Zal wel 10 legs zijn, denk ik?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
itt vorige jaren geen pauzes meer na 5 legs op de overige boards zo te zien
autisme is een bitchquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:23 schreef Szura het volgende:
Ik stoor me aan het feit dat er een Britse vlag naast Gurney staat bij Dart Connect
Wijze mensen vinden dat al jaren met z’n aidsworp en z’n ontregeling. Maar het voetvolk loopt achter @El-Stinho aan die hem sympathiek vindt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
Suljovic... die man kan me niet snel genoeg uit de top 32 verdwijnen
Ik heb allang mijn mening over Suljovic afgezwakt. De kunst is om van bandwagon naar bandwagon te springen. Soms kukel je op het spoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Wijze mensen vinden dat al jaren met z’n aidsworp en z’n ontregeling. Maar het voetvolk loopt achter @:el-stinho aan die hem sympathiek vindt.
Sinds hij die 101 uitgooide toch niet meer (lol).quote:
Heb t even voor je gecorrigeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic subforum is geen warm bad
Sorry, maar anno 2021 nog doen alsof Veronica Inside het kijken waard is voor de volle 1,5 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |