Moeilijkquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:32 schreef Fe2O3 het volgende:
Je handtekening wordt dmv een it policy gepushed.
Handtekeningen staan lokaal in appdata ergens. Je kan de map waarin ze staan (na jouw aanpassingen) en de file zelf op read only zetten.
Afhankelijk van hoe IT de policy het pusht lost dat het op.
Anders batfile maken, die in opstarten map, en bij starten windows de handtekening die je wilt kopieren.
Je werkgever vindt hier mogelijk wel iets van.
Neequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef junkiesietze het volgende:
office 97?
staan er plaatjes in je handtekening?
>DIG?
Jawel. Zo doe ik het ook instellenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:09 schreef Megumi het volgende:
Geen instructies te vinden op je intranet?
Ik vermoed dat je helemaal niets verkeerd doet, maar vanaf het netwerk een bepaalde (group) policy krijgt afgedwongen. Dan kun je wel wijzigen wat je wilt, maar op bepaalde tijdstippen staat het weer zoals zij het willen.quote:
Jazekerquote:Kan het komen omdat het systeem iedere nacht om 03 uur 'refresht'?
Het lijkt er sterk op dat dit aan de hand is.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je helemaal niets verkeerd doet, maar vanaf het netwerk een bepaalde (group) policy krijgt afgedwongen. Dan kun je wel wijzigen wat je wilt, maar op bepaalde tijdstippen staat het weer zoals zij het willen.
Bij relatief grote bedrijven kun je dat bijvoorbeeld regelen met Exclaimer. Men kan ook login scripts schrijven die dat afdwingen.
[..]
Jazeker
Dat kan allemaal. Persoon, Groep, Object, IP adres, etc. De meeste gebruiken Exclaimer, maar aangezien dat geld kost heb je af en toe ook een paar van die handige Harry's die met enorme scripts gaan kloten waar allerlei registry entries en vbs scripts aangeroepen worden via een duizend jaar oud kixtart menu...quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:55 schreef hartloper het volgende:
Maar ik vind het bijzonder dat het bij mij steeds wijzigt en bij mijn buurman collega blijft het mooi staan.
Zoiets is toch niet persoons gebonden? Of staan we bv op een andere server?
Mocht je willen haha.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:17 schreef hartloper het volgende:
[..]
Krijg binnen vier weken reactie haha.
Viel niet onder prioriteit 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |