Ik had niets anders verwacht van jou.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee
Al zit ik wel in de hoek
D66 Gl en Volt
Precies wat er gaat gebeuren als men Volt stemt.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker passief achterover leunen terwijl je land elke 4 jaar een beetje meer afgebroken wordt
Bedankt maatquote:Op zondag 7 maart 2021 15:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht van jou.
ik heb nog nooit gestemd maar met dit als belofte heb ik wel opeens zin om Volt te stemmenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies wat er gaat gebeuren als men Volt stemt.
Die 2 zetels zullen voor een aardverschuiving zorgen in het politieke landschap jaquote:Op zondag 7 maart 2021 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies wat er gaat gebeuren als men Volt stemt.
Dat zijn er twee teveel. FVD begon ook met twee. Denk begon ook met twee.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 zetels zullen voor een aardverschuiving zorgen in het politieke landschap ja
Het kan net genoeg zijn om een meerderheid in een coalitie te vormen.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 zetels zullen voor een aardverschuiving zorgen in het politieke landschap ja
Ok vieze freddyquote:Op zondag 7 maart 2021 15:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik ben een Voltbek dat zeurt
Maar ik weet niet wattskeburt
altijd weer die kutmods die beginnenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder is het jammer dat men ook van dit topic een politiek zeiktopic moet maken.
Ik probeer juist het onderwerp weer te veranderen, maar tevergeefs. Kan niet tegen het gezeik op.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder is het jammer dat men ook van dit topic een politiek zeiktopic moet maken.
Zie niet in hoe Volt net zo extreem is als denk of forumquote:Op zondag 7 maart 2021 15:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat zijn er twee teveel. FVD begon ook met twee. Denk begon ook met twee.
Over iets zeiken dat onder spanning staat is onverstandig.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Laten we het over anime hebben danquote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het over anime hebben dan![]()
nee doe toch maar niet
Jij dringt je mening niet aan anderen op, door Volt overal in je smoel te duwen. Door jou heb ik serieus het partijprogramma zitten lezen. Er stond dan wel weinig goeds in, maar heb het wel gelezen.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:55 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik probeer juist het onderwerp weer te veranderen, maar tevergeefs. Kan niet tegen het gezeik op.
ik vind het een puik planquote:Op zondag 7 maart 2021 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het over anime hebben dan![]()
nee doe toch maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |