Het onderste segment van Fok! daar zul je mij niet aantreffen bijv. Mij zie je meer in POL, WFT, W&G, TRU, R&P, SEX, C&G. Dat zijn ook de onderwerpen waarover ik, saai dat ik in wezen ben, hoewel niet zo goed als anderen, behoorlijk kan meepraten. In Onzin, Oog, GC, Muz, B&H of vraagbak e.d. kom ik daarentegen ook weer niet of nauwelijks...
In het dagelijkse leven ligt het ongeveer gelijk. Ik spreek liever over abstracte zaken dan concrete zaken, vermoed ik... Het praten over materiële zaken, voetbalwedstrijden en tieten en konten doe ik naganoeg nooit of alleen in het humoristische... Ik vind ook altijd dat je bijv. over tieten en konten niet zoveel moet praten, maar er wat mee moet doen, zoals je over muziek ook niet moet praten, maar ernaar luisteren...
Het is overigens ook niet zo dat ik verstom als de conversatie over dat soort onderwerpen gaat, want zoals een goed Hollander betaamt heb ik overal, zogenaamd, verstand van... Uitdaging is het nog steeds om in elk forum een keer een zinnig topic te openen.
Im jeden Fall: waar kunnen jullie allemaal redelijk over mede praten?
[Dit bericht is gewijzigd door Staal op 25-01-2003 17:37]
quote:* CasB agrees
Op zaterdag 25 januari 2003 17:34 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik praat toch wel het meest over dingen die mij ook interesseren.. Ik bedoel, ik kan over alles wel een béétje meepraten, maar noem een beetje ingewikkelde computerterm en ik sta met mijn bek vol tanden...
Dusch.. ik praat over dingen die mij in het dagelijks leven ook aangaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |