quote:Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou het is eerlijk gezegd ook behoorlijk saai dit jaar. Weet niet of het door de situatie nu komt, maar ik erger me ook werkelijk aan alles wat er gezegd wordt![]()
Maar wel fijn dat het deze keer niet alleen maar over Wilders en moslims gaat.
Tssk. Huifkarren vind ik ook wel luxe hoor. Gewoon op de rug van een Ezel.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt absurd hè dat ik die nog steeds niet hebRusland, Bulgarije, Zweden, allemaal geen probleem. Maar die Portugezen komen blijkbaar alleen met de huifkar naar Spanje
Gegeven de dubbelquote wil ik even duidelijk maken dat ik niet impliceer dat we voor de Partij voor Ezels moeten stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Tssk. Huifkarren vind ik ook wel luxe hoor. Gewoon op de rug van een Ezel.
Zijn ze ook maar ze hebben geen nummerbordenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Tssk. Huifkarren vind ik ook wel luxe hoor. Gewoon op de rug van een Ezel.
Dat is inderdaad wel eens fijn ja!quote:Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou het is eerlijk gezegd ook behoorlijk saai dit jaar. Weet niet of het door de situatie nu komt, maar ik erger me ook werkelijk aan alles wat er gezegd wordt![]()
Maar wel fijn dat het deze keer niet alleen maar over Wilders en moslims gaat.
Grappige hobby.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn ze ook maar ze hebben geen nummerborden
(Ik spaar foto's van nummerborden trouwens, elke keer als ik een auto uit een land hier ergens geparkeerd zie dan neem ik er een foto van en kleur ik het land groen op een kaart die ik daarvoor gebruik)
Die rijden bewust om via Galicië, Asturië en Baskenland als ze naar de rest van Europa gaan. Puur om jou te sarren.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt absurd hè dat ik die nog steeds niet hebRusland, Bulgarije, Zweden, allemaal geen probleem. Maar die Portugezen komen blijkbaar alleen met de huifkar naar Spanje
Dit had ik ook ja, wat feëen gedoe etc, dus had het eerst aan me voorbij laten gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vond het een stuk beter dan ik vooraf had verwacht.
Ben wel benieuwd hoe die kaart er nu uit ziet.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn ze ook maar ze hebben geen nummerborden
(Ik spaar foto's van nummerborden trouwens, elke keer als ik een auto uit een land hier ergens geparkeerd zie dan neem ik er een foto van en kleur ik het land groen op een kaart die ik daarvoor gebruik)
quote:
M'n huidige kaart:quote:Op maandag 8 maart 2021 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die kaart er nu uit ziet.
Zal mij benieuwenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zag deze tweet voorbij komen en moest denken aan onze Spanjaard, ook zo gek op deze nummers.
Ah, dit klinkt wel wat zwaar inderdaad. Wil je er met ons over praten?quote:Op maandag 8 maart 2021 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel eens fijn ja!
Tja ik weet het niet, het lijkt allemaal soms steeds futieler en betekenisloos. Maar dat kan ook de aankomende midlife crisis zijn natuurlijk.
Hebben de Balearen ook eigen nummerborden, zoals Man en de Kanaaleilanden, of zijn die gewoon niet ingekleurd?quote:
Ja, maar ik weet niet hoe te beginnenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah, dit klinkt wel wat zwaar inderdaad. Wil je er met ons over praten?
Hahaha dat laatste, en dat was me ook nét opgevallen en ik had ze dus ook net ingekleurd voor je die vraag steldequote:Op maandag 8 maart 2021 11:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben de Balearen ook eigen nummerborden, zoals Man en de Kanaaleilanden, of zijn die gewoon niet ingekleurd?
Ryan fucking Tedderquote:Op maandag 8 maart 2021 10:28 schreef Em31 het volgende:
Arcade wordt gedeeld door de zanger van OneRepublic, het kan niet op voor Duncan![]()
Haha, goed bezigquote:Op maandag 8 maart 2021 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha dat laatste, en dat was me ook nét opgevallen en ik had ze dus ook net ingekleurd voor je die vraag stelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je tegen ezeltjes?quote:Op maandag 8 maart 2021 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gegeven de dubbelquote wil ik even duidelijk maken dat ik niet impliceer dat we voor de Partij voor Ezels moeten stemmen.
Ezels zijn in het wild de natuurlijke vijanden van ijsberen. Zó natuurlijk, dat ze beiden weigeren om ook maar enigszins bij elkaar in de buurt te wonen.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
En zo ziet mijn Google Photos er uit als ik op 'License Plate' zoek:Oh oh 2030? Was 2020 nog niet erg genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 8 maart 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
En zo ziet mijn Google Photos er uit als ik op 'License Plate' zoek:059 is geen telefooncode zie ik, maar 0597 komt er het dichtste in de buurt, als netnummer van Suriname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat Lay 059 dan geen slecht voorteken is voor Jeangu![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Hoe verklaar je dit dan?quote:Op maandag 8 maart 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ezels zijn in het wild de natuurlijke vijanden van ijsberen. Zó natuurlijk, dat ze beiden weigeren om ook maar enigszins bij elkaar in de buurt te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |