abonnement Unibet Coolblue
pi_198368594
Mooi krantje inderdaad _O_
pi_198370500
Heb alleen een flyer van de PvdA ontvangen. En ow ja, natuurlijk dat blad van die leipe christen, eyeopener.
pi_198370563
Tot nu toe alleen nog een full color fvd a5 vodje van Smolders in de bus gehad.
pi_198370735
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:04 schreef Basp1 het volgende:
Tot nu toe alleen nog een full color fvd a5 vodje van Smolders in de bus gehad.
Waarom ik niet, ik woon nog in Tilburg ook!?
  zondag 7 maart 2021 @ 09:39:29 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198370852
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

We hebben een democratie via volksvertegenwoordiging, niet via (niet bindende) referenda.
Ik ben blij dat die referenda zijn afgeschaft.

En al je de zittende politiek het enigszins moeilijker wil maken, stem dan op de partij die het meest bij je idealen past. Want meer verandering ga je niet krijgen.
Referenda zijn juist heel belangrijk. Omdat je stemt op een heel programma waarbij je lang niet altijd met alle punten mee eens bent is een bindend referendum noodzakelijk zodat het volk nog correcties kan aanbrengen aan het beleid van het kabinet. Anders ben je inderdaad overgeleverd aan de grillen van slappe bestuurders.

Ook commissie Remkes heeft een referendum aanbevolen.
pi_198370858
Tja, die kant ligt door het coronabeleid helemaal open, dus daar zal FvD wel van (kunnen) profiteren.

Of we tegen de zomer ook zonder dat geluid enige (aanzienlijke) vorm van versoepelingen kunnen verwachten doet daar niet zoveel aan af natuurlijk, wat een wonderlijke redenatie is dat.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 7 maart 2021 @ 09:43:13 #57
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198370885
Ik denk dat veel mensen die normaliter niet stemmen naar FVD gaan.

Ook denk ik dat veel vanuit VVD en PVV komt. Vanwege de maatregelen.

Meer dan 10 zetels zie ik makkelijk gebeuren.
pi_198370901
quote:
8s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:25 schreef skrn het volgende:

[..]

Waarom ik niet, ik woon nog in Tilburg ook!?
Misschien woon je in een te "goede" wijk waar men weinig potentiële kiezers ziet die men in de propaganda leugens kan laten trappen. Of loopt smolders zelf te bezorgen en krijg je het nog wel. :P
pi_198370905
Hebben ze voor de formatie corona onder controle, ik denk nog steeds dat ze de eerste of de tweede werk van april gaan versoepelen. Zit je met Thierry opgescheept omdat hij wat onzinnigs over corona roept.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198371036
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:44 schreef vipergts het volgende:
Hebben ze voor de formatie corona onder controle, ik denk nog steeds dat ze de eerste of de tweede werk van april gaan versoepelen. Zit je met Thierry opgescheept omdat hij wat onzinnigs over corona roept.
Een serieus scenario waarin we niet om Thierry heen kunnen ligt niet voor de hand.
pi_198371082
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Een serieus scenario waarin we niet om Thierry heen kunnen ligt niet voor de hand.
Regeren met Thierry wordt een ramp dat kabinet is met een jaar gevallen, misschien 2 maar de rit uitzitten gaat niet lukken. Want Thierry wil voor zijn deelname een prestigieuze post en dat gaat hij verknallen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198371123
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]


Daarom SP stemmen, hun standpunten zijn sinds de 80's amper gewijzigd, je weet wat je krijgt.
Tsja als je nooit regeert is dit geen verrassing. Pas als je verantwoordelijkheid draagt komen de pijnlijke beslissingen voor het algemeen belang. Of, zoals jij het noemt, het schijt (moeten) hebben aan je kiezer.

Vanaf de zijlijn roepen is altijd al de makkelijke optie geweest. En je standpunten handhaven dan ook, want je hoeft immers nooit wat water bij de wijn te doen. Als je op basis daarvan gelooft dat niet ook de SP in de 1e onderhandelingsweek al serieuze standpunten gaat verlaten dan ben je hopeloos naïef. En anders doen ze dat wel verderop in de regeringsperiode als er crises of conflicten ontstaan.

Wat dat betreft geef ik @Hamzoef wel gelijk dat het systeem niet vanuit de haarvaten gaat veranderen met een andere politieke kleur aan het roer. Tegelijkertijd denk ik ook dat in welk systeem dan ook de rijkere mens of organisatie zijn invloed weer gaat krijgen (historie bewijst dit) en we met het huidige systeem van democratie de minst slechte variant hebben. Nog steeds een rammelende bende maar veel betere opties zie ik niet en zijn er in het verleden ook niet geweest.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2021 10:10:23 ]
pi_198371169
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:01 schreef vipergts het volgende:

[..]

Regeren met Thierry wordt een ramp dat kabinet is met een jaar gevallen, misschien 2 maar de rit uitzitten gaat niet lukken. Want Thierry wil voor zijn deelname een prestigieuze post en dat gaat hij verknallen.
De kans dat dit allemaal gaat gebeuren is bijzonder klein. En idd als het gebeurt krijgen we heel even zo'n circuskabinet met types als Hilbrand Nawijn



[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2021 10:12:30 ]
pi_198371423
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Tsja als je nooit regeert is dit geen verrassing. Pas als je verantwoordelijkheid draagt komen de pijnlijke beslissingen voor het algemeen belang. Of, zoals jij het noemt, het schijt (moeten) hebben aan je kiezer.

Vanaf de zijlijn roepen is altijd al de makkelijke optie geweest. En je standpunten handhaven dan ook, want je hoeft immers nooit wat water bij de wijn te doen. Als je op basis daarvan gelooft dat niet ook de SP in de 1e onderhandelingsweek al serieuze standpunten gaat verlaten dan ben je hopeloos naïef. En anders doen ze dat wel verderop in de regeringsperiode als er crises of conflicten ontstaan.

Wat dat betreft geef ik @:hamzoef wel gelijk dat het systeem niet vanuit de haarvaten gaat veranderen met een andere politieke kleur aan het roer. Tegelijkertijd denk ik ook dat in welk systeem dan ook de rijkere mens of organisatie zijn invloed weer gaat krijgen (historie bewijst dit) en we met het huidige systeem van democratie de minst slechte variant hebben. Nog steeds een rammelende bende maar veel betere opties zie ik niet en zijn er in het verleden ook niet geweest.
Dat punt van "polderen" dat ik noemde laat je weg uit de quote en vervolgens wijs je me er op dat er standpunten verloren gaan door het polderen.

Waarom doe je dat?
pi_198371674
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vorig jaar pleitten ze zelfs voor een lockdown en voerden ze campagne met Baudet die corona als eerste keihard aan wilde pakken terwijl de rest nog dacht dat het niet naar NEderland zou komen

Maar je zegt wat aanslaat bij het domme volk hè, en getuige de OP werkt het
De plannen waren een korte volledige lockdown om tijd te creëren voor testen etc om vervolgens te openen naar Zuid Koreaans model.
Dat men had gedacht dat het niet naar Nederland zou komen was behoorlijk naïef van de zittende partijen die daarna ook nog eens opzichtig hebben gefaald en nog steeds falen met het Coronabeleid. Ook ik ben een groot voorstander voor heropening, de lockdown heeft lang genoeg geduurd en de economische schade is straks niet meer te overzien.
  zondag 7 maart 2021 @ 13:52:34 #66
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198374398
Wel een JA21 boekje ontvangen ondanks nee-nee sticker. Versnipperd en handig gebruikt in de kattenbak :Y
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 7 maart 2021 @ 13:53:07 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198374412
We gaan hier niet oproepen tot het 'uitdunnen' van een bepaalde bevolkingsgroep
Laffe huichelaar
pi_198375171
Wij hebben hier een nee nee sticker op de bus dus kattenbakvulling komt hier niet door de brievenbus naar binnen.
Tot op heden is enkel Volt zo asociaal geweest om de nee nee sticker te negeren.
pi_198376144
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat punt van "polderen" dat ik noemde laat je weg uit de quote en vervolgens wijs je me er op dat er standpunten verloren gaan door het polderen.

Waarom doe je dat?
Volgens mij betrek je zelf 'polderen' niet bij je uitspraak dat de SP al sinds de 80-er jaren standvastig is geweest en je kennelijke verwachting dat dit zo zal blijven. Een utopie en een naïeve illusie als je het mij vraagt. Daarna begin je zonder verdere onderbouwing plotseling dat de vvd 'schijt heeft aan de kiezer', wat een beetje van het niveau is 'schuld van de Rabobank'. Ik bedoel; konden we jouw post überhaupt serieus nemen? Ondanks dat doe ik nog een poging om je iets bij te brengen en dat leidt dan tot bovenstaande post. Oke. Nou geen dank verder en ik wens je alvast prettige verkiezingen.
pi_198376690
Je zal maar met zo'n wappie getrouwd zijn :')

Dan heb je in ieder geval een goede reden voor een echtscheiding.
pi_198383044
Heb hem niet ontvangen, maar de nee-nee-sticker wordt met de verkiezingen ook altijd wel gerespecteerd. Behalve door Volt nu. Want hun boodschap is belangrijker of zo. Typisch dat een partij die meer macht naar Brussel wil, ook op dit soort micro-dingetjes zo drammerig is.

In ieder geval wel net als FvD een partij die nog serieus campagne voert met eigen punten in plaats van 'Geef mij een blanco cheque' (Rutte) en 'Ik heb een gleuf, stem op mij' (Kaag).
  zondag 7 maart 2021 @ 21:18:09 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198383269
Ik heb alleen de SP-krant ontvangen
  zondag 7 maart 2021 @ 21:19:58 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198383308
Maar het aantal stemmen op de FvD is een mooie meting voor hoeveel complotwappies er in ons land wonen.
pi_198385617
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef Hexagon het volgende:
Maar het aantal stemmen op de FvD is een mooie meting voor hoeveel complotwappies er in ons land wonen.
Het is de enige optie voor een beetje tegengas naast Wilders die de avondklok matig vindt.

Verder heb ik weinig tegenspraak gehoord over deze regels.

En corona heeft nogal impact dus dat dat leidend is voor de keuze van mensen is niet gek.

Dan zet je eigenlijk wel heel makkelijk mensen weg als Wappie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 maart 2021 @ 23:07:23 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198385766
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is de enige optie voor een beetje tegengas naast Wilders die de avondklok matig vindt.

Verder heb ik weinig tegenspraak gehoord over deze regels.

En corona heeft nogal impact dus dat dat leidend is voor de keuze van mensen is niet gek.

Dan zet je eigenlijk wel heel makkelijk mensen weg als Wappie.
As de avondklok nou het enige was. En dan kunnen ze ook gewoon op de SGP stemmen.

Maar ze stemmen op een partij die al maanden de ene na de andere wappie uitspraak doet
  zondag 7 maart 2021 @ 23:24:19 #76
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198385994
FvD is de enigste partij die tegen alle vrijheidsbeperkende corona maatregelen zijn. Zie recente motie in de 2e kamer.

Alle andere partijen willen hetzelfde. 1 pot nat dus.

@TS, je vrouw is een verstandig mens.
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_198386106
Wat een ontzettend sneu clubje is het ook.

twitter
pi_198387012
Wat is Twitter toch een kut medium zeg.

Je mag 140 tekens posten, wat doen mensen, hele betogen houden verdeelt over 10 posts.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 8 maart 2021 @ 08:26:39 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198387371
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:24 schreef cabe0002 het volgende:
FvD is de enigste partij die tegen alle vrijheidsbeperkende corona maatregelen zijn. Zie recente motie in de 2e kamer.

Alle andere partijen willen hetzelfde. 1 pot nat dus.

@:ts, je vrouw is een verstandig mens.
Lijkt me verstandig om te kijken wat FvD wil komende 4 jaar in plaats van komende 3 maanden.
pi_198387609
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig om te kijken wat FvD wil komende 4 jaar in plaats van komende 3 maanden.
Buiten dat, als je weet dat kleine partij x de enige is die y wil dan weet je van tevoren al dat y het nooit gaat worden. Hoeveel zin heeft het dan om daarvoor te stemmen.

Sowieso wat denkt men dat FvD nog voor elkaar gaat krijgen? De partij is volledig geïmplodeerd en gekaapt door een mafklapper met juichaapjes eromheen. Geen enkele andere partij zal willen samenwerken met dit stel. Wat zullen ze dan voor elkaar krijgen de komende 4 jaar; helemaal niets.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:32:50 #81
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198388162
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig om te kijken wat FvD wil komende 4 jaar in plaats van komende 3 maanden.
Al die naïevelingen die denken dat de corona waanzin binnen 3 maanden klaar is, zijn toch zo een simpel volk he. Er wordt geen enkele vooruitzicht aangeboden dat we hiermee klaar zijn, dus waar je die 3 maanden vandaan is, is pure onzin.

Overigens heeft FvD enkele zeer heldere onderscheidende partijpunten tov andere partijen, om er enkele te noemen:
* uit de EU
* stoppen met klimaat waanzin en de onbetaalbare maatregelen (40k per huishouden)
* referendum terug invoeren
* stoppen met ongecontroleerde immigratie

Je hebt dus echt wat te kiezen.....
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:47 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Buiten dat, als je weet dat kleine partij x de enige is die y wil dan weet je van tevoren al dat y het nooit gaat worden. Hoeveel zin heeft het dan om daarvoor te stemmen.

Sowieso wat denkt men dat FvD nog voor elkaar gaat krijgen? De partij is volledig geïmplodeerd en gekaapt door een mafklapper met juichaapjes eromheen. Geen enkele andere partij zal willen samenwerken met dit stel. Wat zullen ze dan voor elkaar krijgen de komende 4 jaar; helemaal niets.
Wat een domme drogreden. Je kan als kleine partij juist wel veel voor elkaar krijgen (denk maar aan een SGP), al is het maar om ervoor te zorgen dat het partijkartel niet kan doen wat ze zelf willen. Je moet ze juist dwingen om samen te werken om een meerderheid te kunnen behalen.

Trouwens wie zegt dat FvD een kleine partij is? Kijk maar naar het ledenaantal. Is het grootste van Nederland. En aankomende verkiezing gaan ze weer goed scoren, net zoals de vorige verkiezingen (1e kamer).
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  maandag 8 maart 2021 @ 09:51:52 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198388351
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:32 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Al die naïevelingen die denken dat de corona waanzin binnen 3 maanden klaar is, zijn toch zo een simpel volk he. Er wordt geen enkele vooruitzicht aangeboden dat we hiermee klaar zijn, dus waar je die 3 maanden vandaan is, is pure onzin.

Overigens heeft FvD enkele zeer heldere onderscheidende partijpunten tov andere partijen, om er enkele te noemen:
* uit de EU
* stoppen met klimaat waanzin en de onbetaalbare maatregelen (40k per huishouden)

Dit ook. In een land dat grotendeels onder de zeespiegel ligt dit soort standpunten hebben. In welke waanwereld leef je dan? En dan mafklappers hebben die dit als positief gaan lopen uitdragen en als pluspunt om op die waandenkers te stemmen. |:(

En dan uit de EU/... Als postzegellandje denken dat je het wel even zelf gaat regelen allemaal. We zien al hoe goed dat Engeland lukt (not).... _O-
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_198388365
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:32 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Al die naïevelingen die denken dat de corona waanzin binnen 3 maanden klaar is, zijn toch zo een simpel volk he. Er wordt geen enkele vooruitzicht aangeboden dat we hiermee klaar zijn, dus waar je die 3 maanden vandaan is, is pure onzin.

Overigens heeft FvD enkele zeer heldere onderscheidende partijpunten tov andere partijen, om er enkele te noemen:
* uit de EU
* stoppen met klimaat waanzin en de onbetaalbare maatregelen (40k per huishouden)
* referendum terug invoeren
* stoppen met ongecontroleerde immigratie

Je hebt dus echt wat te kiezen.....
[..]

Wat een domme drogreden. Je kan als kleine partij juist wel veel voor elkaar krijgen (denk maar aan een SGP), al is het maar om ervoor te zorgen dat het partijkartel niet kan doen wat ze zelf willen. Je moet ze juist dwingen om samen te werken om een meerderheid te kunnen behalen.

Trouwens wie zegt dat FvD een kleine partij is? Kijk maar naar het ledenaantal. Is het grootste van Nederland. En aankomende verkiezing gaan ze weer goed scoren, net zoals de vorige verkiezingen (1e kamer).
Dat ledenaantal was van voor het grote schisma. En toen was het al discutabel aangezien ze het niet aan konden tonen bij de aanvraag voor subsidie.

Aankomende verkiezingen gaan ze matig scoren, slechts een fractie wat ze scoorde bij de provinciale verkiezingen (er bestaan geen 1e kamerverkiezingen). En hoeveel statenleden heeft FvD op dit moment nog, juist ja. Het wordt vast weer 1 grote teringbende bij FvD.

De SGP krijgt zaken voor elkaar omdat het een constructieve partij is, in tegenstelling tot FvD wat bij uitstek aan elkaar hangt van populisme.
pi_198388434
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef Fred het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat jij dat recht niet hebt?
[..]

Van mij mag je die motivatie best belachelijk vinden, hoor. Je kan je wel afvragen of je je eigen geloofwaardigheid als mod niet op het spel zet door zo te reageren op een mening.
Alsof niet alle mods hier extreem links zijn. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198388447
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:37 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een ontzettend sneu clubje is het ook.

[ twitter ]
Al het geld is opgegaan aan het opkopen van alle bushokjesreclames om de VVD te stangen? :D
  maandag 8 maart 2021 @ 10:02:53 #86
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198388489
quote:
8s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dit ook. In een land dat grotendeels onder de zeespiegel ligt dit soort standpunten hebben. In welke waanwereld leef je dan? En dan mafklappers hebben die dit als positief gaan lopen uitdragen en als pluspunt om op die waandenkers te stemmen. |:(

En dan uit de EU/... Als postzegellandje denken dat je het wel even zelf gaat regelen allemaal. We zien al hoe goed dat Engeland lukt (not).... _O-
Wat de fuck heeft de zeespiegel nou weer te maken met hetgeen waar we het nu over hebben?
Ben jij één van die wappies die voorspelt dat over 50 jaar de zeespiegel met 10 meter stijgt ofzo?

Wij zijn geen postzegellandje, wij zijn NEDERLAND en wij zijn de BESTE van de wereld. We zijn een TROTS volk en we hebben geen EU of één over andere "overlord" nodig die ons gaat vertellen wat we moeten doen en die onze welvaart leeg zuigt!

Ik kijk met jaloezie naar de Britten. Zij hoeven nu gaan miljarden af te staan aan de corona pot van de EU waarmee de Fransen de verlaging van de pensioen gerechtigde leeftijd mee gaan financieren. Oprotten met je EU dus!

quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:52 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Dat ledenaantal was van voor het grote schisma. En toen was het al discutabel aangezien ze het niet aan konden tonen bij de aanvraag voor subsidie.

Aankomende verkiezingen gaan ze matig scoren, slechts een fractie wat ze scoorde bij de provinciale verkiezingen (er bestaan geen 1e kamerverkiezingen). En hoeveel statenleden heeft FvD op dit moment nog, juist ja. Het wordt vast weer 1 grote teringbende bij FvD.

De SGP krijgt zaken voor elkaar omdat het een constructieve partij is, in tegenstelling tot FvD wat bij uitstek aan elkaar hangt van populisme.
Ja als de peilingen van de NPO gelooft dan gaan ze matig scoren. Maar geen zorgen dat linkse bolwork dat werkt in de opdracht van de overheid gaan we in de toekomst nog eens een keer goed weg saneren! FvD gaat minimaal 10 zetels pakken, als het niet richting de 20 gaat!
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_198388516
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:58 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Al het geld is opgegaan aan het opkopen van alle bushokjesreclames om de VVD te stangen? :D
En dus plak je maar lukraak over anderen heen? Verwerpelijk gedrag.
pi_198388581
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:02 schreef cabe0002 het volgende:

Ja als de peilingen van de NPO gelooft dan gaan ze matig scoren. Maar geen zorgen dat linkse bolwork dat werkt in de opdracht van de overheid gaan we in de toekomst nog eens een keer goed weg saneren! FvD gaat minimaal 10 zetels pakken, als het niet richting de 20 gaat!
Alle peilingen geven aan dat ze matig scoren. Heeft niets met de NPO van doen. Kom eens uit je bubbel.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:23:58 #89
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198388710
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:12 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Alle peilingen geven aan dat ze matig scoren. Heeft niets met de NPO van doen. Kom eens uit je bubbel.
Relatief veel mensen nog niet eens wat ze gaan stemmen en juist binnen die groep verwacht ik veel uiteindelijke FvD stemmers. Anyways let's agree to disagree. Daar gaan we niet uitkomen, dus we gaan het zien volgende week wel zien.....
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_198388820
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:02 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Wat de fuck heeft de zeespiegel nou weer te maken met hetgeen waar we het nu over hebben?
Ben jij één van die wappies die voorspelt dat over 50 jaar de zeespiegel met 10 meter stijgt ofzo?

Wij zijn geen postzegellandje, wij zijn NEDERLAND en wij zijn de BESTE van de wereld. We zijn een TROTS volk en we hebben geen EU of één over andere "overlord" nodig die ons gaat vertellen wat we moeten doen en die onze welvaart leeg zuigt!

Ik kijk met jaloezie naar de Britten. Zij hoeven nu gaan miljarden af te staan aan de corona pot van de EU waarmee de Fransen de verlaging van de pensioen gerechtigde leeftijd mee gaan financieren. Oprotten met je EU dus!
[..]

Ja als de peilingen van de NPO gelooft dan gaan ze matig scoren. Maar geen zorgen dat linkse bolwork dat werkt in de opdracht van de overheid gaan we in de toekomst nog eens een keer goed weg saneren! FvD gaat minimaal 10 zetels pakken, als het niet richting de 20 gaat!
Interessant...
  maandag 8 maart 2021 @ 10:32:29 #91
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198388836
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef 297534 het volgende:

[..]

Interessant...
Vooral voor een goede psycho-analist.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_198388845
quote:
8s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vooral voor een goede psyco-analist.
En voor Lange Frans.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 11:06:20 #93
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198389258
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:02 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Wat de fuck heeft de zeespiegel nou weer te maken met hetgeen waar we het nu over hebben?
Ben jij één van die wappies die voorspelt dat over 50 jaar de zeespiegel met 10 meter stijgt ofzo?

Wij zijn geen postzegellandje, wij zijn NEDERLAND en wij zijn de BESTE van de wereld. We zijn een TROTS volk en we hebben geen EU of één over andere "overlord" nodig die ons gaat vertellen wat we moeten doen en die onze welvaart leeg zuigt!

Ik kijk met jaloezie naar de Britten. Zij hoeven nu gaan miljarden af te staan aan de corona pot van de EU waarmee de Fransen de verlaging van de pensioen gerechtigde leeftijd mee gaan financieren. Oprotten met je EU dus!
[..]

Ja als de peilingen van de NPO gelooft dan gaan ze matig scoren. Maar geen zorgen dat linkse bolwork dat werkt in de opdracht van de overheid gaan we in de toekomst nog eens een keer goed weg saneren! FvD gaat minimaal 10 zetels pakken, als het niet richting de 20 gaat!
Je klinkt een beetje boos, wil je er over praten?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:14:25 #94
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198389354
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je klinkt een beetje boos, wil je er over praten?
Neuh. Toegegeven: er was overkill aan uitroeptekens. Maar ik weiger me in een depressie te laten praten door klimaat doemdenkers, schijtluizen die bang zijn voor een stevige griep, globalisten, en al dat soort gespuis wat ons mooie land de vernieling in helpt. We leven in een mooi land en dat moeten we vooral zo behouden, voor ons, maar ook voor de toekomstige generaties. Daarom stem 17 maart FvD! Het is erop of eronder!
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 11:15:53 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198389373
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:14 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Neuh. Toegegeven: er was overkill aan uitroeptekens. Maar ik weiger me in een depressie te laten praten door klimaat doemdenkers, schijtluizen die bang zijn voor een stevige griep, globalisten, en al dat soort gespuis wat ons mooie land de vernieling in helpt. We leven in een mooi land en dat moeten we vooral zo behouden, voor ons, maar ook voor de toekomstige generaties. Daarom stem 17 maart FvD! Het is erop of eronder!
Inderdaad, alleen verschillen wij denk ik van mening wat erop of eronder inhoudt in dit verband.

PS: Je snapt toch wel dat de VOC de eerste globalist was, he? Of was dat besef nog niet doorgedrongen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:46:50 #96
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198389880
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen verschillen wij denk ik van mening wat erop of eronder inhoudt in dit verband.

PS: Je snapt toch wel dat de VOC de eerste globalist was, he? Of was dat besef nog niet doorgedrongen?
Really? Dus jij ziet internationaal handel drijven met als doel het vergroten van welvaart hetzelfde als het opgeven van de soevereiniteit van je eigen natiestaat?

Trouwens je hebt ook totaal geen kaas gegeten van economie en welvaart.
*Ongecontroleerde immigratie over recente decennia? Kosten=23k
*Klimaatmaatregelen van wappies en consorten? Kosten=40k

Ga jij mij die 63K terugbetalen waar ik nooit om heb gevraagd? Nee, ik dacht het niet. Nog bedankt he......
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 11:57:12 #97
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198390036
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:46 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Really? Dus jij ziet internationaal handel drijven met als doel het vergroten van welvaart hetzelfde als het opgeven van de soevereiniteit van je eigen natiestaat?

Trouwens je hebt ook totaal geen kaas gegeten van economie en welvaart.
*Ongecontroleerde immigratie over recente decennia? Kosten=23k
*Klimaatmaatregelen van wappies en consorten? Kosten=40k

Ga jij mij die 63K terugbetalen waar ik nooit om heb gevraagd? Nee, ik dacht het niet. Nog bedankt he......
Volgens mij begrijp jij niet goed wat globalisme is. Internationaal handel drijven en handelsakkoorden sluiten is altijd een kwestie van soevereiniteit delen.

Nederland heeft nog nooit ongecontroleerde immigratie gehad.
Klimaatmaatregelen, tja, als jij net wil doen alsof wetenschap een mening is dan heb ik vooral medelijden met jou.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:03:42 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198390160
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:46 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Really? Dus jij ziet internationaal handel drijven met als doel het vergroten van welvaart hetzelfde als het opgeven van de soevereiniteit van je eigen natiestaat?

Als je wat wil bereiken als land zul je inderdaad consessies aan anderen moeten doen en jez aan afspraken houden.

Of je moet fan zijn van het Noord-Korea model
pi_198391781
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:02 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Wat de fuck heeft de zeespiegel nou weer te maken met hetgeen waar we het nu over hebben?
Ben jij één van die wappies die voorspelt dat over 50 jaar de zeespiegel met 10 meter stijgt ofzo?
Neuh, Eerst is Groenland aan de beurt, dat houd met een meter of zes zeespiegelstijging wel op. Als daarna de Zuidpool ook gaat smeten dan schiet het door naar zestig meter.

quote:
Wij zijn geen postzegellandje, wij zijn NEDERLAND en wij zijn de BESTE van de wereld. We zijn een TROTS volk en we hebben geen EU of één over andere "overlord" nodig die ons gaat vertellen wat we moeten doen en die onze welvaart leeg zuigt!
Het is nog niet tot je doorgedrongen dat we een doorvoer en uitvoerland zijn? NL uit de EU, dan lachen ze zich rot in Antwerpen, LeHavre en Hamburg. De Europoort kan een andere naam krijgen en dan die ruimte gebruiken om alle agrarische producten op te slaan die onze buren niet meer willen afnemen.
quote:
Ik kijk met jaloezie naar de Britten. Zij hoeven nu gaan miljarden af te staan aan de corona pot van de EU waarmee de Fransen de verlaging van de pensioen gerechtigde leeftijd mee gaan financieren. Oprotten met je EU dus!
Ja de Britten doen hun uiterste best om zichzelf te overtuigen dat ze de juiste keus hebben gemaakt. De lonen stijgen er wel maar die lonen kunnen de inflatie niet bijhouden.
quote:
[..]

Ja als de peilingen van de NPO gelooft dan gaan ze matig scoren. Maar geen zorgen dat linkse bolwork dat werkt in de opdracht van de overheid gaan we in de toekomst nog eens een keer goed weg saneren! FvD gaat minimaal 10 zetels pakken, als het niet richting de 20 gaat!
En als dat niet zo is dan is het stemfraude natuurlijk.
  Beste debater 2022 maandag 8 maart 2021 @ 14:31:47 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198392347
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:24 schreef cabe0002 het volgende:
FvD is de enigste partij die tegen alle vrijheidsbeperkende corona maatregelen zijn. Zie recente motie in de 2e kamer.

Alle andere partijen willen hetzelfde. 1 pot nat dus.

@:ts, je vrouw is een verstandig mens.
Ik herhaal: als dat de enige reden is waarom je op die partij stemt hebt je nul politiek besef en ook totaal geen interesse daarin.

Verklaart wel waarom we sinds 2002 steeds weer van die populistisch rechtse oprispingen krijgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')