goed zo. WAT IS ER NOU BELANGRIJKERquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:26 schreef Meke het volgende:
NOU MENSE DE KAPPER IS AFGEZEGD HOOR, DE STREAM STAAT AL KLAAR![]()
![]()
Wow ja, grijpt meteen de aandachtquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga het net als vorig jaar weer zeggen, ik hoop dat er een klein beetje in het lied zit zoals hier het begin is. Dat vind ik zo mooi! Hij schakelt later over naar Gold maar begint heel anders.
Ik ook, maar die van mij moet 50 min. in de ovenquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:36 schreef Cee het volgende:
Ik heb net een gerecht in de oven gezet dat over 25 minuten klaar is, hahaha wat een grap ben ik toch.
Serieus?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:26 schreef Meke het volgende:
NOU MENSE DE KAPPER IS AFGEZEGD HOOR, DE STREAM STAAT AL KLAAR![]()
![]()
Haha ja nu krijg je de kapper-invasies welquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben vanmiddag geweest, was zo blijIemand kwam binnen en wilde een afspraak maken, er was pas plek op 25 maart
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:42 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben bang dat ik te vroeg heb geplast
Leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:41 schreef Niels93 het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
'Get ready to be blown away!'quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:41 schreef Niels93 het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ben net ook terug van de kapper, wat een genot.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben vanmiddag geweest, ik was zo blijIemand kwam binnen en wilde een afspraak maken, er was pas plek op 25 maart
Sjorsquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:42 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben bang dat ik te vroeg heb geplast
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
'Get ready to be blown away!'
Nou kom maar op![]()
Jaaaa genotquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben net ook terug van de kapper, wat een genot.
LEKKER KORT PITTIG.
Ik heb nog heel veel luiers over van San Remo, wil je er een?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb pijn in de buik
en weer plasaandrang
en dat op mijn leeftijd
#TeamTenalady
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb pijn in de buik
en weer plasaandrang
en dat op mijn leeftijd
#TeamTenalady
Dat had ik ook verwacht, maar helaas.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik heb juist bijna geen zenuwen meer nu we net gewonnen hebbengewoon zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |