En maandag patatdag zekerquote:
En doordeweeks?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat was gisteren, in het weekend eet ik altijd moddervet
Vegan natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat was gisteren, in het weekend eet ik altijd moddervet
Wordt er tegenwoordig ook al in aanloop naar een persconferentie gehamsterd?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:14 schreef Fugue het volgende:
Wilde vegetarische kroketten halen maar de vriezer van de lokale AH was al geplunderd dus nu wordt het spaghetti
Ik denk dat men daar bij de vriezer wel weet wanneer @Fugue er wel of niet is geweestquote:Op zondag 7 maart 2021 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig ook al in aanloop naar een persconferentie gehamsterd?
van maandag tot vrijdag: pizza, spaghetti, chickenwings, slavinken en kapsalon zonder de groentesquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van maandag tot vrijdag: pizza, spaghetti, chickenwings, slavinken en kapsalon zonder de groentes
sla kan ik nog wel hebben maar gekke dingen zoals augurken moeten ze heel ver weg mee blijvenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al lust je de groentes, op een burger is het gewoon niet chill. #burgerzonderslagang
Hoort er bij man. Gekarameliseerde ui, augurkje, verse slaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al lust je de groentes, op een burger is het gewoon niet chill. #burgerzonderslagang
Vooral augurk jaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sla kan ik nog wel hebben maar gekke dingen zoals augurken moeten ze heel ver weg mee blijven
Liever er naast inderdaad. Van die burgers met zo'n hippe prikker erdoor om de gehele stapel overeind te laten blijven zijn meh.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sla is prima hoor, maar gewoon apart. Met burger wil ik vlees proeven, en saus, en gebakken ei er bovenopquote:Op zondag 7 maart 2021 16:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Liever er naast inderdaad. Van die burgers met zo'n hippe prikker erdoor om de gehele stapel overeind te laten blijven zijn meh.
Is dat ongeveer hetzelfde als de Chili cheese nuggets van de BK?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:22 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heb chili chees bites van Mora als snack voor in de airfryer vanavond.
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoort er bij man. Gekarameliseerde ui, augurkje, verse sla
Volgens mij vond ik die jaren geleden ook lekker, dus zou kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfde als de Chili cheese nuggets van de BK?
Ei op een hamburgerquote:Op zondag 7 maart 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sla is prima hoor, maar gewoon apart. Met burger wil ik vlees proeven, en saus, en gebakken ei er bovenop.
Jalapenos erop is ook lekker jaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]![]()
Ik flikker altijd die jalapeno plakjes uit zo'n potje erop ipv augurk. Zelfde idee alleen dan wat lekkerder.
Mag ook op een kipburgerquote:
Ik ga op speurtocht van de week.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die jaren geleden ook lekker, dus zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |