abonnement Unibet Coolblue
pi_200578325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat de meeste mensen het op deze manier doen, ja, ik ook, maar ik denk dat het onvoldoende is. Dus ik ga binnenkort de keukenhandschoenen aantrekken, en dan met bleekmiddel en een paar flinke schuursponzen dit varkentje wassen. Ik zie er tegenop, maar het moet gebeuren. Ik ben benieuwd hoe jij dit schoonhoudt, want waarschijnlijk kijk je er niet onder. (?) :{
Ik probeer er zo goed mogelijk onder te komen met de borstel, idd. Ben nog nooit met schuursponzen de wc-pot te lijf gegaan. Op zich zou het wel interessant zijn om eens onder de rand te kijken. Al weet ik niet of ik 't weten wil.

Vind het wel dapper van je :Y
Houd je me op de hoogte?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200578336
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200578338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:41 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Tiep op google in: wc borstel met randreiniger. Dan krijg je er toch een aantal. Die van blokker is dus wit en das niet handig.
Er staat ook ergens een aparte borstel voor onder de rand maar 18,95. Best duur. Voor de plee.
Ah, is dat de zoekterm, merci ^O^
Somebody that I used to know
pi_200578360
Op zich maakt wit of zwart me niet eens zo heel veel uit, denk ik. Ik maak dat ding toch schoon onderin de pot (waar chloor in zit), dus wit komt 'ie er toch wel uit. Sterker nog, dan zie je tenminste dat hij ook echt schoon je toiletpot uitkomt :X
Somebody that I used to know
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:53:54 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200578455
Ik gebruik nooit chloor in de toiletpot, alleen wc-reiniger. Soms schrob ik onder de rand met een oud keukensponsje dat ik daarna weggooi.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200578488
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:48 schreef Postbus100 het volgende:
Op zich maakt wit of zwart me niet eens zo heel veel uit, denk ik. Ik maak dat ding toch schoon onderin de pot (waar chloor in zit), dus wit komt 'ie er toch wel uit. Sterker nog, dan zie je tenminste dat hij ook echt schoon je toiletpot uitkomt :X
Haha, dat dan weer wel :D

Ben aan het poetsen geslagen maar mijn handschoen raakte lek :'( . Zit wel een kalkrand die ik echt niet wegkrijg. Denk dat ik maar even een schroevendraaier als grof geschut inzet.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200578530
Ik gebruik net als Lienekien eens in de zoveel tijd het sponsje uit de keuken wat toch vervangen moet worden. Daar krijg je alles toch net even wat schoner mee nog dan alleen de borstel.

Wij gebruiken van die tabletten voor in de spoelbak. En die kunnen soms best strepen achterlaten als je bijvoorbeeld een weekend weg bent geweest ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:02:04 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200578584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:56 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Haha, dat dan weer wel :D

Ben aan het poetsen geslagen maar mijn handschoen raakte lek :'( . Zit wel een kalkrand die ik echt niet wegkrijg. Denk dat ik maar even een schroevendraaier als grof geschut inzet.
Bedoel je daar waar het water staat? Kijk uit dat je het porselein niet beschadigt.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker dinsdag 27 juli 2021 @ 17:02:18 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200578589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:56 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Haha, dat dan weer wel :D

Ben aan het poetsen geslagen maar mijn handschoen raakte lek :'( . Zit wel een kalkrand die ik echt niet wegkrijg. Denk dat ik maar even een schroevendraaier als grof geschut inzet.
Prop wcpapier met azijn of antikal ... of de ruimte onder de rand beplakken met wcpapier met azijn of antikal en in laten werken.
  Spellchecker dinsdag 27 juli 2021 @ 17:04:18 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200578614
Iemand heeft een wc met een "dichte" rand met gaatjes waar het spoelwater langs komt.
Aan één kant precies vanuit die gaatjes van die groenige strepen .... geen kalk.
Krijg het niet weggeschrobd.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:05:41 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200578633
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:04 schreef maily het volgende:
Iemand heeft een wc met een "dichte" rand met gaatjes waar het spoelwater langs komt.
Aan één kant precies vanuit die gaatjes van die groenige strepen .... geen kalk.
Krijg het niet weggeschrobd.
Groenig! Wat kan het zijn?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200578650
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:04 schreef maily het volgende:
Iemand heeft een wc met een "dichte" rand met gaatjes waar het spoelwater langs komt.
Aan één kant precies vanuit die gaatjes van die groenige strepen .... geen kalk.
Krijg het niet weggeschrobd.
Groenig??
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200578682
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:07 schreef Celestien het volgende:

Groenig??
Ik heb dat ooit wel eerder gezien bij iemands wc in een heel oud herenhuis. Geen idee wat dat was. Ligt misschein aan het water. Doet me denken aan koper :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200578724
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedoel je daar waar het water staat? Kijk uit dat je het porselein niet beschadigt.
Nee, de zijkanten. Waar aanslag zit maar wat je alleen ziet als je met je kop in de plee hangt en naar de zijkant kijkt :s)

Maar plee onder de rand is schoon!
Eerst HG pleespul eronder maar dat werkt dus niet.
Daarna schrobben met schuursponsje. Dan met een platte schroevendraaier de verdikte aanslag wegbikken dan HG 3x kalkweg en verder poetsen tot er geen bruinzwarte zooi meer te zien is. Et voila, schone onder-de=plee-rand 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 27-07-2021 17:32:51 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Spellchecker dinsdag 27 juli 2021 @ 17:22:39 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200578821
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Groenig! Wat kan het zijn?!
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:07 schreef Celestien het volgende:

[..]

Groenig??
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit wel eerder gezien bij iemands wc in een heel oud herenhuis. Geen idee wat dat was. Ligt misschein aan het water. Doet me denken aan koper :?
Dit is een vrij nieuwe wc .... koperen leiding? Lijkt me stug ...

Ik gok dat er aan die kant bij die gaatjes altijd een beetje water achterblijft wat heel langzaam naar beneden loopt ... maar dan nog. Groen ja .... :@
pi_200578912
Ik weet wel wat ik ooit wil: een randloze wc-pot. Ooit. :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200579170
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:45 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ik probeer er zo goed mogelijk onder te komen met de borstel, idd. Ben nog nooit met schuursponzen de wc-pot te lijf gegaan. Op zich zou het wel interessant zijn om eens onder de rand te kijken. Al weet ik niet of ik 't weten wil.

Vind het wel dapper van je :Y
Houd je me op de hoogte?
Ik vind mezelf ook wel dapper, moet ik zeggen. Maar ja, mijn ervaring is, als je ergens heel erg tegen op ziet, dan valt het wel mee als je eenmaal bezig bent. Dan ga ik gewoon door tot het af is. Ik denk niet dat ik zin heb in koffie bij een tussendoorpauze. :{
pi_200593627
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:50 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook wel dapper, moet ik zeggen. Maar ja, mijn ervaring is, als je ergens heel erg tegen op ziet, dan valt het wel mee als je eenmaal bezig bent. Dan ga ik gewoon door tot het af is. Ik denk niet dat ik zin heb in koffie bij een tussendoorpauze. :{
Die koffie is meer iets voor als je klaar bent met de hele klus. En dan verdien je er ook wel wat lekkers bij, dacht ik zo :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200611024
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:50 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook wel dapper, moet ik zeggen. Maar ja, mijn ervaring is, als je ergens heel erg tegen op ziet, dan valt het wel mee als je eenmaal bezig bent. Dan ga ik gewoon door tot het af is. Ik denk niet dat ik zin heb in koffie bij een tussendoorpauze. :{
Heeft mij eergister maar een minuut of 20 gekost, valt wel mee dus😀

Vind het erger om ergens tegen op te zien dan het meteen te doen. Berg wordt dan steeds hoger en zo.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200611117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Heeft mij eergister maar een minuut of 20 gekost, valt wel mee dus😀

Vind het erger om ergens tegen op te zien dan het meteen te doen. Berg wordt dan steeds hoger en zo.
Dat weet ik, maar ik ben druk. Ik ben nu bezig met koken, dan is het niet verstandig dit soort klusjes er tussendoor te doen.
pi_200611260
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:51 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik ben druk. Ik ben nu bezig met koken, dan is het niet verstandig dit soort klusjes er tussendoor te doen.
Haha, das idd slecht moment dan😄
Kookse!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_201310752
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:45 schreef Celestien het volgende:

[..]
Ik probeer er zo goed mogelijk onder te komen met de borstel, idd. Ben nog nooit met schuursponzen de wc-pot te lijf gegaan. Op zich zou het wel interessant zijn om eens onder de rand te kijken. Al weet ik niet of ik 't weten wil.

Vind het wel dapper van je :Y
Houd je me op de hoogte?
Hoi Celestien. Daar ben ik weer.
Na lang uitstellen heb ik de keukenhandschoenen aangetrokken, emmer met chloor er bij en wc-eend en schuursponzen en ik ben aan de slag gegaan.
Nou, het viel verschrikkelijk mee!! Er was helemaal niets aan de hand. Wel goed geschrobt, maar er kwam gewoon helder water vandaan.
Wat een opluchting! Ik had het veel erger verwacht.
Nu heb ik wel zo'n vast doorspoel-chloorblokje hangen in de wc. Misschien heeft dat veel ellende voorkomen.
:)
pi_201342379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Haha, das idd slecht moment dan😄
Kookse!
Dat is gelukt.
pi_201342415
Ik dacht heel ff dat Mikeytt unbanned was. 8)7
pi_201342438
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ik dacht heel ff dat Mikeytt unbanned was. 8)7
Want?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')