abonnement Unibet Coolblue
pi_198355812
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat idioten op twitter idioten zijn, van welke kant van het spectrum dan ook :D
pi_198371401
Twitter :')
Posten in het afvoerputje van sociale media en dan klagen dat je stront over je heen krijgt :')
pi_198371462
Het is gewoon "haat". Daar krijgt iedereen die zich in het openbaar uitspreekt mee te maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 7 maart 2021 @ 10:53:26 #104
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198371782
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef Prego het volgende:
Twitter :')
Posten in het afvoerputje van sociale media en dan klagen dat je stront over je heen krijgt :')
IPV “Stop make stupid people famous”, kun je beter “people” vervangen door “Twitter”. Veel effectiever.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198372037
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]

IPV “Stop make stupid people famous”, kun je beter “people” vervangen door “Twitter”. Veel effectiever.


^O^
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 7 maart 2021 @ 11:25:06 #106
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198372132
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:17 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^O^
We maken het echt véél te groot. Zeer informatief, deze tweet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198374315
Mannen corrigeren elkaar te weinig en ik zie ook dat mannen het niet herkennen als andere mannen vrouwen haten.
Zo was er een man die zijn vriendin vermoorde en de zoon van die vrouw, had het niet achter hem gezocht, kon goed met hem overweg en dan denk ik: hoe kan dat. De vriend van je moeder vermoordt je moeder en jij ging altijd gezellig met hem naar de film. Heb je dan helemaal niets ontdekt aan die man?
Daarnaast moeten vrouwen ophouden met het gedrag goed te praten. Zijn mannen vervelend? Niet daarna ze weer zielig vinden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Mondkapje op 07-03-2021 14:21:21 ]
  maandag 8 maart 2021 @ 12:11:32 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198390270
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:17 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^O^
Dat was 2019. Ik ben benieuwd hoe dat na corona en de verkiezing van Biden veranderd is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 8 maart 2021 @ 12:14:17 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198390310
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:47 schreef Mondkapje het volgende:
Mannen corrigeren elkaar te weinig en ik zie ook dat mannen het niet herkennen als andere mannen vrouwen haten.
Zo was er een man die zijn vriendin vermoorde en de zoon van die vrouw, had het niet achter hem gezocht, kon goed met hem overweg en dan denk ik: hoe kan dat. De vriend van je moeder vermoordt je moeder en jij ging altijd gezellig met hem naar de film. Heb je dan helemaal niets ontdekt aan die man?
Daarnaast moeten vrouwen ophouden met het gedrag goed te praten. Zijn mannen vervelend? Niet daarna ze weer zielig vinden.
Veel mensen ontbreekt het aan mensenkennis, vermoed ik. Zijn gevoelig voor de charmes van een psychopaat, maar doorzien die charme niet. Dat zie je net zo goed terug in de politiek. Politicus A zegt het een, maar doet het ander, maar omdat hij/zij zo makkelijk lult en het overbrengt als Minister Wiebes en mensen die daar gevoelig voor zijn, aanspreekt, stemmen ze op hem/haar.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 8 maart 2021 @ 12:15:46 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198390328
Meedoen in de echte wereld en dan het op je vrouw zijn gooien als je kritiek krijgt, nee zo kom je er wel :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198390493
Heeft iemand inmiddels cijfers over hoe vaak dit mannelijke politici overkomt?
pi_198390572
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:47 schreef Mondkapje het volgende:
Mannen corrigeren elkaar te weinig en ik zie ook dat mannen het niet herkennen als andere mannen vrouwen haten.
Zo was er een man die zijn vriendin vermoorde en de zoon van die vrouw, had het niet achter hem gezocht, kon goed met hem overweg en dan denk ik: hoe kan dat. De vriend van je moeder vermoordt je moeder en jij ging altijd gezellig met hem naar de film. Heb je dan helemaal niets ontdekt aan die man?
Daarnaast moeten vrouwen ophouden met het gedrag goed te praten. Zijn mannen vervelend? Niet daarna ze weer zielig vinden.
Waarom leg je dat bij de zoon en niet bij de vermoorde vrouw? (Als je het al ergens anders dan bij de dader neer wilt leggen.....)

De vrouw heeft een relatie met hem, de vrouw ligt bij hem in bed, de vrouw deelt lief en leed met hem.

En dan vervolgens vraag jij je af, waarom heeft de zoon niks aan hem gemerkt? Waarom heeft de vrouw niks aan hem gemerkt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 8 maart 2021 @ 12:53:39 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198390893
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:29 schreef DarkwingDuck het volgende:
Heeft iemand inmiddels cijfers over hoe vaak dit mannelijke politici overkomt?
Wilders kan door doodsbedreigingen niet zonder beveiliging over straat, maar dat is niet erg, want die is "fout".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198390909
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wilders kan door doodsbedreigingen niet zonder beveiliging over straat, maar dat is niet erg, want die is "fout".
En man.
Kortom dit is een uitermate seksistisch artikel/onderzoek.
pi_198390915
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom leg je dat bij de zoon en niet bij de vermoorde vrouw? (Als je het al ergens anders dan bij de dader neer wilt leggen.....)

De vrouw heeft een relatie met hem, de vrouw ligt bij hem in bed, de vrouw deelt lief en leed met hem.

En dan vervolgens vraag jij je af, waarom heeft de zoon niks aan hem gemerkt? Waarom heeft de vrouw niks aan hem gemerkt?
Die vrouw had al problemen met hem maar die man wilde nog... je raadt het... een laatste gesprek. En daar ging ze op in. Als die zoon nu niet zo goed met die man was geweest maar haar had gewaarschuwd, was ze misschien niet naar dat laatste gesprek gegaan.
Dat is misschien onaardig maar ik vond het nogal cru dat die zoon na de moord op zijn moeder nog volhield dat het een aardige man was, een vriend bijna met wie hij vaak naar de film ging.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:56:58 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198390934
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

En man.
Kortom dit is een uitermate seksistisch artikel/onderzoek.
Haar hele handelsmerk is "de eerste vrouwelijke premier worden" etc, maar zodra ze kritiek krijgt is het meteen omdat ze vrouw is........
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198390987
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haar hele handelsmerk is "de eerste vrouwelijke premier worden" etc, maar zodra ze kritiek krijgt is het meteen omdat ze vrouw is........
En wat blijkt; D66 is een vrouwonvriendelijke partij. Vrouwelijke politici werden er lastiggevallen. Inclusief piepjonge stagiaires en de vorige partijleider heeft zijn buitenechtelijke neukertje (die ook D66 was) gedwongen tot abortus.

Maak eerst maar eens schoon schip binnen D66 zou ik zeggen tegen Kaag. Een nee, een fop onderzoek waarbij delen geheim blijven is dat niet.
pi_198390999
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haar hele handelsmerk is "de eerste vrouwelijke premier worden" etc, maar zodra ze kritiek krijgt is het meteen omdat ze vrouw is........
Ze hield bij Buitenhof een goed verhaal, misschien moet je even terugkijken. Over dat mannen elkaar niet corrigeren. Wat alleen ontbrak is dat ze niet ook vrouwen ter verantwoording roept, want maar al te vaak praten vrouwen ook het gedrag goed, vinden ze de man weer zielig of worden zelfs verliefd op een kwelgeest.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:01:03 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198391003
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

En wat blijkt; D66 is een vrouwonvriendelijke partij. Vrouwelijke politici werden er lastiggevallen. Inclusief piepjonge stagiaires en de vorige partijleider heeft zijn buitenechtelijke neukertje (die ook D66 was) gedwongen tot abortus.

Maak eerst maar eens schoon schip binnen D66 zou ik zeggen tegen Kaag. Een nee, een fop onderzoek waarbij delen geheim blijven is dat niet.
Het is heel simpel "jij kan het niet omdat je een vrouw bent" is vrouwenhaat. Kritiek op beleid en uitspraken is dat niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 maart 2021 @ 13:02:08 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198391015
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:01 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ze hield bij Buitenhof een goed verhaal, misschien moet je even terugkijken. Over dat mannen elkaar niet corrigeren. Wat alleen ontbrak is dat ze niet ook vrouwen ter verantwoording roept, want maar al te vaak vinden vrouwen de man weer zielig of worden zelfs verliefd op een kwelgeest.
Uhuh, vrouwen zijn zo sterk dat ze iets niet kunnen bereiken omdat mannen.....

Slachtoffertje spelen brengt je nergens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198391037
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uhuh, vrouwen zijn zo sterk dat ze iets niet kunnen bereiken omdat mannen.....

Slachtoffertje spelen brengt je nergens.
Ik zeg juist dat vrouwen ook moeten veranderen.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:04:41 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198391059
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:03 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat vrouwen ook moeten veranderen.
Ah ok, my bad.

Maar idd, ik lees nu overal alleen maar dat het komt omdat mannen........
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 maart 2021 @ 13:07:19 #123
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_198391105
Als je maar voor 10% haatreacties krijgt op Twitter valt het best mee. Zeker niet bovengemiddeld.
pi_198391208
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef Hahug13 het volgende:
Als je maar voor 10% haatreacties krijgt op Twitter valt het best mee. Zeker niet bovengemiddeld.
Ik vind het eigenlijk nog weinig... Op de wc stinkt het ook naar poep als de afvoer open is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:14:33 #125
123170 alors
zlata1234
pi_198391257
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:37 schreef bleiblei het volgende:
Dat geldt voor vrijwel alle vrouwen die om welke reden dan ook in de media terecht komen. Trek willekeurig topic over een vrouw op fok maar open. Ongeacht het onderwerp gaat het binnen 10 posts over of de heren haar al dan wel niet willen laten dekken door hun hond :') .

Of het nu over slachtoffers van verkrachting, juffen die een relatie met een leerlinge hebben gehad, Roxanne Hazes of politica gaat.

Zegt wat over het niveau van dit medium zeg maar.

Oh, en onderzoek op Fok! Heeft uitgewezen dat dit bij alle vrouwen plaats vindt, zelden tot niet bij mannen.
Haha zo waar dit. En alle mannen hier die doen alsof het niet zo is :') Lees een willekeurig topic over een vrouw hier. Of als een vrouw in een talkshow aan het woord is.

Ga me niet vertellen dat een equivalent daarvan niet in de Twitters ook bij deze vrouwelijke politici terecht komt.
En ja een groot deel daarvan is waarschijnlijk gefrustreerde beroepsautist die vanaf de veilige zolderkamer dit soort berichten de wereld in slingert. Maar ik zie op facebook ook vaak genoeg reacties van ogenschijnlijk brave huisvaders (en ook moeders) of oma's en opa's waarvan je dan beseft 'oh die doen dat dus ook gewoon'.

Ik zie overigens heel graag ook onderzoek bij mannelijke politici, ik weet namelijk wel zeker dat dit niet van gelijke orde is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_198391280
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef Hahug13 het volgende:
Als je maar voor 10% haatreacties krijgt op Twitter valt het best mee. Zeker niet bovengemiddeld.
Eerder zwaar onder het gemiddelde voor een politicus. Trek maar eens de reactievelden van een tweet van Huge de Jonge open bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 13:15:57 ]
  maandag 8 maart 2021 @ 13:15:53 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198391285
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zie overigens heel graag ook onderzoek bij mannelijke politici, ik weet namelijk wel zeker dat dit niet van gelijke orde is.
Welke vrouwelijke politica kan niet zonder bodyguards over straat dan? :?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 maart 2021 @ 13:24:31 #128
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198391434
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Welke vrouwelijke politica kan niet zonder bodyguards over straat dan? :?.
Sylvana Simons
Wie dit leest is gek
pi_198391485
quote:
99s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Sylvana Simons
Jawel hoor. Alhoewel die wel eens schandalig wordt nageroepen.
pi_198391785
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:55 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Die vrouw had al problemen met hem maar die man wilde nog... je raadt het... een laatste gesprek. En daar ging ze op in. Als die zoon nu niet zo goed met die man was geweest maar haar had gewaarschuwd, was ze misschien niet naar dat laatste gesprek gegaan.
Dat is misschien onaardig maar ik vond het nogal cru dat die zoon na de moord op zijn moeder nog volhield dat het een aardige man was, een vriend bijna met wie hij vaak naar de film ging.
Daar is die vrouw toch zelf ook bij geweest?

Vrouwen zijn zogenaamd zelfstandig, maar als ze na problemen met haar partner toch nog een keer het gesprek aan gaat had een andere man haar daarvoor moeten waarschuwen.

Erg kromme logica. Of vrouwen zijn zelfstandig, en dat zijn ze wat mij betreft, maar dan zijn ze dus ook verantwoordelijk voor hun eigen beslissingen zoals nog 1 maal het gesprek met haar partner aan gaan. Of vrouwen kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden, en dan moeten mannen die vrouwen inderdaad waarschuwen maar dan zijn vrouwen dus geen zelfstandige wezens.

Het is of het 1 of het ander. Je kunt niet zeggen dat vrouwen zelfstandig zijn en vervolgens andere mannen verwijten dat ze die vrouw niet in bescherming namen tegen haar eigen beslissingen
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 8 maart 2021 @ 13:51:38 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198391838
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Jawel hoor. Alhoewel die wel eens schandalig wordt nageroepen.
? Want je bent een kennis en kunt erover oordelen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198391850
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

? Want je bent een kennis en kunt erover oordelen?
Toon maar aan dat ze 24/7 beveiligd wordt.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:09:56 #133
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198392050
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Welke vrouwelijke politica kan niet zonder bodyguards over straat dan? :?.
Waarom zou een politicus beschermd moeten worden als ze vanalles toegewenst wordt dat totaal los staat van hun vak?

Itt. Die paar politici die wel beschermd moeten worden omdat ze niet aangevallen worden op hun uiterlijk of wat dan ook maar op wat ze roepen en doen. En die worden beschermd niet omdat ze 1000den tweets krijgen van simpele zielen die vinden dat ze lelijk zijn, of wat dan ook. Nee vanwege een handvol tweets dat hun kop eraf gesneden wordt.

Compleet andere context dus, en nogal raar om die parallel te trekken hier.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:18:33 #134
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198392173
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Jawel hoor. Alhoewel die wel eens schandalig wordt nageroepen.
https://www.businessinsid(...)10-jaar-verdubbelde/

Voor de luie mens:
quote:
Sylvana is niet de enige politicus met bodyguards. Iedereen weet dat Geert Wilders al jaren lang beveiligd wordt, en ook van Ayaan Hirsi Ali is bekend dat zij beveiligers nodig had.

Andere Nederlandse politici die in het verleden beveiliging toegewezen kregen zijn Rita Verdonk, Job Cohen, Femke Halsema, Mark Rutte, Kees van der Staaij en Alexander Pechtold.
Let wel, artikel uit 2016.
Al vraag ik mij ergens af waarom ze beveiligd wordt. Kan mij niet voorstellen dat ze fysiek gevaar loopt. Itt. Een Wilders die dat imho op zichzelf afroept (want niet goedpraat dat er achterlijken zijn die hem wat aan willen doen natuurlijk).
  maandag 8 maart 2021 @ 14:20:17 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198392200
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

https://www.businessinsid(...)10-jaar-verdubbelde/

Let wel, artikel uit 2016.
Al vraag ik mij ergens af waarom ze beveiligd wordt. Kan mij niet voorstellen dat ze fysiek gevaar loopt. Itt. Een Wilders die dat imho op zichzelf afroept (want niet goedpraat dat er achterlijken zijn die hem wat aan willen doen natuurlijk).
En hier hebben we er 1,Wilders verdient het, vrouwen zijn gewoon zielig en moeten een aparte status hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 maart 2021 @ 14:21:10 #136
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198392216
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En hier hebben we er 1,Wilders verdient het, vrouwen zijn gewoon zielig en moeten een aparte status hebben.
Oh ja :') .
Sneunek.
En anders klik je gewoon ff op het linkje.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:24:25 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198392256
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oh ja :') .
Sneunek.
En anders klik je gewoon ff op het linkje.
Nee, kromdenker. Als wilders het over zichzelf afroept dan doet elke willkeurige vrouw dat ook, want wilders doet niets meer dan zijn mening geven.

Daar heb ik geen mening van een ander via een linkje voor nodig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 maart 2021 @ 14:26:56 #138
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198392291
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, kromdenker. Als wilders het over zichzelf afroept dan doet elke willkeurige vrouw dat ook, want wilders doet niets meer dan zijn mening geven.

Daar heb ik geen mening van een ander via een linkje voor nodig.
Heb je gelezen wat ik daarboven heb gepost?
Vrouwen worden aangevallen op zaken waar ze geen invloed op hebben, die niets van doen heeft met hun vak, maar puur en alleen omdat ze vrouw zijn. Commentaar op kleding, hoe ze lopen, hoe ze eruit zien, hoe ze praten.

Wilders wordt aangevallen op iets wat hij zegt. De Jonge wordt aangevallen op wat hij doet (of juist niet).

Dat is het hele punt van dit topic. Simpele...
  maandag 8 maart 2021 @ 14:30:08 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198392325
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik daarboven heb gepost?
Vrouwen worden aangevallen op zaken waar ze geen invloed op hebben, die niets van doen heeft met hun vak, maar puur en alleen omdat ze vrouw zijn. Commentaar op kleding, hoe ze lopen, hoe ze eruit zien, hoe ze praten.

Wilders wordt aangevallen op iets wat hij zegt. De Jonge wordt aangevallen op wat hij doet (of juist niet).

Dat is het hele punt van dit topic. Simpele...
Bull, fucking, shit.

Vrouwen worden OOK aangevallen op irrelevante zaken als uiterlijk, en daar ben ik het mee oneens. Maar mensen als jij verdraaien de 10% trollposts naar "vrouwen krijgen ALLEEN maar kritiek op uiterlijk".

En dat is gewoon pure onzin en afleiding van de echte discussie, dat (bijv) Kaag wel eens gewoon hele waardeloze ideeen zou kunnen hebben.

Geen enkele politica wordt puur en alleen op vrouw zijn aangevallen, niet 1.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198392520
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

https://www.businessinsid(...)10-jaar-verdubbelde/

Voor de luie mens:
[..]

Let wel, artikel uit 2016.
Al vraag ik mij ergens af waarom ze beveiligd wordt. Kan mij niet voorstellen dat ze fysiek gevaar loopt. Itt. Een Wilders die dat imho op zichzelf afroept (want niet goedpraat dat er achterlijken zijn die hem wat aan willen doen natuurlijk).
In 2016 in haar DENK tijd werd ze idd beveiligd. Maar in de verste verte niet zoals Wilders beveiligd wordt.

Simons werd beveiligd nav bedreigingen. Die persoon die haar bedreigde is later ook opgepakt en veroordeeld.
pi_198392656
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik daarboven heb gepost?
Vrouwen worden aangevallen op zaken waar ze geen invloed op hebben, die niets van doen heeft met hun vak, maar puur en alleen omdat ze vrouw zijn. Commentaar op kleding, hoe ze lopen, hoe ze eruit zien, hoe ze praten.

Wilders wordt aangevallen op iets wat hij zegt. De Jonge wordt aangevallen op wat hij doet (of juist niet).

Dat is het hele punt van dit topic. Simpele...
Met internationale vrouwendag in het vooruitzicht is dit natuurlijk gewoon een campagnemove van Kaag naar aanleiding van de onschuldige hashtag Kutkaag. Behalve dat haar voorstellen kut zijn is het ook heel kut dat er al maanden een mediacampagne is voor de eerste vrouwelijke minister-president terwijl ze geen enkele kans maakt, Marga Klompé daarvoor werd gevraagd maar bedankte, en Verdonk nipt verloor van Rutte in de lijsttrekkersverkiezing. Bij Verdonk hoorde je niemand over het feit dat ze een kut heeft en ik blijf daar ook liever ver van, maar ik durf het toch wel als feit te accepteren.

Het interesseert niemand wat, maar mensen als Kaag willen daar voordeel uithalen door in te spelen op een sentiment van de jongetjes tegen de meisjes bij een deel van het electoraat, te midden van een veel bredere maatschappelijke campagne met allerlei leugens over het gendergap en het neoliberale ideaal van 2 fulltime banen om een gezin te kunnen onderhouden verpakt als feminisme.

Vervolgens gaan die powervrouwen dan ook nog zeuren dat ze niet meekunnen in de harde wereld van de politiek omdat er weleens wat lelijks over ze getweet worden. Het is ook wat te belangrijk voor iedereen om maar lief en aardig tegen elkaar te blijven doen om het tere vrouwenzieltje niet te kwetsen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:57:29 #142
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_198392745
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik daarboven heb gepost?
Vrouwen worden aangevallen op zaken waar ze geen invloed op hebben, die niets van doen heeft met hun vak, maar puur en alleen omdat ze vrouw zijn. Commentaar op kleding, hoe ze lopen, hoe ze eruit zien, hoe ze praten.

Wilders wordt aangevallen op iets wat hij zegt. De Jonge wordt aangevallen op wat hij doet (of juist niet).

Dat is het hele punt van dit topic. Simpele...
Ik val de Jonge ook aan op zijn kutsmaak in schoenen hoor, en dat kan me bij Kaag dan eigenlijk weer niets schelen..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 8 maart 2021 @ 14:58:43 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198392763
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:57 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik val de Jonge ook aan op zijn kutsmaak in schoenen hoor, en dat kan me bij Kaag dan eigenlijk weer niets schelen..
Maar de Jonge heeft in de media nooit enige wanklank hoeven horen over zijn schoenen, terwijl Kaag zich hier voortdurend om moet verdedigen. Puur omdat ze vrouw is!!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198392776
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:57 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik val de Jonge ook aan op zijn kutsmaak in schoenen hoor, en dat kan me bij Kaag dan eigenlijk weer niets schelen..
Nou ja, ze loopt er naast.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198392808
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik daarboven heb gepost?
Vrouwen worden aangevallen op zaken waar ze geen invloed op hebben, die niets van doen heeft met hun vak, maar puur en alleen omdat ze vrouw zijn. Commentaar op kleding, hoe ze lopen, hoe ze eruit zien, hoe ze praten.

Wilders wordt aangevallen op iets wat hij zegt. De Jonge wordt aangevallen op wat hij doet (of juist niet).

Dat is het hele punt van dit topic. Simpele...
Er zijn krantenpagina's volgeschreven over de kledingkeuze van Hugo de Jonge.

Of over de slobbertruien van Spekman.

Of over de bordeelsluipers zonder sokken van Klaver.

Over het geblondeerde haar van Wilders.

Over de sneakers van Dijkhof

Etc.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198393272
Waarschuwing, mogelijk kwetsend kledingcommentaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:47:28 #147
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_198393555
Als Kaag een beetje onderzoek zou doen, een beetje feeling zou hebben met wat er in de maatschappij leeft zou ze weten dat er ook genoeg vrouwen zijn die een pleuris hekel aan haar hebben.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:53:16 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198393661
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:30 schreef HeatWave het volgende:

En dat is gewoon pure onzin en afleiding van de echte discussie, dat (bijv) Kaag wel eens gewoon hele waardeloze ideeen zou kunnen hebben.
Ze heeft wel wat flinke glijers gemaakt in haar eerste maanden campagne en daar is ze toen ook op afgerekend. Dat was puur inhoudelijk (ze deelde een verhaal over vrouwen en de keuzes in hun leven en vergeleek haar keuze tussen verschillende elitiaire universiteiten met die van de gemiddelde vrouw).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198393912
en dan krijgt Kaag ook nog eens bakken met haat omdat ze met een Palestijn is getrouwd, die actief was voor Palestina.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 8 maart 2021 @ 17:27:09 #150
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198395268
Voorlopig heeft Kaag het toch maar voor elkaar gekregen dat het vaccinatiebewijs er komt. Mijn stem heeft ze.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')