Loting in de Kuipquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Deze sessie valt tegen
Wij wachten op de loting
Geforceerde NEDERLANDER-koppen op VI.nl, zo’n leuke rubriekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-komt-extreem-laat
@:szura @:wimderon @:maxi-mus
Morgen om 18:05 vast weer eentje over Elsje v Sevilla.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Geforceerde NEDERLANDER-koppen op VI.nl, zo’n leuke rubriek
Word jij nooit moe van dat ophemelen van Nederlandse voetballers en trainers in VI.... zucht. Koeman wint en ineens is hij de messias. Frenkie geeft een lekker passje en het is ineens wereldtop. Zucht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-komt-extreem-laat
@:szura @:wimderon @:maxi-mus
Luuk niet geschorst vanwege rood in de Copa of werkt dat niet zo in Spanje?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 18:05 vast weer eentje over Elsje v Sevilla.
Lieverd, daarom deel ik het ook. Ik word er zo intens verschrikkelijk doodmoe van.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van dat ophemelen van Nederlandse voetballers en trainers in VI...
Oh weet ik veel. Heb die pot bewust niet teruggekeken. Even kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Luuk niet geschorst vanwege rood in de Copa of werkt dat niet zo in Spanje?
Kreeg rood nadat ie al gewisseld wasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh weet ik veel. Heb die pot bewust niet teruggekeken. Even kijken.
Keept een leuk potje (het eerste in tijden) en ineens is hij de redder. Man man.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lieverd, daarom deel ik het ook. Ik word er zo intens verschrikkelijk doodmoe van.
Elk puntverlies van Atlético of Real wordt ook voorgegaan met een titel ''Goed nieuws voor Koeman!''quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Keept een leuk potje (het eerste in tijden) en ineens is hij de redder. Man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |