Huh? Nee, nooit, dit lieg je.quote:
Henk Krolquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Nadat ik gisteren werd verketterd
Op welke partij moet ik stemmen
Wij staan niet in voor jouw keuze maar we raden je met klem af om op racistische partijen te stemmen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Nadat ik gisteren werd verketterd
Op welke partij moet ik stemmen
Toch zeker dit toernooi maar was het bij de Masters en misschien het WK niet ook alquote:
D66 laat ik links liggen inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij staan niet in voor jouw keuze maar we raden je met klem af om op racistische partijen te stemmen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
D66 laat ik links liggen inderdaad
Maar ik kijk geen uitmelktoernooien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Ook op de Masters noteren we een shirt in de broek
Daar kan ik weinig aan doen verderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ik kijk geen uitmelktoernooien.
Hohohoho, tenzij jij natuurlijk op Henkie gaat stemmen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Henkjammer dat ie verdwijnt uit de TK
Nee, dat snap ik. Maar dan weet je waar de onwetendheid vandaan komt!quote:
je kunt ook gewoon tegen een boom rijdenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohohoho, tenzij jij natuurlijk op Henkie gaat stemmen.
Dank voor dit stukje toelichtingquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar dan weet je waar de onwetendheid vandaan komt!
Kiesdrempeledquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohohoho, tenzij jij natuurlijk op Henkie gaat stemmen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon tegen een boom rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |