abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 maart 2021 @ 00:17:11 #1
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198348948
Ik deed mee met de bull run van 2017 en dat was geinig. Leuk zakcentje aan overgehouden.

Ik heb zojuist mijn vakantiegeld vervroegd uitgekeerd kregen ivm uitdiensttreding, dus dit wil ik in crypto stoppen. Echter is de markt zo hard in beweging (pandemic bull run) dat het voor mij lastig is om in te schatten.

Ik vraag hier niet welke altcoins ik moet kopen en welke shitcoins ik moet mijden (maar deze twee info is altijd welkom hoor, shill maar en dan kijk ik het wel na). Mijn concrete vraag aan jullie is welke criteria jullie stellen om voor een bepaalde coin te kiezen en te traden en HODLen.

Wellicht dat jullie inzichten aan criteria mij helpen om een keuze te maken en daardoor een portfolio te bouwen, want ik weet. Andere criteria dan “doe je onderzoek!!”. Waar let je op in een grafiek bijvoorbeeld? Over welke periode maken jullie een keuze? Waar kijk je als eerst in een ICO presentatie? Rekenen jullie de aantal tokens in omloop mee of heb je daar lak aan (gezien ADA, TRX en XRP)? Haal je alleen coins die burnen bij elke transactie? Etc.

Gezien de daling van ETH leek dit mij een mooi moment om van mijn vakantiegeld ETH te kopen dit weekend. Dan kan ik die ETH gebruiken om altcoins aan te schaffen.
pi_198350975
Voor mij is het heel simpel. Mijn portfolio is 90% Bitcoin en 10% alts.

De winst in alts zet ik om in een groter aandeel Bitcoin.

Op Twitter volg ik o.a. CryptoWizardd (120% winst Chiliz (CHZ) deze week, net in Fetch.ai (FET) gestapt op ¤0.30)

Daarnaast volg ik op Telegram de groep CryptoCoinTalk Benelux (groep beginnende en gevorderde traders met veel stats en graphs + onderbouwing van alle coins).

Geld maken in een bullmarkt is niet moeilijk, je moet jezelf onderwijzen zodat je dit ook kunt in een bearmarkt (my 2 sats).
Alles is aan regels gebonden.
pi_198358227
Ik geloof niet in ICO presentaties, men kan zoveel roepen, daarnaast ontwikkelen een aantal coins zich op zo een manier dat ze geschikt zijn voor zeer veel toepassingen, persoonlijk vind ik ADA technisch behoorlijk goed in elkaar zitten, maar ik ben niet zo goed op de hoogte hoe de uitgifte etc. werkt, maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Het probleem op dit moment is dat er zoveel coins gepumped worden dat het niet eens meer uitmaakt of iets een shitcoin is of niet, men koopt het toch wel. Waar ik zeker op let:

-Wie zit er achter: zijn dat mensen die al zaken hebben laten zien, hebben ze financiële belangen, zijn het technische mensen.
-Hebben ze een actieve GIT repo, een repo waar men 2 weken lang geen commits op doet neem ik niet serieus
-Volgen ze hun roadmap, of stelt men elke keer uit.
-In hoeverre heeft community inspraak

Nu ben ik zelf developer, dus ik prik meestal wel redelijk snel door iets heen, maar wil je het goed doen, dan kost dat best veel tijd.

Dan Bitcoin en Ethereum, de eerste zie ik als veruit de veiligste keuze, alleen is het lastig te zeggen waar we nu staan qua prijs, mensen die roepen dat BTC dit jaar wel even naar een ton of meer gaat neem ik niet heel serieus, het valt helemaal niet te zeggen of dat zo is, het is veelal: Hoop. Daarnaast heb ik ook sterke bedenkingen of BTC wel echt naar astronomische getallen gaat zoals boven het miljoen. Persoonlijk zou ik nu wachten met instappen op Bitcoin, ik denk dat we nog wel een stapje terug gaan doen naar 25-35K

Dan Ethereum, tjah deze munt heb ik weinig geloof in voor de toekomst, het is niet de store of value van een Bitcoin en technisch zullen ze toch wel overschaduwd gaan worden door coins als ADA, dus ik vrees dat ze tussen het wal en schip zullen invallen. Toch is het wel een coin waar je voorlopig nog aardig op kunt pakken als je bereid bent af en toe helemaal in en uit te stappen.

Als laatste tip, hou een sheet bij, en zet daarin duidelijk op welke koers je uit wilt stappen, en hou je daar aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198360688
DOT
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 17:44:08 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198395587
VET
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198446487
Buy bitcoin.

Elke andere asset die je hebt verkopen. En dan zo lang mogelijk vast houden.

Bitcoin doet zo'n 200% per jaar. Als dat niet genoeg is kun je beter bij McDonalds hamburgers gaan flippen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2021 15:53:45 ]
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:39:05 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_198460379
95% Vechain, 5% BTC

Thank me later
pi_198460397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:39 schreef Blik het volgende:
95% Vechain, 5% BTC

Thank me later
  donderdag 18 maart 2021 @ 08:01:51 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198564700
Als je safe wil zijn btc. Als je schathemeltjerijk wil worden VET.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198564739
70% BTC
10% BNB
10% ETH

En de laatste 10% in wat jonge projecten stoppen met een lage marketcap.

UBIX, RFI en Safemoon zijn mijn snelste stijgers geweest in de laatste 3 maanden en dat is ook precies de reden om ze nu links te laten liggen als je nog wil investeren.
pi_198599766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:39 schreef Blik het volgende:
95% Vechain, 5% BTC

Thank me later
Sell me on Vechain :)

Elke alt heeft zoveel potentie volgens mensen die erin zitten, maar als we naar de vorige bull run kijken staan 90% van alts nog op verlies. Wat maakt Vechain anders?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:29:22 #12
62913 Blik
The one and Only!
pi_198601623
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:39 schreef viceversa het volgende:

[..]

Sell me on Vechain :)

Elke alt heeft zoveel potentie volgens mensen die erin zitten, maar als we naar de vorige bull run kijken staan 90% van alts nog op verlies. Wat maakt Vechain anders?
Kom
Anders even in het Vechain topic, tussen de memes door komt er veel info voorbij.
pi_198614641
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:39 schreef viceversa het volgende:

[..]

Sell me on Vechain :)

Elke alt heeft zoveel potentie volgens mensen die erin zitten, maar als we naar de vorige bull run kijken staan 90% van alts nog op verlies. Wat maakt Vechain anders?
Vechain staat nu op ATH
pi_198616313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:39 schreef viceversa het volgende:

[..]

Sell me on Vechain :)

Elke alt heeft zoveel potentie volgens mensen die erin zitten, maar als we naar de vorige bull run kijken staan 90% van alts nog op verlies. Wat maakt Vechain anders?
niks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')