SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Dat doet het wel goed op eerste dates.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanou joh zeg jij dan eens wat leuks
*kijkt links en rechts of Haags er is*quote:
Staat 'ie net achter jequote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*kijkt links en rechts of Haags er is*
Oh zou best kunnen, zo ver kom ik nooitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet het wel goed op eerste dates.
Werkt die weer?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
*gluurt door ovenraampje [ afbeelding ]*
Ik ging laatst een afspraak maken bij de tandarts.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanou joh zeg jij dan eens wat leuks
try to relax..quote:
"je hebt dezelfde mond als mijn moeder"quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet het wel goed op eerste dates.
Het is jouw openingszin op Tinder zeker?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen, zo ver kom ik nooit
Oh, ik dacht dat ovenman kwam om te reparerenquote:
Ik heb een cadeautje voor je uitgezocht op basis van je postgeschiedenisquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"je hebt dezelfde mond als mijn moeder"
nee :pquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ovenman kwam om te repareren
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje voor je uitgezocht op basis van je postgeschiedenis
nee wat LEUKSquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ging laatst een afspraak maken bij de tandarts.
Vroeg ik "kan het komende dinsdag?"
Zegt de assistente "even kijken of ik een gaatje heb"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |