Alsof we scheel zijn en iedere dag met een slabbetje moeten eten.quote:
Jij bent er zeker zo’n eentje die een duur huis heeft en nu niet meer wil dat huizen betaalbaarder worden?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal me als blanke man van 50 met een dik betaalde vaste baan maar niet in deze politieke discussie mengen.
Is er geen Hongaarse darter die hij een ‘held’ vindt?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Monolith het volgende:
Ik mis nog de het campagnespotje waarin Geert tegen iedereen die niet voor MvG is roept dat ze moeten optyfen naar hun eigen land.
Villarreal bakt er de laatste tijd ook geen kut van in de competitie. Het is dat ze in de EL zitten en Emery een aardige knock-out-coach is.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef Szura het volgende:
José ‘aidsvoetbal’ Mourinho ook weer moeite met een laagvlieger. Hopelijk halen ze geen EL en pleuren ze hem gauw op straat, zodat Spurs weer fatsoenlijk kan gaan voetballen.
Erik ten Hag bij Mediamarkt (die met die brommerhelm)quote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
James Wade schnabbelt bij in een COOP-reclame
Nee, ik ben een scheefhuurder. Dus ik hou een betaalbare huurwoning voor een jong armlastig gezin vast.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo’n eentje die een duur huis heeft en nu niet meer wil dat huizen betaalbaarder worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |