SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker eerlijk dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:46 schreef jerney het volgende:
Clowns voornamelijk. En mensen die op zombies lijken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half treinreizend Nederland om 8 uur 's ochtends dus
Ik ben wel eens bewust op gezichten gaan letten in de auto in de ochtendspits, ik was de enige met een grimas daarom juist, best wel tragisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
De ochtendspits an sich is ook wel kut ja!
Net zo'n grimas als je PI?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bewust op gezichten gaan letten in de auto in de ochtendspits, ik was de enige met een grimas daarom juist, best wel tragisch eigenlijk.
Jij rijdt nooit bij mij.... koffiebeker in de hand en meebleren maar (moet wel eerlijk toegeven dat er dan ook al een bak koffie inzit én ik dan al even wakker benquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bewust op gezichten gaan letten in de auto in de ochtendspits, ik was de enige met een grimas daarom juist, best wel tragisch eigenlijk.
Beetje dubbel, ik was vrolijk om de muziek, een gekke gedachte, de zon of gewoon omdat het donderdag was maar wat een ellende zag ik om me heen zeg.quote:
Ik lees dit tegenwoordig als vanzelf correct.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit bij mij.... koffiebeker in de hand en meebleren maar (moet wel eerlijk toegeven dat er dan ook al een bak koffie inzit én ik dan al even wakker ben) Het gelukkig ben ik als ik dan ook neg ergens een mooie zo’n zie opkomen
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dit tegenwoordig als vanzelf correct.
Ik begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dubbel, ik was vrolijk om de muziek, een gekke gedachte, de zon of gewoon omdat het donderdag was maar wat een ellende zag ik om me heen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |