Ik heb ook geen idee. Maar ik woon al jaren in steden met de nodige criminaliteit, en ik heb er ook wel enig zicht op wie daar oververtegenwoordigd in zijn. ´Balkaran´ is ook Hindoe.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Goudeerlijk is foutloos?
geen idee
Maar het slachtoffer is er toch ook een?quote:Op zondag 7 maart 2021 17:05 schreef Alpha0 het volgende:
Op Omroep West staat veel meer nieuws hierover. Ik wist het dezelfde dag al. En ja verdachte is een getintiėr.
Ja slachtoffer eveneens.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:06 schreef Horzula het volgende:
[..]
Maar het slachtoffer is er toch ook een?
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:23 schreef Nober het volgende:
Man (26) in rug gestoken in park Julialaantje in Rijswijk, Hagenaar (21) opgepakt
https://www.ad.nl/den-haa(...)1-opgepakt~a31053f4/
21 jarige Hagenaar niet meer verdacht?
Blijkbaar nietquote:Getinte man van 1.75 meter
Ondertussen gaat het politieonderzoek voort. Een verdachte die eerder werd opgepakt, is al snel vrijgelaten. Balkaran heeft voor zijn dood nog kunnen verklaren dat de dader een getinte man was van tussen de 1.75 en 1.80 meter lang. De familie hoopt dat hij wordt gevonden. De politie lijkt de zaak hoog op te nemen, ’ook omdat er meerdere incidenten zijn geweest’, aldus oom Kanhai, die verklaart dat mensen zouden zijn lastiggevallen. „Ik hoop dat iemand iets gezien heeft. Hoe onbenullig ook: meld het.”
Armando Balkaran, oom Kanhai, ik gok op Roma zigeuners.quote:
Ja maar de linkse media zoekt naar "boze witte man steekt mens van kleur neer".quote:Op zondag 7 maart 2021 13:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Want het moet direct in alle kranten nieuwspagina's bovenaan komen? Er wordt dagelijks iemand doodgestoken...
Volgens mij zijn ze beide "mensen van kleur"quote:Op zondag 7 maart 2021 22:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja maar de linkse media zoekt naar "boze witte man steekt mens van kleur neer".
Dan alsnog is het verstandig om er "boze witte racistische man" te formuleren. Scheelt een hoop gedoe.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze beide "mensen van kleur"
Nou ja, het is aardig nieuwswaardig als daders niet zijn gevonden, en/of onbekend zijn. Want meeste zaken van doodslag en moord vallen in de relationale sfeer.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Want het moet direct in alle kranten nieuwspagina's bovenaan komen? Er wordt dagelijks iemand doodgestoken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |