Wil je ons sexleven even niet zo open en bloot op een forum zetten, Charles? Bvdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat is mijn zaad wat zich nu tot een alien heeft gevormd lekker voor je
Vieze moderatorpijperquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
wat moet je jonge MuntOmdraaien
welke mod pijp ik dan?quote:
Ja dat zou ik ook zeggen uitgedroogd reptielquote:
Taboedimek bruurquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen uitgedroogd reptiel
Niet meer doen papoeaquote:
Wil je mij leren hoe je dit hebt gedaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
welke mod pijp ik dan?
ik heb alleen @:fugue een keer een veeg gegeven
Ja wie niet maatquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
welke mod pijp ik dan?
Respect maat. Ik heb keihard de koude schouder gekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
welke mod pijp ik dan?
Hey doe zelf rustigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wil je mij leren hoe je dit hebt gedaan?
quote:
Besparing hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
Inkorten van het recht op WW bespreekbaar maken. Hoe kun je het daar als werknemer nou mee eens zijn? Rare jongens die CDA-ers.
Het moet ook gewoon zo goedkoop mogelijk. Schrappen die handel.quote:
Is het confronterend?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:27 schreef phoenyx het volgende:
Is deze SC nou nog niet dicht? Typ eens wat door, ben het zat om die TT te zien
Ja tuurlijk is dat het, moet iemand jouw naam eens verbaggeren en je die elke keer bovenaan zien staan. Na een dag ben je daar al goed zat van hoorquote:
Zal ik anders namens jou een verzoek doen tot wijzigen van de TT? Wil ik wel voor je doen hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:27 schreef phoenyx het volgende:
Is deze SC nou nog niet dicht? Typ eens wat door, ben het zat om die TT te zien
Dat niet, dan had ik eerder zelf actie moeten ondernemen maar ja, als we nou allemaal gewoon even doortypen dan is het ook zo weer wegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:29 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zal ik anders namens jou een verzoek doen tot wijzigen van de TT? Wil ik wel voor je doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |