abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:10:05 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198319573
quote:
https://www.groene.nl/artikel/misogynie-als-politiek-wapen

Misogynie als politiek wapen
Tien procent van alle tweets gericht aan vrouwelijke politici bevat haat of agressie, blijkt uit onderzoek samen met de Utrecht Data School. Vrouwen die de politieke arena betreden kunnen rekenen op online recensies over hun stem, lichaam, religie of huidskleur. Politieke partijen vrezen dat jonge vrouwen terugschrikken.
Toch wel treurig dat we in Nederland zoveel enorme domme, seksueel gefrustreerde losers hebben die zich bedreigd voelen door vrouwen met politieke ambities. En daarom maar op Twitter vrouwenhaat gaan uitbraken.

Hoe armoedig en sneu moet je leven wel niet zijn om dit te gaan doen. Dan heb je toch wel het IQ van een dropveter. Tijd dat dit soort neanderthalers eens worden aangepakt. Laat de politie ze opsporen en geef ze daarna een werkstraf van 1000 uur met een hesje aan papier prikken plus betaling van opsporingskosten.
pi_198319619
quote:
Tien procent van alle tweets gericht aan vrouwelijke politici bevat haat of agressie,
En hoe weerhoudt dat zich tot berichten gericht aan mannelijke politici?
pi_198319627
Rare fetish, maar ieder zijn ding.
Gott strafe das treulose Italien!
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:14:59 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198319643
TS radicaliseert er ook aardig op los in de OP.
pi_198319654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

En hoe weerhoudt dat zich tot berichten gericht aan mannelijke politici?
Interessant vraag.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198319677
Als je mensen wegzet als vrouwenhaters dan is dat alleen maar een afleiding van de inhoud. Kaag vindt bijvoorbeeld ook dat er sprake is van seksisme in de politiek. Dat zal best, maar ik vind het een zwaktebod om in een slachtofferrol te kruipen, om inhoudelijke kritiek maar zoveel mogelijk te kunnen negeren
pi_198319695
Zou me niets verbazen als het gros van de haat reacties bij andere vrouwen vandaan komt :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:19:45 #8
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_198319727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je mensen wegzet als vrouwenhaters dan is dat alleen maar een afleiding van de inhoud. Kaag vindt bijvoorbeeld ook dat er sprake is van seksisme in de politiek. Dat zal best, maar ik vind het een zwaktebod om in een slachtofferrol te kruipen, om inhoudelijke kritiek maar zoveel mogelijk te kunnen negeren
Misschien moeten die critici hun kritiek dan niet in misogynie verpakken.
It was a bright cold day in April, and the clocks were striking thirteen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 maart 2021 @ 15:19:50 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198319729
Wat nou als politici gewoon in het algemeen veel haat ontvangen? Als het geen vrouw was, dan was het wel x, y of z geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198319733
Overspoeld worden met vrouwenhaar lijkt mij geen pretje.
kair
pi_198319742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Interessant vraag.
Er wordt geimpliceerd dat dit louter komt door hun vrouw-zijn. Dat betwijfel ik, waarschijnlijk staat meestal de politieke kleur de reageerders niet aan en is het geslacht gewoon een van de stokken om mee te slaan. Het is ook niet zo dat mannelijke politici nooit te maken krijgen met bedreigingen en dergelijke, vandaar dat ik benieuwd ben hoe eea in verhouding staat.
pi_198319750
Het zou slimmer zijn om ze eerst met lijm te overgieten
pi_198319791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Misschien moeten die critici hun kritiek dan niet in misogynie verpakken.
Wie zegt dat dat gebeurt? Ik zie vaak dat vrouwen kritiek wegwuiven onder het mom van 'vrouwenhaat' terwijl ze geen concrete voorbeelden noemen. Moet er wel bij zeggen dat het onderwerp ver van mij af staat. Feminisme.. racisme.. het interesseert me allemaal weinig
pi_198319802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:19 schreef kair2763 het volgende:
Overspoeld worden met vrouwenhaar lijkt mij geen pretje.
Dat komt echt uit het doucheputje van de samenleving.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:24:50 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198319805
Daar krijgt elke politicus mee te maken, ongeacht geslacht.
Is er ook uitgezocht hoeveel mannelijke politici mannenhaat over zich heen krijgen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198319818
En als het nu rechtse vrouwelijke politici zijn, mag het dan wel Hexagon?

100% van de PVV stemmers kan rekenen op haat op het internet, daar maakt TS zich ook dagelijks schuldig aan.
Deze mening is volledig en alleen gebaseerd op de onderbuik en daar ben ik boerentrots op!
pi_198319883
Overigens vind ik dit onderzoek misleidend. Waarom de focus op die 10%, terwijl kennelijk 90% van de mannen zich keurig gedraagt? Dat is toch een fantastisch resultaat?
pi_198319884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
100% van de PVV stemmers kan rekenen op haat op het internet, daar maakt TS zich ook dagelijks schuldig aan.
Over de haat waar jij je dagelijks schuldig aan maakt gaan we het al helemaal niet hebben.
pi_198319907
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef Harvest89 het volgende:
Daar krijgt elke politicus mee te maken, ongeacht geslacht.
Is er ook uitgezocht hoeveel mannelijke politici mannenhaat over zich heen krijgen?
Gezien de bron, groene.nl reken ik er niet op, alhoewel het best zou kunnen maar die cijfers zullen dan negatiever uitvallen en dan kunnen ze het niet meer hebben over vrouwenhaat. Hopen dat één van die vrouwelijke politici niet gekleurd is, anders ben je naast een vrouwenhater ook nog een racist.

Wat een tijd leven we, kritiek mag niet meer op vrouwen en mensen van kleur want ze gebruiken ook die kaart steeds om je weg te zetten.
Deze mening is volledig en alleen gebaseerd op de onderbuik en daar ben ik boerentrots op!
pi_198319917
quote:
7s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:30 schreef JohnRock het volgende:

[..]

Over de haat waar jij je dagelijks schuldig aan maakt gaan we het al helemaal niet hebben.
Kom maar eens op met die bronnen en quotes van mij dan vol haat, maar die gaan niet komen, want zo werkt het "labeltjes" plakken vanuit de linkerhoek.
pi_198319935
Kaag krijgt #kutkaag over haar heen, ja dat is inderdaad niet leuk en ja er lopen veel gefrustreerde mongolen rond.

Maar ja als iemand zegt "Hugo de Jonge is een lul", is dat dan mannenhaat? Of pakken mensen gewoon een kenmerk wat die persoon nu eenmaal heeft? Wat dat betreft is het maar te hopen dat er met BIJ1 lekker veel transgenders in de Kamer komen, dan wordt het allemaal erg verwarrend.

Als ik kijk naar dit staatje valt het me op dat Ploumen er relatief weinig mee te maken krijgt, en Lilian Marijnissen zelfs niet voorkomt op het lijstje 'relatief' maar alleen op 'absoluut':

Dan kun je dus aannemen dat vrouwen als Kaag, Bouchallikht en Simons relatief veel haatdragende opmerkingen krijgen door andere aspecten van hen die weerstand oproepen bij veel kiezers. Als het puur om hun geslachtsdelen ging, dan zouden Ploumen, Marijnissen en Ouwehand het ook veel zwaarder voor de kiezen moeten krijgen.
pi_198319989
Dat komt omdat het sterke vrouwen zijn, daar kunnen mannen niet tegen dus gedragen ze zich op sociale media toxisch mannelijk, waarna die sterke vrouwen beginnen te miepen als het zwakke geslacht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:37:23 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198319994
Dat geldt voor vrijwel alle vrouwen die om welke reden dan ook in de media terecht komen. Trek willekeurig topic over een vrouw op fok maar open. Ongeacht het onderwerp gaat het binnen 10 posts over of de heren haar al dan wel niet willen laten dekken door hun hond :') .

Of het nu over slachtoffers van verkrachting, juffen die een relatie met een leerlinge hebben gehad, Roxanne Hazes of politica gaat.

Zegt wat over het niveau van dit medium zeg maar.

Oh, en onderzoek op Fok! Heeft uitgewezen dat dit bij alle vrouwen plaats vindt, zelden tot niet bij mannen.
pi_198320000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef Vasilevski het volgende:
Kaag krijgt #kutkaag over haar heen, ja dat is inderdaad niet leuk en ja er lopen veel gefrustreerde mongolen rond.

Maar ja als iemand zegt "Hugo de Jonge is een lul", is dat dan mannenhaat? Of pakken mensen gewoon een kenmerk wat die persoon nu eenmaal heeft? Wat dat betreft is het maar te hopen dat er met BIJ1 lekker veel transgenders in de Kamer komen, dan wordt het allemaal erg verwarrend.

Als ik kijk naar dit staatje valt het me op dat Ploumen er relatief weinig mee te maken krijgt, en Lilian Marijnissen zelfs niet voorkomt op het lijstje 'relatief' maar alleen op 'absoluut':

[ afbeelding ]

Dan kun je dus aannemen dat vrouwen als Kaag, Bouchallikht en Simons relatief veel haatdragende opmerkingen krijgen door andere aspecten van hen die weerstand oproepen bij veel kiezers. Als het puur om hun geslachtsdelen ging, dan zouden Ploumen, Marijnissen en Ouwehand het ook veel zwaarder voor de kiezen moeten krijgen.
Ik snap vooral niet waarom Sylvana deze wedstrijd niet met vlag en wimpel wint.
pi_198320036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Met inhoudelijke kritiek is dan ook niets mis. Wanneer je Kaag op Twitter uit gaat lopen schelden voor stinkhoer omdat je het niet met haar eens bent, gaat er echter iets mis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:41:54 #26
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_198320061
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:33 schreef Vasilevski het volgende:
Als het puur om hun geslachtsdelen ging, dan zouden Ploumen, Marijnissen en Ouwehand het ook veel zwaarder voor de kiezen moeten krijgen.
Deze logica volg ik even niet.
pi_198320065
goed, goed, goed, ik vind weleens een lange blonde haar in de auto. maar om nou te zeggen dat je word overspoeld met vrouwenhaar dat gaat wel ver.
Lewis Hamilton wint elke Grand Prix als Max Verstappen hem voorbij laat, denk ik.
pi_198320078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met inhoudelijke kritiek is dan ook niets mis. Wanneer je Kaag op Twitter uit gaat lopen schelden voor stinkhoer omdat je het niet met haar eens bent, gaat er echter iets mis.
Of je beschikt over een stukje unieke kennis?
pi_198320119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat Kaag het over zichzelf afroept en dat de online haat niets van doen heeft met haar geslacht.
pi_198320139
quote:

[..]

Ja, maar hoezo is dat anders dan lul de behanger?
pi_198320147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als het echt om vrouwenhaat ging dan kregen andere vrouwelijke politici ook wel evenveel haat over zich heen. Blijkbaar is Kaag van D66 niet geliefd, dus ze wordt uitgescholden via Twitter. Nu vind ik dat sowieso al een zwaar zwaktebod, iemand uitschelden online, maar Kaag wordt dus uitgescholden met vrouw onvriendelijke scheldwoorden. Daarom constateert de website groene.nl dat het gaat om vrouwenhaat. Dit zonder natuurlijk te na te gaan bij de "pesters" of ze echt een hekel aan vrouwen hebben, of zich meteen verlagen tot domme scheldwoorden zodra ze het politiek gezien niet eens zijn met een persoon. Die aanname doet groene.nl zelf.

Als je dan even logisch nadenkt dan hebben we ook heel wat mannenhaat in Nederland, want Rutte wordt wel eens uitgescholden voor klootzak of eikel, toch typische scheldnamen voor mannen wat bij vrouwen niet gebruikt worden. Maar die vlieger gaat dan opeens niet op.

Een flut onderzoekje met het standaard woke sausje, meer is het niet.
pi_198320174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar hoezo is dat anders dan lul de behanger?
Je moet politici gewoon helemaal niet de huid volschelden op sociale media, ook mannen niet.
pi_198320187
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als het echt om vrouwenhaat ging dan kregen andere vrouwelijke politici ook wel evenveel haat over zich heen. Blijkbaar is Kaag van D66 niet geliefd, dus ze wordt uitgescholden via Twitter. Nu vind ik dat sowieso al een zwaar zwaktebod, iemand uitschelden online, maar Kaag wordt dus uitgescholden met vrouw onvriendelijke scheldwoorden. Daarom constateert de website groene.nl dat het gaat om vrouwenhaat. Dit zonder natuurlijk te na te gaan bij de "pesters" of ze echt een hekel aan vrouwen hebben, of zich meteen verlagen tot domme scheldwoorden zodra ze het politiek gezien niet eens zijn met een persoon. Die aanname doet groene.nl zelf.

Als je dan even logisch nadenkt dan hebben we ook heel wat mannenhaat in Nederland, want Rutte wordt wel eens uitgescholden voor klootzak of eikel, toch typische scheldnamen voor mannen wat bij vrouwen niet gebruikt worden. Maar die vlieger gaat dan opeens niet op.

In dat licht is het geslacht van de schelder ook relevant. Als een vrouw Kutkaag zegt, of een man Rutte voor klootzak uitscheldt....?

Is dat dan haat jegens je eigen gender? Schelden mannen procentueel meer op Twitter en is dat gegeven meegenomen.

Inderdaad een ongelooflijk kutonderzoek. Vast door één of andere klotewijf.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:49:43 #34
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_198320190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat Kaag het over zichzelf afroept en dat de online haat niets van doen heeft met haar geslacht.
Ja, maar die conclusie kan niet uit de data getrokken worden. Logischer is het immers dat politici in verschillende mate kritiek op twitter te duchten krijgen en vrouwen daarbovenop nog eens een vrouwenmalus.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:50:28 #35
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_198320197
quote:

[..]

Als het echt om vrouwenhaat ging dan kregen andere vrouwelijke politici ook wel evenveel haat over zich heen.
Nee, andere vrouwelijke politici krijgen ook haat over zich heen. Om deze conclusie te kunnen trekken heb je de data van de mannelijke politici ook nodig.
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:51:20 #36
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198320212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat gebeurt? Ik zie vaak dat vrouwen kritiek wegwuiven onder het mom van 'vrouwenhaat' terwijl ze geen concrete voorbeelden noemen. Moet er wel bij zeggen dat het onderwerp ver van mij af staat. Feminisme.. racisme.. het interesseert me allemaal weinig
Je bent lelijk, moet een keer goed geneukt worden, verdient het om verkracht te worden, zit daar alleen omdat je goede tieten hebt, trek eens een jurk aan, je stem is niet ok ed is geen kritiek maar nare onzin.

Mannen zullen ook te maken hebben met dat soort onzin en dat is net zo goed kut. Slaat ook nergens op.

Kritiek gaat over het functioneren, niet over of je man of vrouw bent of andere baarlijke onzin.

Dan kan het domme kritiek zijn. Je verpest dit land! Zonder verdere inhoud.
Maar even zeggen dat iemand niet vrouwelijk/mannelijk genoeg is of zoals bij vrouwen wel vaker gebeurd beschrijven hoe ze geneukt of verkracht zouden moeten worden is geen kritiek.
Een gesprekslijn vol van of je haar zou doen of niet is geen kritiek. Ook niet als het met een knipoog is en zonder narigheid die evt als bedreigend opgevat kan worden.

Ook mannen hebben hiermee te maken, alhoewel die vaker op andere punten te maken hebben met domme lol tot echte narigheid.
Maar ook daar geld dat het geen kritiek is en dat zodra de grens van wat lol met een knipoog wordt overschreden het ook echt niet grappig meer is. Het functioneren zelfs in de weg kan zitten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198320213
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

In dat licht is het geslacht van de schelder ook relevant. Als een vrouw Kutkaag zegt, of een man Rutte voor klootzak uitscheldt....?

Is dat dan haat jegens je eigen gender? Schelden mannen procentueel meer op Twitter en is dat gegeven meegenomen.

Inderdaad een ongelooflijk kutonderzoek. Vast door één of andere klotewijf.
Een goeie opmerking idd, ik zie geregeld wel eens als ik een tweetje bekijk dat ook vrouwen zich schuldig maken aan scheldwoorden.

Maar het is de Groene Amsterdammer, van hetzelfde niveau als Joop.nl. Die zijn niet van de feiten, maar van de linkse onderbuik. Daarnaast is het hip nu, dat wokeism, dus spelen ze daar gewoon op in.
pi_198320218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet politici gewoon helemaal niet de huid volschelden op sociale media, ook mannen niet.
Ik vind het ook niks toevoegen, maar het is ook niet erg. Enerzijds horen we de hele tijd over die sterke vrouwen, maar dan is kutkaag even trending naar aanleiding van het media-offensief om haar volledig los van de werkelijkheid als premierskandidaat te presenteren, en dan hebben die sterke vrouwen meteen speciale bescherming nodig.

Stel je niet zo aan zou ik zeggen.
pi_198320238
quote:

[..]

Dit lijkt mij de kern:

quote:
The Guardian, The New York Times, Amnesty International en andere internationale onderzoekers berichtten de afgelopen jaren keer op keer: politici krijgen veel online haat, maar vrouwen disproportioneel meer en opvallend vaker persoonlijker.
pi_198320242
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Nee, andere vrouwelijke politici krijgen ook haat over zich heen. Om deze conclusie te kunnen trekken heb je de data van de mannelijke politici ook nodig.
En natuurlijk ook de verklaring van degene die de haat spuien, onderzoek of het echt vrouwenhaat is door een paar incels, of gewoon mensen zijn die kotsen op D66 en Jetten en Pechtold evenveel haat gaven. Waar bij Jetten natuurlijk de homo kaart weer getrokken kan worden, Pechthold heeft gewoon pech als oude, blanke hetero man.
pi_198320254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En natuurlijk ook de verklaring van degene die de haat spuien, onderzoek of het echt vrouwenhaat is door een paar incels, of gewoon mensen zijn die kotsen op D66 en Jetten en Pechtold evenveel haat gaven. Waarbij Jetten natuurlijk de homo kaart weer getrokken kan worden, Pechthold heeft gewoon pech als oude, blanke hetero man.
Jetten ja. Wat een kutwijf is dat.
pi_198320312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En natuurlijk ook de verklaring van degene die de haat spuien, onderzoek of het echt vrouwenhaat is door een paar incels, of gewoon mensen zijn die kotsen op D66 en Jetten en Pechtold evenveel haat gaven. Waar bij Jetten natuurlijk de homo kaart weer getrokken kan worden, Pechthold heeft gewoon pech als oude, blanke hetero man.
Pechtold hoort sowieso tot de groep die de meeste haat over zich heen krijgt.
pi_198320621
quote:

[..]

Het gaat nergens over..mensen zullen altijd zoeken naar iets waar ze een ander op kunnen pakken, en iedereen weet dat social media geen drempel heeft voor wangedrag. Het krijgt teveel aandacht en de mensen die zich wel gedragen krijgen te weinig aandacht. Vind het gezeik om niks
pi_198320810
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat komt omdat het sterke vrouwen zijn, daar kunnen mannen niet tegen dus gedragen ze zich op sociale media toxisch mannelijk, waarna die sterke vrouwen beginnen te miepen als het zwakke geslacht.
Hou je wel rekening mee dat er mannen uit een andere cultuur komen. Culturen waren vrouwen op een lagere plek staan.

Dus ik hoop dat jij je richt op witte cis mannen.

;)
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_198320959
quote:
339.932 tweets onderzocht die tussen 1 oktober 2020 en 26 februari 2021 zijn gestuurd naar alle vrouwen op Nederlandse kieslijsten.
Ze hebben alleen de twitter accounts van vrouwen onderzocht, niet erg wetenschappelijk zo.
Valt geen enkele conclusie uit te trekken vanwege de selection bias.
Alsof mannelijke politici geen vervelende berichten krijgen.
Jammer dat vrouwen hun vermeende slachtofferschap op deze manier weer eens bevestigd zien.
pi_198321006
Ik krijg weer de typische hyperprogressieve indruk dat dit alleen maar iets vervelends is als het vrouwen overkomt. Als je niet hebt onderzocht hoe deze percentages bij mannen zijn zegt het vrij weinig.

Maakt het gescheld evengoed verwerpelijk, maar kennelijk moet er weer een bepaalde doelgroep in de slachtofferrol worden geplaatst.
pi_198321112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 16:48 schreef Luckyseven het volgende:
Ik krijg weer de typische hyperprogressieve indruk dat dit alleen maar iets vervelends is als het vrouwen overkomt. Als je niet hebt onderzocht hoe deze percentages bij mannen zijn zegt het vrij weinig.

Maakt het gescheld evengoed verwerpelijk, maar kennelijk moet er weer een bepaalde doelgroep in de slachtofferrol worden geplaatst.
Vrouwen/allochtonen zijn slachtoffer van de boze witte man onderzoekjes.

Komt er weer als resultaat een gender quota of diversiteitscampagne voor de reclames.
Licht getint (niet te donker he), afro erop en we deugen weer.
pi_198321352
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:10 schreef Hexagon het volgende:
Hoe armoedig en sneu moet je leven wel niet zijn om dit te gaan doen. Dan heb je toch wel het IQ van een dropveter. Tijd dat dit soort neanderthalers eens worden aangepakt. Laat de politie ze opsporen en geef ze daarna een werkstraf van 1000 uur met een hesje aan papier prikken plus betaling van opsporingskosten.
Woehoe een D66'er die pleit voor hoge straffen _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_198321619
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Woehoe een D66'er die pleit voor hoge straffen _O-
Werkstraffen, dat dan weer wel natuurlijk.
pi_198321832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 16:48 schreef Luckyseven het volgende:

Als je alle mogelijke slachtoffergroepen tegelijk moet noemen krijg je artikelen van 256 pagina's, leest ook niet echt lekker weg. Het is toch niet inherent fout om je bij een artikel even te beperken tot één (sub)probleem in plaats van meteen alle ellende in de wereld erin te verwerken?
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')