Dat is ongetwijfeld al gebeurd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat het, moet iemand jouw naam eens verbaggeren en je die elke keer bovenaan zien staan. Na een dag ben je daar al goed zat van hoor
Speed introduceren in een slowchat kan op hevig verzet rekenen. Ik heb ook het idee dat je het eigenlijk wel wil, maar niet zo direct wil uitspreken. Klopt dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat niet, dan had ik eerder zelf actie moeten ondernemen maar ja, als we nou allemaal gewoon even doortypen dan is het ook zo weer weg
Dat ik wat wil?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Speed introduceren in een slowchat kan op hevig verzet rekenen. Ik heb ook het idee dat je het eigenlijk wel wil, maar niet zo direct wil uitspreken. Klopt dat?
Ja het kwam een beetje twijfelend over. Mijn excuses als dat een verkeerde interpretatie is.quote:
Hé?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja het kwam een beetje twijfelend over. Mijn excuses als dat een verkeerde interpretatie is.
Mag ik niet zeggen van je moeder, sorry matjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wil je mij leren hoe je dit hebt gedaan?
Ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
Weet iemand een goede plek om xtc pillen te kopen op het (dark) web?
Ik vraag dit voor een vriend
Zegt een boer tegen een scheet.quote:
logt eraan waar je bent anders kan ik gekke shizzle regelen jeweetzellef, geen crocodile.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
En niets minder dan dat.quote:
Ja gewoon je kan tegenwoordig toch met de post versturen enzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
logt eraan waar je bent anders kan ik gekke shizzle regelen jeweetzellef, geen crocodile.
ja kan toch jeweetzellefquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja gewoon je kan tegenwoordig toch met de post versturen enzo?
Vice City Market?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
Ach ja, misschien had je iets dieper na moeten denken voordat je narcistische brein het een goed idee leek om 'Phoenyxgod' als naam voor een sticky FB-topic te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat het, moet iemand jouw naam eens verbaggeren en je die elke keer bovenaan zien staan. Na een dag ben je daar al goed zat van hoor
Nou nee dat niet, zulke mensen hou je toch altijd die gewoon alles willen neerhalen wat boven hen staat en zich ook zo profileert. Als jij JochemGod ofzo er had neergezet had je mij niet een TT zien aanmaken om je juist neer te halen om het zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach ja, misschien had je iets dieper na moeten denken voordat je narcistische brein het een goed idee leek om 'Phoenyxgod' als naam voor een sticky FB-topic te gebruiken.
Ik heb geen TR hierover gemaakt, en ik ben ook niet zo narcistisch dat ik mijzelf JochemGod zou durven noemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou nee dat niet, zulke mensen hou je toch altijd die gewoon alles willen neerhalen wat boven hen staat en zich ook zo profileert. Als jij JochemGod ofzo er had neergezet had je mij niet een TT zien aanmaken om je juist neer te halen om het zo maar te zeggenMaar jullie zijn zo gemakkelijk getriggered en gevoelig
Ik heb ook geen TR gemaakt.. en heeft ook niks met narcisme te maken. Als je goed bent mag je dat gewoon af en toe best wel laten merken. Andere mensen mogen dat narcisme noemen maar ja dan kom je ook niet echt ver.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb geen TR hierover gemaakt, en ik ben ook niet zo narcistisch dat ik mijzelf JochemGod zou durven noemen.
En wie is er nu precies getriggered en gevoelig over de TT van een SC-topic?
Ach, als je narcist bent, dan zit je in een zetel op Fok. Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen TR gemaakt.. en heeft ook niks met narcisme te maken. Als je goed bent mag je dat gewoon af en toe best wel laten merken. Andere mensen mogen dat narcisme noemen maar ja dan kom je ook niet echt ver.
Hoezo zeg je elke keer dat ik narcist ben eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, als je narcist bent, dan zit je in een zetel op Fok. Veel plezier ermee.
https://www.lentis.nl/pro(...)s/kenmerken-narcist/quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo zeg je elke keer dat ik narcist ben eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |