Een stem op een Koert is een stem op Richard de Mos. Daar pas ik voor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand op KOERT stemmen?
Even een bruggetje naar het dartsen slaan
Koert sterft als opportunist voor het cliëntelisme van de bijeengeraapte Code Oranje-zooiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand op KOERT stemmen?
Even een bruggetje naar het dartsen slaan
Ja precies, daarom zie ik ze minder als nieuw partijtjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, maar wel als serieuze TK-kandidaat. Niet voor niets peilen ze nu zetels en zitten ze in het Kieskompas. Er zit ook een serieus idee achter, geen vehikel van je persoonlijke grieven (zoals vaginamondje Richard de Mos of de walgelijke Eerdmans/Nanninga-tandem).
Iemand die via de BDO en thuisspeeltoernooien beetje is opgekomen en zich nu een jaartje af en toe laat zien. Wordt een grote toekomst toegedicht door sommigenquote:
Dat hep niet veel gegegegegeholpen. @De_Kraamquote:Dartshop Zaanstad
9 uur ·
Dit weekend staat de UK Open op het programma in Milton Keynes. Dartshop Zaanstad wenst alle 23 Nederlandse deelnemers, waaronder onze eigen Vincent van der Voort, veel succes
Bam is toch net zo’n vette verslaafde als Vito geworden?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al schijnt het niet zo best te gaan met hele familie Margera
Hoezo? Die oom is dood toch.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al schijnt het niet zo best te gaan met hele familie Margera
Ik was zelf altijd wel fan van Groenlinks, maar het is de laatste tijd wel duidelijk dat -ondanks dat ik achter hun visie sta- ze er gewoon echt helemaal niks van snappen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben een PvdA en D66-adept geweest in het verleden.
D66 heeft een waardeloze campagne met hoogdravend geleuter over het Torentje en nieuw leiderschap en heeft het definitief verbrast met dat populistische Elfstedentochtgezeik. Ik ben ‘fan’ van Piri van de PvdA dus die zou m’n stem kunnen krijgen.
Maar de achtergrond en het Europese karakter van Volt spreken me wel aan en in de media-optredens vond ik ze heel behoorlijk overkomen. Ook geen gekke flapdrollen op de lijst voor zo ver ik zie. Maar stem normaal gesproken niet op een nieuw partijtje.
Laatst matige shafts gekregen van Zaanstad Dartshop, voorheen vloog alles in de triple 60, nu vooral in de 12 en de 18quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hep niet veel gegegegegeholpen. @:de_kraam
staat wel op de kieslijst!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kon niet eens genoeg steunbetuigingen voor zn eigen kandidatuur krijgen. Dus die doet niet mee vriend
Hij is wel dikkig geworden ja. Is voor Jackass 4 eruit getrapt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Bam is toch net zo’n vette verslaafde als Vito geworden?
https://www.superguide.nl(...)nieuwe-jackass-filmsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is wel dikkig geworden ja. Is voor Jackass 4 eruit getrapt.
De strapatsen in 2017, waardoor we met de gristenen van de CU opgescheept werden, neem ik Klaver en co nog steeds kwalijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was zelf altijd wel fan van Groenlinks, maar het is de laatste tijd wel duidelijk dat -ondanks dat ik achter hun visie sta- ze er gewoon echt helemaal niks van snappen.
quote:
Ja oom is dood. Bam zuipt zich kapot elke dagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Bam is toch net zo’n vette verslaafde als Vito geworden?
Ideale coalitie is PvdA, SP, PvdD en CUquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
De strapatsen in 2017, waardoor we met de gristenen van de CU opgescheept werden, neem ik Klaver en co nog steeds kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |