abonnement Unibet Coolblue
pi_537087
quote:
De broer van Robin liet op de fansite weten wat hij afgelopen donderdag had meegemaakt toen hij, samen met zijn zus, bij de live uitzending aanwezig was: We kwamen rond 21:30 uur aan in Almere. Mijn ouders waren niet mee, omdat mijn moeder ziek was en mijn vader met zaken bezig was. Niet echt leuk, maar ja, je kan niet alles hebben. Mijn zusje en ik werden gelijk na binnenkomst een kamertje in geroepen met de ouders van Ferdi en de vriendin en zoon van Koos. Dit bijeenkomstje stond onder leiding van niemand minder dan Hummy. In dit kamertje werden we even para gemaakt! Er werd ons even een schuldgevoel aangepraat dat onze ouders er niet waren. Ja, hallo, m'n ma was ook liever daar dan dat ze ziek was!!!
[Hummie mode on]

Helaas hebben wij van BB moeten constateren dat er nog steeds familieleden van bewoners zijn die maar niet kunnen begrijpen waar wij ons hier mee bezig houden en dat maakt het werken voor ons bijzonder lastig. Zakelijk gezien zijn deze mensen natuurlijk gewoon zwak begaafd, dat willen we tot op zekere hoogte ook graag zo houden, maar als we daardoor het risico lopen om grootse emo momenten in onze live-uitzendingen te moeten missen, moeten we toch echt maatregelen nemen.

Dit soort aangelegenheden kunnen we ons in deze business natuurlijk niet veroorloven, dat zouden de bedrijven die op deze avonden extra moeten betalen om in de reclameblokken te kunnen adverteren ook niet pikken. Zij hebben door afspraken met ons een verwachtings patroon gekregen waar wij ons aan hebben te houden, zo simpel is dat. En daarom ben ik nu dan ook genoodzaakt om het de bewonersfamilie nogmaals duidelijk te maken en wel op een dusdanige wijze dat het daarna, zelfs voor hen, geheel duidelijk zal zijn.

Extra Hummie Familie Verordening:

Het is de naaste familieleden van bewoners van het BB huis vanaf heden ten strengste verboden om ziek te zijn of te worden, dan wel zich met enigerlei andere bezigheden op te houden op de dagen dat een van de bewoners het huis zal moeten verlaten.
U wordt allen geacht op deze dagen aanwezig te zijn om 16:00 u. waar u eerst door mij zal worden verteld wat u wel en niet zult moeten doen en wel of niet mag zeggen.
Daarna zult u in de gelegenheid worden gesteld om iets te gaan eten, u zult begrijpen dat wij u, in het kader van het back to basics principe, geen diner aan kunnen bieden en u zult daar dan ook zelf voor moeten zorgen. U mag daartoe gebruik maken van onze personeelskantine, ik wil evt. wel proberen of ik wat muntjes voor de koffie automaat los kan krijgen. Aangezien er altijd onverwachtse dingen op zo'n avond kunnen gebeuren is het niet op voorhand mogelijk een vaste vertrektijd aan te geven en u mag het terrein dan ook pas verlaten wanneer ik, of een van mijn medewerkers u daar het sein toe heeft gegeven.

Mocht een van jullie zich hier niet aan houden dan kan ik u verzekeren dat zoon of dochterlief van diegene daar de consequenties van zal moeten dragen en dat zouden jullie toch niet op je geweten willen hebben nietwaar.

Is dit voor iedereen duidelijk, dat dacht ik al, mooi, dan wil ik dat van iedere bewoner 1 familielid hier nog even een krabbeltje onder de verordering zet en daarna mogen jullie vertrekken.

Ik verwacht jullie a.s. Donderdag om exact 16:00 u.

quote:
Naast het para maken voor de uitzending, werd ons ook even duidelijk gemaakt dat er niet gestapt MOCHT worden, wanneer Robin het huis zou moeten verlaten. Nou, als er één ding is waar Robin al die weken naar uitkijkt, is het stappen als hij er uitkomt!!! Ik probeerde nog hierover te praten, maar dat mocht niet baten. Het zou hem verboden worden!!! Nou Hummy, veel plezier met het gesprek dat je met Robin gaat hebben als je hem verbiedt te gaan stappen. Succes!

Naast de 'bekende verplichtingen' die de bewoners hebben wanneer BB voor hen is afgelopen, zoals het verschijnen in bep. tv-programma's e.d. hebben wij ook hier besloten om extra maatregelen in te lassen.
Wanneer de bewoners naast deze afspraken nl. vrij zouden zijn om te gaan en staan waar ze willen zouden wij het risico lopen de exclusiviteit te verliezen omdat ze hun verhaal dan ook aan de concurrentie door kunnen spelen.

Daar gaan we dan ook alsnog een stokje voor steken, dit is juridisch gezien gelukkig geen probleem, we hebben de contracten uiteraard zo op laten stellen dat we er later altijd nog wijzigingen in aan konden brengen.

Extra Hummie Bewoners Verordering:

De bewoners van BB2 zijn tot een jaar na de laatste uitzending, te weten 30 dec. 2001, verplicht zich te houden aan beperkingen die hen, zo het BB uitkomt, opgelegd kunnen worden. Wanneer men zich daar niet aan houdt zal er eerst een officiele waarschuwing worden gegeven en bij een 2e overtreding zullen we onverbiddelijk tot juridische stappen overgaan. Daarnaast zullen we er voor zorgen dat schnabbels en/of een evt. carriere bij de omroepmedia op alle mogelijke manieren zal worden gedwarsboomd, dus aan jullie de keuze.

[Hummie mode off]

pi_537173
BigBrother is watching you!

Als het in het contract staat wat ze ondertekend hebben, dan is het jammer voor ze, maar dan heeft BB een punt...

Spijtig....

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
  zondag 10 december 2000 @ 20:23:11 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_537182
* w.o.r. giechelt en gooit cola over toetsenbord...
pi_537219
Kreeg net een berichtje van Hummie zelf,
dat er een "slotje" op dit topic moet.....

Er mag natuurlijk niet negatief gesproken worden.....

"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_537271
quote:
Fear! schreef zondag 10 december 2000 om 20:18 : BigBrother is watching you! Als het in het contract staat wat ze ondertekend hebben, dan is het jammer voor ze, maar dan heeft BB een punt...
Ja je zou denken dat dan haast wel het geval moet zijn, zou anders niet weten waar Hum het lef vandaan haalt om zoiets te gaan verbieden. Alhoewel, als je iemand die ziek is het verwijt maakt niet aanwezig te zijn dan kan je zoiets ook wel verwachten.

Het zou in elk geval een nieuwe toevoeging aan het contract zijn want dat ze niet mochten gaan stappen als ze de andere dag verplichtingen hadden, (want dat zal de reden wel zijn geweest) stond er vorig jaar bij mijn weten niet in.

Maar je spoort ook niet helemaal als je daar voor tekent natuurlijk dus als dat het geval is ben ik wel met je eens dat BB dan een punt heeft.
Snap dan alleen niet dat zowel Robin als Georgie allebei veelvuldig hebben laten weten diezelfde avond nog flink te gaan stappen als ze er uit hadden gemoeten, dat doe je niet als je weet dat er in je contract staat dat ze dat kunnen verbieden lijkt me.

pi_537318
quote:
fanmale schreef zondag 10 december 2000 om 20:36 : Kreeg net een berichtje van Hummie zelf, dat er een "slotje" op dit topic moet.....
Sjees, dat mens heeft ook overal een vinger in de pap he, nou heeft ze ook nog Fok! aandelen, stuur ze maar fijn door naar Havoc, die weet vast wel raad met haar.

Zit je te kliederen w.o.r., wel je toetsenbord gelijk ff afsoppen hoor,
(nadat je de stroom er af hebt gehaald! ) anders zitten morgen al je letters muurvast door de cola.

  zondag 10 december 2000 @ 21:18:30 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_537333
quote:
Op 10 december 2000 21:11 schreef Tante Bep het volgende:
Zit je te kliederen w.o.r., wel je toetsenbord gelijk ff afsoppen hoor,
Mijn toetsenbord is wel wat gewend hoor... maarreh... ik dacht bij de eerste lezing dus echt dat je een geintje maakte. Pas nu kom ik erachter dat Hummie echt denkt te kunnen bepalen of de bewoners na exit uit mogen gaan?

Ik ben er ff stil van.

  zondag 10 december 2000 @ 21:43:20 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_537390
Als ik goed de streams gekeken heb, van donderdag op vrijdag, dan werd Ferdi pas bij 3en losgelaten door BB. Dus veel tijd om te stappen hebben ze toch niet.

Ik vind het eigenlijk allemaal maar een beetje stoere praat, van zowel Robin als zijn familie.
Het lijkt mij toch een redelijk emotionele gebeurtenis als je het huis uit komt na een lange tijd. Ik denk dat je zo onder de indruk bent dat je wel effe eerst met je familie wil kletsen. Ook krijgen ze meteen na het vertrek uit het huis en na de life uitzending een lang gesprek met de psych. Dus ik denk dat er eigenlijk weinig tijd overblijft om te stappen.

  zondag 10 december 2000 @ 22:24:20 #9
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_537523
quote:
Op 10 december 2000 21:43 schreef marky het volgende:
Als ik goed de streams gekeken heb, van donderdag op vrijdag, dan werd Ferdi pas bij 3en losgelaten door BB. Dus veel tijd om te stappen hebben ze toch niet.

Ik vind het eigenlijk allemaal maar een beetje stoere praat, van zowel Robin als zijn familie.


Laat het los Marky, laat het los.
Ferdie is niet meer in het huis..
Loslaten. Goed zo, laat los......
Hij zat nog wel in het bakje vandaag, zag je hem? Hij zwaaide ook gewoon naar Robin hoor! Doe jij het ook maar eens. Goed zo! Zwaai...Zwaai....En zwaai nog maar eens. Zo zou Ferdie het gewild hebben, denk je ook niet?

(Wat voor 'n smiley had hier nu moeten staan?)

Ben te zaai voor een signature
  zondag 10 december 2000 @ 22:41:52 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_537553
Via de fansite van Robin heb ik de broer van Robin gevraagd hier een reaktie te geven.

Afwachten...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 10 december 2000 @ 22:44:33 #11
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537558
/offtopic

Marky, ik ben van jouw onder de indruk,
Elke keer weet je toch maar weer een tegendraadse mening te verkondigen !
Jammer dat niemand je meer serieus neemt omdat iedereen je doorziet !

/ontopic

Waarom zou Robin niet uit mogen gaan ?

Hummie kan volgens mij heel goed blufpoker spelen. Daarin gaat ze vaak te ver.
De bewoners en familieleden moeten niet over zich laten heenlopen.

Tuurlijk kan niemand iemand verbieden om NIET uit te gaan.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_537561
Gaaf HarRY, ik heb me helemaal in die jongen ingeleefd zoals je ziet, ben overigens benieuwd wat hij van de reactie van Marky vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 10-12-2000 23:04]

  zondag 10 december 2000 @ 22:53:41 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_537573
Die Patrick lijkt me wel een sympatieke jongen.
Dus waarom hem hier niet uitnodigen ?

(alleen goede vrienden noemen me Har .)
P.s. : Tante Bep, je had het kunnen laten staan hoor .

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 10-12-2000 23:17]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_537590
quote:
MartenJan schreef zondag 10 december om 22:44 : Marky, ik ben van jouw onder de indruk, Elke keer weet je toch maar weer een tegendraadse mening te verkondigen! Jammer dat niemand je meer serieus neemt omdat iedereen je doorziet!
Geen idee waarom je daar dan van onder de indruk bent MartenJan, zo moeilijk is het niet om gewoon het tegenovergestelde te beweren als een ander, hoef je niet eens bij na te denken, links is rechts en zwart is wit. simpel toch!

De reactie van Roache vond ik dan ook echt schitterend!

  zondag 10 december 2000 @ 23:12:57 #15
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537623
quote:
Op 10 december 2000 23:02 schreef Tante Bep het volgende:
Geen idee waarom je daar dan van onder de indruk bent MartenJan, zo moeilijk is het niet om gewoon het tegenovergestelde te beweren als een ander, hoef je niet eens bij na te denken, links is rechts en zwart is wit. simpel toch!
Ja, je hebt gelijk.
Ik vind het grappig hoe Marky elke keer weer stookt en stookt.
Het lijkt wel of elk topic nu ontaard in een 'marky afzeik topic'.

Dat is denk ik teveel eer voor onze tegendraadse kleuter.

Het is tenslotte een Big-Brother Forum, en ik kan me voorstellen dat mensen zich hieraan gaan storen.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_537630
quote:
Harry schreef zondag 10 december 22:53 Die Patrick lijkt me wel een sympatieke jongen. Dus waren hem hier niet uitnodigen?
Vraag je dat nu aan mij, want dan snap ik je vraag niet, ik zei het gaaf te vinden.?
quote:
(alleen goede vrienden noemen me Har
Exusez le moi, voelde me blijkbaar nogal op m'n gemak dat ik zo amicaal deed, heb het meteen recht gezet, zal voortaan gepast afstand houden.
  zondag 10 december 2000 @ 23:18:49 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_537632
Ik heb er geen probleem mee.

  zondag 10 december 2000 @ 23:20:32 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_537638
Nog even voor de duidelijkheid Tante Bep.

Ik heb hem dus al uitgenodigd om hier te reageren.
Dat had je goed begrepen, en het doet me deugd dat jij dit gaaf vindt.

Har .

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 10 december 2000 @ 23:24:45 #19
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_537653
quote:
Op 10 december 2000 21:43 schreef marky alleen het volgende:
Als ik goed de streams gekeken heb, van donderdag op vrijdag, dan werd Ferdi pas bij 3en losgelaten door BB. Dus veel tijd om te stappen hebben ze toch niet.

Ik vind het eigenlijk allemaal maar een beetje stoere praat, van zowel Robin als zijn familie.
Het lijkt mij toch een redelijk emotionele gebeurtenis als je het huis uit komt na een lange tijd. Ik denk dat je zo onder de indruk bent dat je wel effe eerst met je familie wil kletsen. Ook krijgen ze meteen na het vertrek uit het huis en na de life uitzending een lang gesprek met de psych. Dus ik denk dat er eigenlijk weinig tijd overblijft om te stappen.


Wat is hier nou mis mee?
log uit, je bent internetverslaafd.
pi_537716
Helemaal niets mis...
pi_538180
Harry onderschreef zondag 10 december om 23:20 zijn aan mij gerichte posting met: Har

Zeg, niet zo popi-jopi tegen mij doen he, ik heb niet met je geknikkerd.

  maandag 11 december 2000 @ 06:54:15 #22
215 misterDre
Paint it black!
pi_538237
quote:
Op 10 december 2000 22:24 schreef Roache_ het volgende:
Laat het los Marky, laat het los.
Ferdie is niet meer in het huis..
Loslaten. Goed zo, laat los......
Hij zat nog wel in het bakje vandaag, zag je hem? Hij zwaaide ook gewoon naar Robin hoor! Doe jij het ook maar eens. Goed zo! Zwaai...Zwaai....En zwaai nog maar eens. Zo zou Ferdie het gewild hebben, denk je ook niet?

(Wat voor 'n smiley had hier nu moeten staan?)


[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-12-2000 07:06]

  maandag 11 december 2000 @ 08:48:49 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_538280
Sorry, effe off-topic:

Wat is 'para maken'?

on-topic: Volgens mij zeggen ze allemaal dat ze willen stappen, maar ik kan me niet voorstellen dat je dat echt gaat doen. Er zijn zoveel mensen die je wil zien, en die jou willen zien, en het is onwijs druk.
Dus dat stappen zal uiteindelijk wel meevallen.

***
pi_538341
quote:
Op 11 december 2000 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, effe off-topic:
Wat is 'para maken'?
*Qt gaat ook altijd graag off topic

para = paranoïde

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_539846
quote:
Brighteyes schreef: Volgens mij zeggen ze allemaal dat ze willen stappen, maar ik kan me niet voorstellen dat je dat echt gaat doen. Er zijn zoveel mensen die je wil zien, en die jou willen zien, en het is onwijs druk. Dus dat stappen zal uiteindelijk wel meevallen.
Er is al een paar keer op deze manier gereageerd, maar daar gaat het dus niet over, of ze nu zelf wel of niet willen gaan stappen, het gaat mij er om of BB, lees Hummie, in een contract wel of niet heeft vast laten leggen dat ze niet mogen stappen, want dat lijkt mij persoonlijk erg ver gaan. Of ze daar uberhaupt zin in hebben staat daar los van, het gaat mij om de verplichtingen die de bewoners dienen na te komen.

En als het niet in een contract staat vastgesteld is de volgende vraag waar Hummie dan het gore lef vandaan haalt om tegen de broer van Robin te zeggen dat zij dat op voorhand verbiedt.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')