Die 0,2 literglazen kan ik na 2 slokken al over m'n schouder flikkeren. Ik heb zelfs een tent in Noordwijk (AARGH~!) betrapt op het schenken van bier in 0,15 literglazen.
Tijd voor een revolutie in het uitgaansleven wat betreft de glazen. Wie doet met me mee?
Halve liter glazen aan de top!
quote:hehe, die zit
Op zaterdag 25 januari 2003 17:40 schreef Realzm het volgende:
Omdat die jonge onervaren 15jarige jochies dan al na een halve pull plat liggen
Of een gallon
quote:Zelfde geldt ook voor Tsjechië. Sommige bieren daar zijn ook minder sterk.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:46 schreef _asterix_ het volgende:
Ja..doe mij maar pullen ...hoef ook niet elke keer voor die irritant volle bar te gaan staan of helemaal van achter in de kroeg de hele massa door voor een paar van die fluitjes.
Verglijk het echter niet met GB of Ierland...daar is het bier ook minder sterk....
voorbeeldje: in de kroeg waar ik kom zit Guinness in blik, dat zijn dus van die kleine 0,33L dingen
meestal zijn we met zn tweeen daarzo, dan halen we 3 Guinness blikkies en vragen we er 2 Murphy's halve liter glazen bij
verdeel de inhoud over de glazen en voila een pint Guinness is geboren
ik heb trouwens ook een schijthekel aan fluitjes en alles wat daar nog onder zit, het moet toch minimaal een amsterdammertje zijn
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:55 schreef bazn het volgende:
Heb je weleens Kilkenny geprobeerd dan?
quote:Yep. Maar ik drink normaal Murphy's Red. Staat altijd bij mij in de koelkast naast de Heineken halve liters
quote:guiness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |