Rutte kan niet snel genoeg weg zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:
Die verkiezingen kunnen mij niet snel genoeg achter de rug zijn
Dagagewoonniegebeureklaarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rutte kan niet snel genoeg weg zijn.
Niks komt er meer over de onvoorspelbare 2018-editie heen.quote:
Dat zou best leuk zijn en ik zie het nog wel gebeuren ookquote:
Paul Hogan op de UK Open is altijd genot.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks komt er meer over de onvoorspelbare 2018-editie heen.
Ik mis wel 'amateur-qualifier' Paul Hogan
Pol die altijd eventjes komt schroeienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En de rest van het jaar postzegels likken onder de plak van de vrouw des huizes.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pol die altijd eventjes komt schroeien
Fucking Stack Attack en Buma in de semisquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ho ho, verzamelpostzegels lik je nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de rest van het jaar postzegels likken onder de plak van de vrouw des huizes.
En Cadby in zn enige major final voordat ie zn australische handjes liet wapperenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Fucking Stack Attack en Buma in de semis
Nu ga ik over mijn eigen partido a partido-wet heen, maar ik vind het een smakelijke gedachte dat Ajax v ADO de laatste pre-interlandpot is. Dan kan Ajax nog even 90 minuten de boel afbeunen zonder zorgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat ADO weer goed af is gegaan
Erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |