Uienpoeder wat is met jouquote:Op zondag 7 maart 2021 16:36 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kipburgers met sla en mayo met uienpoeder
Ui door mayo smaakt niet hetzelfde als uienpoeder door mayoquote:Op zondag 7 maart 2021 16:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uienpoeder wat is met jou
Gebruik gewoon echte uien man
liever een schepje mayo door de sambalquote:Op zondag 7 maart 2021 16:46 schreef Fcu030 het volgende:
Schep sambal door de mayo is nog lekkerder.
Gewoon een schep sambal door de sambal.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
liever een schepje mayo door de sambal
het is je gegund, tijgerquote:Op zondag 7 maart 2021 17:21 schreef Makrelis het volgende:
Weer een foto gekregen. Ze heef 'r haar grijs geverfd laatst. Zilverblondachtig. Kan haast niet wachten 'r te bespringen.
Kaag is echt geen leider hoor ze heeft een vervelende stem moet je echt niet op stemmen die moet gewoon terug de keuken in #kutkaagquote:Op zondag 7 maart 2021 18:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Weet nog niet of het Volt of D66 wordt
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kaag is echt geen leider hoor ze heeft een vervelende stem moet je echt niet op stemmen die moet gewoon terug de keuken in #kutkaag
Waarom stemde je pvdd?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:11 schreef Makrelis het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Jaren PvdD gestemd. Sigrid Kaag misschien.
Het moge duidelijk zijn dat het verkiezingstijd is. Kerncentrales.x1000
Lekker neuqen met Thieme.quote:
Geen fan van klavertje vier?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Lekker neuqen met Thieme.
Nee hoor. Pertinent tegen megastallen en het mag allemaal wel wat minder met vlees eten. Meer dingen ook hoor. Meer mensen gaan opnemen is men het bij de PvdD ook niet zo mee eens ook al zeggen ze van wel. Wat me is tegen gaan staan bij ze is dat het veelal beroepswerklozen zijn die leden. Ondertussen wel er van eten. D'66 ook hypocriet natuurlijk. Even kijken hoe Sigrid Kaag zich verder gaat profileren.
Ik vind het elke keer maar weer moeilijk dat stemmen. 100% ergens achterstaan gaat natuurlijk nooit. Blijft een afweging.
Ik ga toch nog even de programma's PvdD en D'66 tegen het licht houden. Even eea afwegen.
Totaal niet.quote:
Je klinkt nu als een pvverquote:Op zondag 7 maart 2021 18:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Totaal niet.
Kan ik beter via PvdD ritueel slachten gaan verbieden en op die manier bepaalde groeperingen het leven zuur maken. Waardoor het minder aantrekklijk wordt dat ze zich hier vestigen.![]()
Dat zou ik never nooit stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |