abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:19:00 #201
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198588388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:13 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Sylvana is alweer begonnen met het proberen te cancellen van anderen :')
Hoe is dit cancelen precies?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_198588726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:13 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Sylvana is alweer begonnen met het proberen te cancellen van anderen :')
Lekkere tweets ook zeg.. goeiedag. Dat niemand zo'n vrouw ook even adviseert om haar sociale media na te lopen voordat ze de Kamer in gaat.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:45:48 #203
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198588865
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Raw85 het volgende:

Lekkere tweets ook zeg.. goeiedag. Dat niemand zo'n vrouw ook even adviseert om haar sociale media na te lopen voordat ze de Kamer in gaat.
Bij haar achterban krijgt ze voor zulke teksten nog steeds een luid applaus. Al bijna 8 jaar oud, maar aan relevantie niks verloren.

Echt, een tegengeluid tegen die mentaliteit is zo hard nodig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:50:57 #204
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198588931
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

Bij haar achterban krijgt ze voor zulke teksten nog steeds een luid applaus. Al bijna 8 jaar oud, maar aan relevantie niks verloren.

Echt, een tegengeluid tegen die mentaliteit is zo hard nodig.
Wat dat betreft ben ik niet zo heel ontevreden met een Sylvana Simons. Ik vind haar vaak vrij arrogant overkomen en ik denk dat ze over het algemeen veel te fel reageert op zaken, maar ik zie haar wel een beetje als de nucleaire optie tegen dit soort geluiden. En dat is ook weleens leuk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:04:19 #205
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:50 schreef DustPuppy het volgende:

Wat dat betreft ben ik niet zo heel ontevreden met een Sylvana Simons. Ik vind haar vaak vrij arrogant overkomen en ik denk dat ze over het algemeen veel te fel reageert op zaken, maar ik zie haar wel een beetje als de nucleaire optie tegen dit soort geluiden. En dat is ook weleens leuk.
Eens. Niet alleen leuk, ook echt nodig.
Er is van alles aan te merken op de politicus Sylvana Simons: te streng, te drammerig, te serieus, te star, te fel van toon. Maar het is ook ongelofelijk moeilijk om een radicaal weerwoord te laten horen, dat ook nog weerklank vindt, tegen het al te bekende geluid van (extreem-)rechts, dat inmiddels volledig is gecanoniseerd in de Nederlandse politiek, we zijn er met elkaar totaal aan gewend, hoe radicaal en extreem dat rechtse geluid ook is.

Het lukt vrijwel geen enkele linkse of midden-politicus en eerlijk, de meesten proberen het niet eens meer, doen alsof hun neus bloedt of zijn zelfs bereid om te heulen met de vijand, om ‘de kiezer op rechts’ niet tegen zich in het harnas te werken.
Wel, we zien hoeveel effect dit heeft gehad. Nul, nada, enkel negatief.

Van alle linkse partijen is er deze verkiezingen maar één die heeft kunnen winnen, en dat is juist degene die zich niet laat ringeloren, onversneden kritisch blijft en onverdroten tegenstand wil blijven bieden aan het veelkoppige monster van het polderfascisme. Lang leve Sylvana Simons, ik wens haar meer geluk toe dan ze dragen kan, ze gaat het nodig hebben.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198589096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Lekkere tweets ook zeg.. goeiedag. Dat niemand zo'n vrouw ook even adviseert om haar sociale media na te lopen voordat ze de Kamer in gaat.
niks mis mee hoor, zien er uit als common sense en die roe opmerking is gewoon grappig
wat een zure shit zeg :D
Hoe triest is je leven als je daar niet tegen kan
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:06:46 #207
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:05 schreef 4moreyears het volgende:

niks mis mee hoor, zien er uit als common sense en die roe opmerking is gewoon grappig
wat een zure shit zeg :D
Hoe triest is je leven als je daar niet tegen kan
Maar jij bent dan ook een échte fascist, eentje voor het vuurpeloton.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198589128
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een échte fascist, eentje voor het vuurpeloton.
Welke kant zie je als "voor" ? :)

grappig dat je iemand die tegen lockdown etc is en voor vrijheid en integriteit van lichaam als fascist bestempeld.
Had brave new world echt wel gelijk.

war is peace etc
pi_198589164
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Eens. Niet alleen leuk, ook echt nodig.
Er is van alles aan te merken op de politicus Sylvana Simons: te streng, te drammerig, te serieus, te star, te fel van toon. Maar het is ook ongelofelijk moeilijk om een radicaal weerwoord te laten horen, dat ook nog weerklank vindt, tegen het al te bekende geluid van (extreem-)rechts, dat inmiddels volledig is gecanoniseerd in de Nederlandse politiek, we zijn er met elkaar totaal aan gewend, hoe radicaal en extreem dat rechtse geluid ook is.

Het lukt vrijwel geen enkele linkse of midden-politicus en eerlijk, de meesten proberen het niet eens meer, doen alsof hun neus bloedt of zijn zelfs bereid om te heulen met de vijand, om ‘de kiezer op rechts’ niet tegen zich in het harnas te werken.
Wel, we zien hoeveel effect dit heeft gehad. Nul, nada, enkel negatief.

Van alle linkse partijen is er deze verkiezingen maar één die heeft kunnen winnen, en dat is juist degene die zich niet laat ringeloren, onversneden kritisch blijft en onverdroten tegenstand wil blijven bieden aan het veelkoppige monster van het polderfascisme. Lang leve Sylvana Simons, ik wens haar meer geluk toe dan ze dragen kan, ze gaat het nodig hebben.
Het is wel aandoenlijk hoe je zo'n wrok koestert jegens de ene radicale kant van het politieke spectrum, maar tegelijkertijd de andere radicale kant zit toe juichen. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook een échte fascist, eentje voor het vuurpeloton.
En hier zit je weer eens een andere user dood te wensen. Grensoverschrijdend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2021 16:12:12 ]
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:17:44 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589261
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:10 schreef Dejannn het volgende:

En hier zit je weer eens een andere user dood te wensen. Grensoverschrijdend.
Maar dat bedoel ik natuurlijk irooonisch, lieve jongen. Hoe vaak moet ik je dat nou nog uitleggen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:21:43 #211
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589330
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:08 schreef 4moreyears het volgende:
Welke kant zie je als "voor" ? :)

grappig dat je iemand die tegen lockdown etc is en voor vrijheid en integriteit van lichaam als fascist bestempeld.
Had brave new world echt wel gelijk.

war is peace etc
Ok, Donald.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:22:12 #212
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198589336
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:17 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik natuurlijk irooonisch, lieve jongen. Hoe vaak moet ik je dat nou nog uitleggen?
Het is vooral ironisch dat je achter elke boom een extreem rechts gevaar ziet schuilen en je als enig antwoord een radicaal tegengeluid ziet.

Daar zijn honderden boeken en films over gemaakt, en in allen zou jij de antagonist zijn die radicaliseert en iedereen dood wenst te hebben :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198589339
goed, goed, goed. Wanneer kan ik de eerste herstelbetaling verwachten op mijn rekening?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198589355
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:21 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ok, Donald.
Bedankt voor het compliment Ringo!
pi_198589374
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:17 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik natuurlijk irooonisch, lieve jongen. Hoe vaak moet ik je dat nou nog uitleggen?
Zo kun je dus alles over anderen zeggen, hen rustig uitschelden, demoniseren en zelfs dood wensen, want het is immers toch maar "ironie". Leuke act, maar daar trapt natuurlijk niemand in ;).
pi_198589465
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wel meer dan één.
Maar dat is een witte man, dus die komt er gemakkelijk mee weg door te zeggen dat het irooonisch is bedoeld.
Die Kramer is er toch ook mee weg gekomen?
Of is ze er voor veroordeeld?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_198589470
Een korte samenvatting van BIJ1: Herstelbetalingen, alle blanken zijn fout.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:41:02 #218
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:22 schreef Scorpie het volgende:

Het is vooral ironisch dat je achter elke boom een extreem rechts gevaar ziet schuilen en je als enig antwoord een radicaal tegengeluid ziet.

Daar zijn honderden boeken en films over gemaakt, en in allen zou jij de antagonist zijn die radicaliseert en iedereen dood wenst te hebben :D
Alleen is Sylvana Simons niet zo heel erg radicaal.
Ze weigert alleen vrolijk de horlepiep mee te dansen op blankemans hoempapa-orkestje.
Daarmee alleen al maakt ze sommige ‘blanke’ jongens en meisjes witwoest.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198589679
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Alleen is Sylvana Simons niet zo heel erg radicaal.
Ze weigert alleen vrolijk de horlepiep mee te dansen op blankemans hoempapa-orkestje.
Daarmee alleen al maakt ze sommige ‘blanke’ jongens en meisjes witwoest.
Net stelde je nog dat ze een radicaal weerwoord laat horen, dus wat is het nu?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:59:02 #220
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_198589859
Nu is Sylvana misschien wat hard en mijn kandidate is het verder ook niet, maar als je op rechts partijen hebt die openlijk flirten met nazisme moet je er niet van staan kijken dat er links ook een radicaal tegengeluid opkomt. We zouden het niet zo nodig hebben als radicaal rechts niet zo sterk zou opkomen, want inmiddels is wel duidelijk dat de centrumpartijen (waar ik er zelf wel op een van gestemd heb) geen goede repliek hebben die aanslaat.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:02:23 #221
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589894
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:46 schreef Dejannn het volgende:

Net stelde je nog dat ze een radicaal weerwoord laat horen, dus wat is het nu?
Ik denk dat ze inderdaad nog te netjes is. Grove, lompe en onbeleefde politici, zoals de meeste op rechts, dwingen vaak meer respect af, vreemd genoeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:08:41 #222
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198589967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:23 schreef 4moreyears het volgende:

Bedankt voor het compliment Ringo!
Graag gedaan heur!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198591374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een korte samenvatting van BIJ1: Herstelbetalingen, alle blanken zijn fout.
Communistisch vooral
pi_198591579
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Nu is Sylvana misschien wat hard en mijn kandidate is het verder ook niet, maar als je op rechts partijen hebt die openlijk flirten met nazisme moet je er niet van staan kijken dat er links ook een radicaal tegengeluid opkomt. We zouden het niet zo nodig hebben als radicaal rechts niet zo sterk zou opkomen, want inmiddels is wel duidelijk dat de centrumpartijen (waar ik er zelf wel op een van gestemd heb) geen goede repliek hebben die aanslaat.
Ja, begrijpelijk punt.
Simons geeft zelf aan dat haar winst komt door de toeslagenaffaire en de populariteit van BLM-feesten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 5 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')