Wow ik zou gewoon weer achteruit rollenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]\
Mooie foto, zo die kracht op dat steile stuk.
Ik zou eerst van mijn fiets vallen en daarnį naar beneden rollenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow ik zou gewoon weer achteruit rollen
Dit is een artikel dat ik had kunnen en willen schrijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:18 schreef H_T het volgende:
Nou jongens, het AD voldoet wel aan de journalistieke plicht
Nee, oneens.quote:
Verdorie, nu heb ik alweer zin in patatquote:
Ben ik officieel af als ik hier stiekem een beetje om moest lachen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:18 schreef H_T het volgende:
Nou jongens, het AD voldoet wel aan de journalistieke plicht
quote:Nu wordt het vinden van jouw favoriete smaak een eitje.
Groentepatatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verdorie, nu heb ik alweer zin in patat![]()
Maar dat heb ik dinsdag al gehad.
Waarom kan patat niet supergezond zijn, dan at ik het iedere dag
Daar is dit gifje voor:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik officieel af als ik hier stiekem een beetje om moest lachen?
[..]
Ik dacht al; daar is vast een gifje voor waar ik nu niet opkomquote:
Aardappels zijn ook groentequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook groente
Ik wil gewoon goudgele gefrituude aardappelstaafjes met belgische mayo, curry en extra veel gesnipperde uitjes
Ui vind ik ook groente en curry maak je deels van tomatenpuree. Even door de blender met de mayo en je hebt een prima healthy smoothierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook groente
Ik wil gewoon goudgele gefrituude aardappelstaafjes met belgische mayo, curry en extra veel gesnipperde uitjes
Bewoog ze? Als ze stil stond ben ik er misschien een vergetenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker? Ik heb net nog een foto gezien! Heb ik zomaar een foto van een random vrouw geliked?
Mayo is goed voor de eiwitten hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ui vind ik ook groente en curry maak je deels van tomatenpuree. Even door de blender met de mayo en je hebt een prima healthy smoothier
Dan zie ik geen probleem!quote:
Nee de setlist is iets anders volgens mij, maar mag je eigenlijk beide kijken? Volgens mij toch 1 van de 2?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn de online concert van nightwish zowel vrijdag als de zaterdag dezelfde concerten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |