Misschien kan je er mee in bed gaan liggen en ze stevig knuffelenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:33 schreef okselzweet het volgende:
Ik heb broodjes bapao maar geen magnetorn. Hoe ga ik deze opwarmen?
Mijn stem is als fluweel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te luisteren haha.
au bain mariequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:33 schreef okselzweet het volgende:
Stomen zoals het hoort?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:33 schreef okselzweet het volgende:
Bestaanquote:
quote:
Ja dit werkt dus perfect. Het duurt wel teringlang, maar ik heb lekker broodjes bapao met curry.quote:
Is dat wel verstandig in het donker?quote:
eetsequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
[..]
Ja dit werkt dus perfect. Het duurt wel teringlang, maar ik heb lekker broodjes bapao met curry.
XDquote:
Heb jij The Little Paris Bookshop al gelezen? Die MOET jij echt lezen, vind je helemaal geweldigquote:
Nee hebben ze niet bij de online binliotheekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij The Little Paris Bookshop al gelezen? Die MOET jij echt lezen, vind je helemaal geweldig
Tot nu toe 5. Maar ik heb pas 60 bladzijdes gelezenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hebben ze niet bij de online binliotheek
Hoeveel sterren?
Ik zat in zo’n lekkere vibe maar ik ben er nu even helemaal uitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot nu toe 5. Maar ik heb pas 60 bladzijdes gelezen
Denk dat je deze dan wel zal waarderen. Gaat over een man, die in Parijs een drijvende boekenapotheek heeft waar hij boeken als medicijn aan mensen met issues verkoopt. Aan het eind van het boek staat ook klein gedeelte aan `medicijnen/boeken met de bijbehorende kwalenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zat in zo’n lekkere vibe maar ik ben er nu even helemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |