abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 18:36:11 #51
184769 crew  Deisyy
pi_198341480
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:13 schreef Vlinder het volgende:
Ik geloof er niks van dat Angelo de zoon van Gilly is. Echt echt niet :N
Ik ook niet, volgens mij is Angelootje van een heel andere komaf.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 18:36:41 #52
184769 crew  Deisyy
pi_198341490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Ik ook niet. Qua neusje en huidskleur verwacht ik meer een negroïde vader.
Dit!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 18:37:40 #53
184769 crew  Deisyy
pi_198341502
*Insta gaat checken voor het laatste nieuws
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198342008
Wat moet er van dat kind terecht komen? Moeder aandachtsgeil met psychische problemen, vader niet in beeld. Ik kan nu al voorspellen dat de kans reëel is hij een zwaar leven tegemoet gaat. Jeugdzorg is geen vervanging van een normaal gezin.
pi_198346726
Ik zie ook geen Marokkaans kindje ook meer negroïde eigenlijk 😉
pi_198347175
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ook niet, volgens mij is Angelootje van een heel andere komaf.
Samantha in die tijd misschien zoveel orgies en mannen gehad dat ze het gewoon niet weet.
Iene miene mutten.
pi_198347265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:40 schreef Poppejans het volgende:
Dat filmpje, en dan ook nog in die Jeugdzorg ruimte, dat zet je toch niet online zeg, wat érrrug

Ik weet nog dat toen Samanda net bevallen was, hier al mensen zeiden dat de baby een halfbloedje was met iets van negroïde kenmerken.
Als je Angelo vergelijkt met dat dochtertje van Gilly die ook een blanke moeder heeft, zie ik qua huidskleur ook geen overeenkomsten.
Die filmpjes zijn ook triest....Halloooo hier is Mama!!!!! Let op mij ,bevredig mijn behoefte op dit moment.🙈
Ze gaat compleet voorbij aan wat die kinderen nodig hebben en denkt alleen aan zichzelf..😐
Haar dochter lijkt een zeer nerveus meisje in haar bijzijn,maar in andere omgeving een totaal ander kind...haar zoontje lijkt in haar bijzijn compleet hyper te worden. 🙈
Haar jongste lacht volgens mij alleen naar de camera als zijner niet achter staat..😕
  zaterdag 6 maart 2021 @ 00:07:39 #58
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198348837
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:41 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Die filmpjes zijn ook triest....Halloooo hier is Mama!!!!! Let op mij ,bevredig mijn behoefte op dit moment.🙈
Ze gaat compleet voorbij aan wat die kinderen nodig hebben en denkt alleen aan zichzelf..😐
Haar dochter lijkt een zeer nerveus meisje in haar bijzijn,maar in andere omgeving een totaal ander kind...haar zoontje lijkt in haar bijzijn compleet hyper te worden. 🙈
Haar jongste lacht volgens mij alleen naar de camera als zijner niet achter staat..😕
Vreselijk inderdaad :X

Dat ze vooral even moeten bevestigen hoeveel ze van mama houden :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198349204
quote:
[
Die filmpjes zijn ook triest....Halloooo hier is Mama!!!!! Let op mij ,bevredig mijn behoefte op dit moment.
Nou ja, ergens begrijp ik ook wel dat ze de behoefte heeft haar kinderen te zien. Ondanks dat ze volledig incapabel is als moeder geloof ik namelijk wel dat ze - op haar manier - oprecht van haar kinderen houdt. Dat zijn twee verschillende dingen. En zij mag het dan misschien een beetje raar uiten, maar de behoefte aan haar kinderen is er dus volgens mij wel degelijk.
Waar ik alleen wel een beetje moe van word, dat is dat constante gesmak op die wangetjes van Angelo op de filmpjes. En echt eindeloos ook gewoon. Het ventje is natuurlijk ook om te zoenen zo schattig, maar op zo'n moment denk ik wel: oké, dit hoeft niet zo overdreven uitgebreid op de camera, alsof je aan de buitenwereld te bewijzen hebt dat je echt wel van je kinderen houdt.
pi_198350940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 00:43 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Waar ik alleen wel een beetje moe van word, dat is dat constante gesmak op die wangetjes van Angelo op de filmpjes. En echt eindeloos ook gewoon. Het ventje is natuurlijk ook om te zoenen zo schattig, maar op zo'n moment denk ik wel: oké, dit hoeft niet zo overdreven uitgebreid op de camera, alsof je aan de buitenwereld te bewijzen hebt dat je echt wel van je kinderen houdt.
Vind het een beetje viezig maar dat komt denk ik door die ranzige zoen foto’s elke keer met gilly.
pi_198352006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 00:43 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Nou ja, ergens begrijp ik ook wel dat ze de behoefte heeft haar kinderen te zien. Ondanks dat ze volledig incapabel is als moeder geloof ik namelijk wel dat ze - op haar manier - oprecht van haar kinderen houdt. Dat zijn twee verschillende dingen. En zij mag het dan misschien een beetje raar uiten, maar de behoefte aan haar kinderen is er dus volgens mij wel degelijk.
Waar ik alleen wel een beetje moe van word, dat is dat constante gesmak op die wangetjes van Angelo op de filmpjes. En echt eindeloos ook gewoon. Het ventje is natuurlijk ook om te zoenen zo schattig, maar op zo'n moment denk ik wel: oké, dit hoeft niet zo overdreven uitgebreid op de camera, alsof je aan de buitenwereld te bewijzen hebt dat je echt wel van je kinderen houdt.
Genoeg mensen die daar kritiek op hadden, dus zo raar vind ik dat niet. Sowieso lijkt haar eigenwaarde niet bepaald optimaal en daar hebben zat social mediagebruikers zonder haar diagnoselabeltjes ook al moeite mee. Laat staan dat je enigszins bekend bent en daar gedeeltelijk je inkomen (niet alleen centjes) ook uit haalt.

Iedere reactie op haar social media draagt bij aan een zeker soort bevestiging, of dat nou positief of negatief is. Ook al kijk je alleen, die views zeggen haar en haar omgeving iets en daar gebeurt iets mee. Door er naar te kijken laat je precies zien waarom het dus wel nuttig kan zijn om dit te laten zien.
pi_198352176
Het zijn natuurlijk erg geforceerde bezoekmomenten voor zowel Samantha als de kinderen. Ik denk ook dat Milano momenteel op een leeftijd is dat hij erg stout gaat doen op het moment dat hij niet weet wat er van hem verwacht wordt of dat de situatie gewoon gek is. Ze zitten niet in een thuis omgeving voor het bezoek maar het lijkt een soort kantoorruimte. Ik heb geen idee hoe zulke bezoekjes normaal gaan of op wat voor locaties dit zijn. Maar heel huiselijk komt het op mij niet over. Bedoel ermee te zeggen, er is geen thuis gevoel maar puur even een verplicht bezoekmoment op een kantoor locatie. Ik denk dat dat ook invloed heeft op de kinderen en misschien ook op Samantha.
pi_198352192
Ik weet trouwens niet in hoeverre social media gebruik als normaal wordt beschouwt door jeugdzorg, of zelfs als een recht. Maar bij kwetsbare kinderen zou het toch wel fijn als dat, zeker bij dit soort beroemdheid, offline zouden kunnen worden gehouden. Geen idee hoe oud M. nu is, maar wat moet hij met een account? Laat staan met wildvreemde volgers? Dat wordt dan nog door zijn ene ouder en verzorgers gedaan, maar hoe zit dat als je zoals Samantha niet die status hebt?
  Spellchecker zaterdag 6 maart 2021 @ 10:15:26 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198352275
Dat zij zelf zo ontzettend media-geil is is al erg genoeg. Maar hou je kinderen daarbuiten.
Die weten onderhand niet beter dat ze bij elk foto-/filmmoment hun tong moeten uitsteken, een duckface moeten laten zien, mensen kusjes geven.
pi_198352378
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:15 schreef maily het volgende:
Dat zij zelf zo ontzettend media-geil is is al erg genoeg. Maar hou je kinderen daarbuiten.
Die weten onderhand niet beter dat ze bij elk foto-/filmmoment hun tong moeten uitsteken, een duckface moeten laten zien, mensen kusjes geven.
Helaas zie ik dit vaker. Ook echt jonge kinderen die als een soort gedresseerde aapjes alleen al op het geluid van een camera reageren en niet vooral de al iets oudere kinderen die richting puberteit gaan, zelf bewust worden en modellenprogramma's hebben gezien enzo.
  Spellchecker zaterdag 6 maart 2021 @ 10:29:22 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198352399
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Helaas zie ik dit vaker. Ook echt jonge kinderen die als een soort gedresseerde aapjes alleen al op het geluid van een camera reageren en niet vooral de al iets oudere kinderen die richting puberteit gaan, zelf bewust worden en modellenprogramma's hebben gezien enzo.
Gedresseerde aapjes is inderdaad een goeie term hiervoor ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198352444
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:29 schreef maily het volgende:

[..]

Gedresseerde aapjes is inderdaad een goeie term hiervoor ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik me af. Dit zijn geen kinderen van echt bekende mensen en misschien wordt dit op een bepaalde manier wel het nieuwe normaal.. :{
  Spellchecker zaterdag 6 maart 2021 @ 10:36:29 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198352466
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Dit zijn geen kinderen van echt bekende mensen en misschien wordt dit op een bepaalde manier wel het nieuwe normaal.. :{
Bah.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:41:43 #69
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198353277
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:50 schreef ChipsZak. het volgende:
To be fair, ze zei wel eenmaal 'Ok, zo is 't genoeg', :+.
Ja en kinderen doen dat ook wel op die leeftijd, uitproberen. De woordkeuze zou mijn kind denk niet bezigen. Maar ik denk dat in zijn omgeving dit het equivalent is van stomkop
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 6 maart 2021 @ 11:43:44 #70
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198353305
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]

Ik ook niet. Qua neusje en huidskleur verwacht ik meer een negroïde vader.
mijn neefje is half Marokkaans en zag er ook als een negertje uit toen hij een babietje was.
Nu ook als hij even in de zon is geweest met zijn gigantische bos krullen O+
[/quote]


Marokkanen zijn ook een ondersoort van de negers, als je het heel erg op die manier wil bekijken. Maar ik verwacht ook nog wel een andere vadet ja :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_198353901
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef hierissieweer het volgende:

[..]


Marokkanen zijn ook een ondersoort van de negers, als je het heel erg op die manier wil bekijken. Maar ik verwacht ook nog wel een andere vadet ja :)
Ook los van hoe het kind eruitziet is te verwachten dat het een andere vader heeft dan de moeder zegt..

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2021 12:34:15 ]
  zaterdag 6 maart 2021 @ 12:46:36 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198354107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:25 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Oh dat kan zomaar zijn om hem in een kwaad daglicht te stellen. Kijk Jeugdzorg, hij scheldt en ik doe niks en ben superdebieber stabiel met mijn Glijd.

Net als het bericht dat ze een goed gesprek met Naoom heeft gehad, daar zit een gedachte achter.
Ik denk niet dat het is om Milano slecht over te laten komen en zichzelf goed, hoogstens om in beeld te hebben dat de huidige opvoeding van het kind ook verre van ideaal is.

Dat joch is wat? 5 of 6? En dan zulke dingen roepen? Ik kan me zo wel indenken van wie hij dat heeft en ik vind het behoorlijk stuitend, zeker voor een kind van die leeftijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 13:16:57 #73
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198354638
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het is om Milano slecht over te laten komen en zichzelf goed, hoogstens om in beeld te hebben dat de huidige opvoeding van het kind ook verre van ideaal is.

Dat joch is wat? 5 of 6? En dan zulke dingen roepen? Ik kan me zo wel indenken van wie hij dat heeft en ik vind het behoorlijk stuitend, zeker voor een kind van die leeftijd.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Had verkeerd gelezen, dacht dat Maik het op de achtergrond zei :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198355803
In het zuiden van Marokko heb je zwarte Marokkanen, mss stamt gilly zijn vader daar vanaf is het gen een generatie overgeslagen...of het is gewoon zo dat John Williams de vader is ..
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 maart 2021 @ 17:31:00 #75
22592 crew  Ole
pi_198358623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef superpro het volgende:
In het zuiden van Marokko heb je zwarte Marokkanen, mss stamt gilly zijn vader daar vanaf is het gen een generatie overgeslagen...of het is gewoon zo dat John Williams de vader is ..
:o _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')