abonnement Unibet Coolblue
pi_198318141
Artsen, onder wie OMT-lid Jan Kluytmans, verdienen miljoenen aan testen.


quote:
Een groep artsen, verenigd in de maatschap Microvida verdient miljoenen extra dankzij de vele coronatesten. Brabantse ziekenhuizen vinden deze verrijking aan een epidemie zeer ongepast. Omdat hun ‘overwinsten’ volgens de ziekenhuizen in geen enkele verhouding staan tot hun inspanningen, willen de ziekenhuizen het geld – afkomstig uit publieke middelen – niet betalen. Arts en OMT-lid Jan Kluytmans behoort tot de veelverdieners. Dat onthult FTM.

Voor een PCR-test ontvangt Microvida 65 euro uit publieke middelen. Vanwege de grote aantallen testen in de regio West-Brabant is de factuur voor heel 2020 naar schatting opgelopen tot zestien miljoen euro. De ziekenhuizen proberen de enorme geldstroom in te dammen, maar de artsen weten van geen wijken. Het is hun geld. De microbiologen menen volgens het contract recht te hebben op het geld, ook al staat daar geen ondernemersrisico tegenover.

Bovendien zijn al die testen volgens de ziekenhuizen massaproductie. De machines geven een positieve of negatieve uitslag; daar komt weinig advies van de microbiologen aan te pas. In dit licht is het de vraag of het gerechtvaardigd is dat er voor elke test ruim twaalf euro in de zakken van de witte jassen verdwijnt.
Testje doen? Ahh toe nou... Je wilt toch zekerheid voor je 'naasten'?... :')
  donderdag 4 maart 2021 @ 13:30:46 #2
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198318159
Gewoon eerlijk gewerkt voor haar knaken, zoals het hoort. Hard werken en zelf je broek op houden. Goed bezig.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198318237
Overal waar paniek heerst is bakken met geld binnen te halen.
Dat zei ooit een zzper die consultant is tegen mij. Hij gaat altijd naar paniek projecten voor het geld. 1500 euro per dag is niks voor hem.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 13:39:31 #4
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198318300
Zo draait de hele farmacie; het gaat niet om preventieve gezondheid (hallo vitamine D), maar om medicijnen verkopen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 4 maart 2021 @ 13:52:21 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198318499
quote:
11s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Artsen, onder wie OMT-lid Jan Kluytmans, verdienen miljoenen aan testen.

[ afbeelding ]
[..]

Testje doen? Ahh toe nou... Je wilt toch zekerheid voor je 'naasten'?... :')
Dus daarom wordt er voortdurend gedramd op meer, meer, meer testen en ‘we moeten naar een testsamenleving toe’. Er was zelfs zo’n arts die wilde dat ieder basisschoolkind iedere week opnieuw getest werd, klachten of niet.

https://www.vno-ncw.nl/ni(...)weg-uit-coronacrisis

Dat VNO-NCW heeft helemaal puur op commerciele gronden die teststraten opgezet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 4 maart 2021 @ 13:57:16 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198318571
Dit verbaast mij niet. En zeker als OMT lid heb je als insider binnen dit soort constructies een goede kans handiger op commerciële mogelijkheden in te spelen. Want het OMT werkt in het geheim. Dus voorkennis is niet te bewijzen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198318615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 13:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus daarom wordt er voortdurend gedramd op meer, meer, meer testen en ‘we moeten naar een testsamenleving toe’. Er was zelfs zo’n arts die wilde dat ieder basisschoolkind iedere week opnieuw getest werd, klachten of niet.

https://www.vno-ncw.nl/ni(...)weg-uit-coronacrisis

Dat VNO-NCW heeft helemaal puur op commerciele gronden die teststraten opgezet.
Het was ooit een zinnig idee om lokale haarden te kunnen indammen en in het algemeen meer kennis over de verspreiding te krijgen. Nu wordt het slechts gebruikt voor alarmerende aantallen 'besmettingen' om in combinatie met mysterieuze buitenlandse varienten en cijfergegoochel avondklokken e.d. te kunnen afkondigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198318705
Wat verrassend. Vrijwel altijd hoef je bij publieke figuren maar de geldstromen te volgen om hun standpunten te duiden. Dit soort mensen zijn niets anders dan hebberige vijanden van de gewone man. Je kunt niet objectief zijn als je bakken met geld verdient aan de lockdowns.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')