abonnement Unibet Coolblue
pi_198330459
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 00:17 schreef fespo het volgende:

[..]

het zou pas interessant worden als alle kenmerken tegen het overdreven aan zijn.
dus
- mbo 1/2
- lelijk
- en slecht voor je zelf kunnen zorgen.
Dan kies ik alsnog 'niet slim'. Intelligente gesprekken kan ik altijd nog met anderen hebben. Een echt(!) lelijke vrouw moeten palen en zeggen dat ze knap is? Met iemand samenwonen die je moet verzorgen? No. Fucking. Way.

Ik hou overigens echt wel van speelsheid en af en toe lekker kinderachtig doen, maar dat is niet wat TS bedoelt met onvolwassen.
pi_198330685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Dat moet iemand echt helemaal zelf doen. En als dat pas plaatsvind wanneer diegene een serieuze relatie krijgt.. gaat je toch behoorlijk tegenvallen denk ik.
Daarom, ook iets minder erg, maar niet veel. Zeg al, dat ik er zelf niet de energie ervoor zou hebben.

Maar ik weet van mezelf dat ik mezelf meer zou ergeren aan iemand zonder enige vorm van algemene kennis. Vandaar het 'iets' minder erg.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198330758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef stokj het volgende:

[..]

Grapje tussendoor: in de bijbaantijd kwam de professor van statistiek (die dus een PhD in statistiek had) regelmatig boodschappen doen. Was een verstrooide vrouw en al. Maar een keer zag ik haar zo worstelen bij de flessenautomaat om een simpele frisdrankfles in dat gat van de automaat te steken. Het lukte gewoon niet... en zo iemand heeft een PhD...
Met een PhD neem ik aan dat je over een bepaalde vorm van kennis beschikt, maar het zegt niks over andere eigenschappen.

Heb er een meegemaakt die was constant tegen haarzelf aan het praten.

Of een aantal van die ballen in uitgaans tijd, regelmatig met een rode handafdruk in het gezicht. Wel een PhD nu.

Je had dat flessen gebeuren moeten filmen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198330860
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:30 schreef Mishu het volgende:
[poll=1886]

Ik merk met daten dat het moeilijk is om een knap, slim en volwassen iemand in 1 te vinden. Vaak is er 1 element niet goed.

Wat zou jij het minst erg vinden als 1 van deze 3 eigenschappen ontbreekt?
Interessant topic! En ik denk dat je gelijk hebt dat er altijd wel iets niet goed is! (Want de mensen bij wie dat niet het geval is, hebben alle keuze). Ik heb voor “niet knap” gekozen. Dat vind ik zelf heel erg, ik ben het er niet mee eens en dat is ook de reden dat ik niet date. Voor een niet-aseksuele relatie is het uiterlijk immers essentieel omdat het idee van een relatie nu eenmaal niet is dat men alleen maar wil blijven praten en verder niks, terwijl niemand er iets aan kan doen of diegene instinctief gezien genetisch het type van de ander is. En het nut van een aseksuele relatie is er voor mij niet omdat ik op dit moment geen gezinswens heb en ik genoeg heb aan de platonische vrienden die ik al heb.
Dat gezegd hebbende, ik twijfel wel of ik niet eerder “niet slim” had moeten kiezen, want ik heb wel meegemaakt dat mensen die ik langer kende meer mijn type werden ondanks dat ze dat eerst niet waren, omdat hun innerlijk zo aantrekkelijk was. Maar dat kwam niet omdat ze slim waren. En het verliep alsnog altijd redelijk problematisch. Hoewel uitstraling qua kleding en kapsel vaak ook wel heel veel kunnen doen.
“Niet zelfstandig” vind ik totaal niet erg, want dat ben ik immers zelf ook niet, tenzij je een zwaar fysiek gehandicapt iemand of iemand met down syndroom waarvoor je in feite dan ook mantelzorger moet worden bedoelt, want dat is geen gelijke relatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 00:17 schreef fespo het volgende:
het zou pas interessant worden als alle kenmerken tegen het overdreven aan zijn.
dus
- mbo 1/2
- lelijk
- en slecht voor je zelf kunnen zorgen.
O+ wauw dus je vindt mij interessant?? Wat wil je weten?

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 05-03-2021 01:17:56 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 5 maart 2021 @ 08:06:48 #30
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_198331788
quote:
10s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:01 schreef Domme_Gans het volgende:
Niet slim heeft gemiddeld genomen de voorkeur, dat soort mannen zijn makkelijker rond te commanderen ~O>
Dit strookt niet echt met mijn beleving van de wereld. Manipuleerbaar misschien, maar de meeste domme mannen die ik heb ontmoet gaan helemaal niet zo lekker op bevelen, zeker niet van een vrouw.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 01:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Interessant topic! En ik denk dat je gelijk hebt dat er altijd wel iets niet goed is! (Want de mensen bij wie dat niet het geval is, hebben alle keuze). Ik heb voor “niet knap” gekozen. Dat vind ik zelf heel erg, ik ben het er niet mee eens en dat is ook de reden dat ik niet date. Voor een niet-aseksuele relatie is het uiterlijk immers essentieel omdat het idee van een relatie nu eenmaal niet is dat men alleen maar wil blijven praten en verder niks, terwijl niemand er iets aan kan doen of diegene instinctief gezien genetisch het type van de ander is. En het nut van een aseksuele relatie is er voor mij niet omdat ik op dit moment geen gezinswens heb en ik genoeg heb aan de platonische vrienden die ik al heb.
Dat gezegd hebbende, ik twijfel wel of ik niet eerder “niet slim” had moeten kiezen, want ik heb wel meegemaakt dat mensen die ik langer kende meer mijn type werden ondanks dat ze dat eerst niet waren, omdat hun innerlijk zo aantrekkelijk was. Maar dat kwam niet omdat ze slim waren. En het verliep alsnog altijd redelijk problematisch. Hoewel uitstraling qua kleding en kapsel vaak ook wel heel veel kunnen doen.
“Niet zelfstandig” vind ik totaal niet erg, want dat ben ik immers zelf ook niet, tenzij je een zwaar fysiek gehandicapt iemand of iemand met down syndroom waarvoor je in feite dan ook mantelzorger moet worden bedoelt, want dat is geen gelijke relatie.
Dan had je 'niet zelfstandig' moeten kiezen, want de OP vraagt wat je het minst erg vindt. :P
  vrijdag 5 maart 2021 @ 08:11:52 #31
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198331808
Dom neukt tenminste lekker weg en is achteraf ook makkelijker te dumpen dan de meer belezen kipjes wiens vakken ik in de loop der jaren heb bijgevuld.
pi_198332431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 23:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja, omdat ze zo slim is.
Wat maakt het uit dat ze dat flesje niet de automaat kreeg? Wie weet waar ze allemaal aan het denken was...
Dat dacht ik dus ook. Maar ik vond de vergelijking wel grappig: heeft PhD, kan geen fles in een flessenautomaat stoppen.
pi_198332443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 00:48 schreef steelhead het volgende:

[..]

Met een PhD neem ik aan dat je over een bepaalde vorm van kennis beschikt, maar het zegt niks over andere eigenschappen.

Heb er een meegemaakt die was constant tegen haarzelf aan het praten.

Of een aantal van die ballen in uitgaans tijd, regelmatig met een rode handafdruk in het gezicht. Wel een PhD nu.

Je had dat flessen gebeuren moeten filmen.
HAHA aan de ene kant wel ja, had het moeten filmen maar goed.

Ja, bij die ballen zal het wel met de hand erin zijn geslagen om door te zetten.
pi_198332794
doe maar niet slim, knap & zelfstandig neukt toch beter dan lelijk.

Staat nergens dat het relatie materiaal moet zijn
hardcoholic
pi_198333045
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:22 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Maar ik vond de vergelijking wel grappig: heeft PhD, kan geen fles in een flessenautomaat stoppen.
Haha Stok, ik ben ook in opleiding tot maar ik kan ook nog steeds mijn veters niet op een normale manier strikken (alleen op de babymanier). Als ik de supermarkt in ga, moet ik nog 3 keer terug omdat ik elke keer weer hetzelfde vergeet. Ik ben barslecht in hoofdrekenen. En in d's en t's. Ik kan niet onthouden op welke data de feestdagen vallen of verjaardagen. Ik ken alleen mijn eigen telefoonnummer.
Motorisch is het al niet veel beter. Ik zou mezelf bijv. ook zien staan met zo'n fles. Ik heb wel eens dat bijv. een deur op een bepaalde manier open gaat, maar ik dan eerst 100 keer de verkeerde kant op druk.
Enige wat ik dan nog wel goed kan is autorijden (wonder boven wonder).

Daar zit ik wel mee. Dat ik denk, ik ben hoogopgeleid, maar de simpelste dingen lukken mij soms niet, omdat ik niet zo handig aangelegd ben. Best debiel 8)7

Dan moet mijn man dat later maar voor me doen. xx
  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:08:02 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198333100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 00:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Heb liever iemand die wat dommig is dan iemand die nooit verantwoordelijkheid neemt. Onvolwassen volwassenen zijn tokkies, narcisten of borderliners.
Domme mensen worden nooit slimmer. Onvolwassen mensen kun je wegfilteren uit je leven.
soooo, da's mooi!
pi_198333417
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Domme mensen worden nooit slimmer. Onvolwassen mensen kun je wegfilteren uit je leven.
Ik denk dat in dit topic gerefereerd wordt naar een eeuwige (wo)manchild. Als je daar mee samenwoont, kun je die niet wegfilteren.
  Tettenkoning vrijdag 5 maart 2021 @ 10:32:55 #38
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198333425
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 23:34 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, omdat ze zo slim is.
Wat maakt het uit dat ze dat flesje niet de automaat kreeg? Wie weet waar ze allemaal aan het denken was...
Slim zijn en intelligentie zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198333898
Volwassen mannen bestaan niet.
pi_198333903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Haha Stok, ik ben ook in opleiding tot maar ik kan ook nog steeds mijn veters niet op een normale manier strikken (alleen op de babymanier). Als ik de supermarkt in ga, moet ik nog 3 keer terug omdat ik elke keer weer hetzelfde vergeet. Ik ben barslecht in hoofdrekenen. En in d's en t's. Ik kan niet onthouden op welke data de feestdagen vallen of verjaardagen. Ik ken alleen mijn eigen telefoonnummer.
Motorisch is het al niet veel beter. Ik zou mezelf bijv. ook zien staan met zo'n fles. Ik heb wel eens dat bijv. een deur op een bepaalde manier open gaat, maar ik dan eerst 100 keer de verkeerde kant op druk.
Enige wat ik dan nog wel goed kan is autorijden (wonder boven wonder).

Daar zit ik wel mee. Dat ik denk, ik ben hoogopgeleid, maar de simpelste dingen lukken mij soms niet, omdat ik niet zo handig aangelegd ben. Best debiel 8)7

Dan moet mijn man dat later maar voor me doen. xx
HAHA jeetje.
Wat is trouwens de babymanier van veters strikken?

Niet iedereen is altijd even handig in dingen. Maar gelukkig voor jou hoop ik dat er een man komt in je leven die jou aanvult.

Ben jij van plan om na je artsenopleiding ook te gaan promoveren?
  vrijdag 5 maart 2021 @ 11:27:16 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198334238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik denk dat in dit topic gerefereerd wordt naar een eeuwige (wo)manchild. Als je daar mee samenwoont, kun je die niet wegfilteren.
Je kunt altijd nog uit elkaar gaan, hoe dan ook.
soooo, da's mooi!
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 12:03:13 #42
441859 crew  Lenny77
pi_198334928
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:32 schreef Nine. het volgende:

[..]

Slim zijn en intelligentie zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen.
Ja ok, dat klopt wel..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 12:04:00 #43
441859 crew  Lenny77
pi_198334951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:07 schreef stokj het volgende:

[..]

HAHA jeetje.
Wat is trouwens de babymanier van veters strikken?

Is dat niet de manier met de twee konijnenoortjes?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198335702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog uit elkaar gaan, hoe dan ook.
Dat kan bij een dom iemand ook...
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:01:28 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198335912
Knap is het eerste vlak waarop ik concessies zou doen.. maar er is een flink gebied tussen slim en dom, en daar valt ook zat in te rotzooien.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198335943
Je hoort vrouwen vaak zeggen dat mannen aan een (seks)robot moeten. Maar wanneer ik dit soort topics lees, zou ik zeggen dat hetzelfde net zo goed voor vrouwen geldt. :+

Mensen zijn op zoek naar een vrijwel perfect plaatje dat gewoon niet mogelijk is. Iedereen heeft gebreken.
pi_198336017
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 01:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Interessant topic! En ik denk dat je gelijk hebt dat er altijd wel iets niet goed is! (Want de mensen bij wie dat niet het geval is, hebben alle keuze). Ik heb voor “niet knap” gekozen. Dat vind ik zelf heel erg, ik ben het er niet mee eens en dat is ook de reden dat ik niet date. Voor een niet-aseksuele relatie is het uiterlijk immers essentieel omdat het idee van een relatie nu eenmaal niet is dat men alleen maar wil blijven praten en verder niks, terwijl niemand er iets aan kan doen of diegene instinctief gezien genetisch het type van de ander is. En het nut van een aseksuele relatie is er voor mij niet omdat ik op dit moment geen gezinswens heb en ik genoeg heb aan de platonische vrienden die ik al heb.
Dat gezegd hebbende, ik twijfel wel of ik niet eerder “niet slim” had moeten kiezen, want ik heb wel meegemaakt dat mensen die ik langer kende meer mijn type werden ondanks dat ze dat eerst niet waren, omdat hun innerlijk zo aantrekkelijk was. Maar dat kwam niet omdat ze slim waren. En het verliep alsnog altijd redelijk problematisch. Hoewel uitstraling qua kleding en kapsel vaak ook wel heel veel kunnen doen.
“Niet zelfstandig” vind ik totaal niet erg, want dat ben ik immers zelf ook niet, tenzij je een zwaar fysiek gehandicapt iemand of iemand met down syndroom waarvoor je in feite dan ook mantelzorger moet worden bedoelt, want dat is geen gelijke relatie.
Dus jij zou niet knap het ergste vinden?

Daarmee bevestig je toch wat veel vrouwen in alle toonaarden ontkennen en dat is dat het uiterlijk van de man er wel in zeer grote mate toe doet. :?

Dan klopt het dus wat sommige mannen beweren. Waarom zou je die dan willen aanvallen om zo'n mening die richting een feit gaat? :?

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 01:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

O+ wauw dus je vindt mij interessant?? Wat wil je weten?
_O-

Niet zo slecht over jezelf zeg. :{
pi_198338024
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Is dat niet de manier met de twee konijnenoortjes?
Ik dacht dat dat de standaardmanier was...
  vrijdag 5 maart 2021 @ 15:29:47 #49
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198338436
NIet knap vind ik het minst erg.
Niet zelfstandig zou ik het ergst vinden.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 15:40:25 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198338663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 15:05 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat de standaardmanier was...
Klopt.
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')