Je hebt niet de toren van Pisa bovenaan je bucketlist staan?quote:
Waarom had je dat niet verwacht? Zijn gewoon nette mensen daar. Niet alles geloven wat de mainstream media zegt over Chinaquote:Op zondag 7 maart 2021 11:44 schreef Makrelis het volgende:
Had het niet verwacht, maar in China werd ik buitengewoon netjes behandeld door de autoriteiten. 2011 212 was ik daar gestationeerd.
Ik was gewoon gehersenspoeld door de media. Was er echt huiverig voor om daar heen gestuurd te worden, maar het was in de realiteit echt leuk werken daar. Supernetjes geregeld alles.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom had je dat niet verwacht? Zijn gewoon nette mensen daar. Niet alles geloven wat de mainstream media zegt over China
Leuk ik zet dan even een bakkie pleurquote:Op zondag 7 maart 2021 12:01 schreef Makrelis het volgende:
Oh ja. Ze hebben hun spleetje niet overdwars zitten. Dat heb ik gechecked.![]()
Man man man, dat is ook een verhaal zeg. Kom ik zo op terug.
Met jouw pohi begrijp ik heel goed dat ze jou niet helpenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef Fugue het volgende:
Hier op de Chinese ambassade zijn ze al compleet gestoord laat staan in China zelf
Op een geschuurd staal dek met de zon erop. Ik heb dat gezienquote:Op zondag 7 maart 2021 12:05 schreef Fugue het volgende:
Zit je 1.5 uur te wachten in luide Hello Kitty muziek omdat ze een dutje liggen te doen
ik ben al in duitsland, belgie, frankrijk en luxemburg geweest in 25 jaar dus ik haal je in vriendquote:Op zondag 7 maart 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan is er nog hoop voor mij. Ik vond 31 en nog maar een stuk of 20 landen erg pover
Haha huhquote:Op zondag 7 maart 2021 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met jouw pohi begrijp ik heel goed dat ze jou niet helpen
Nee gewoon op de ambassade hier in Den Haagquote:Op zondag 7 maart 2021 12:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Op een geschuurd staal dek met de zon erop. Ik heb dat gezien
Oh ja België moet ik ook nog eens heen jaquote:Op zondag 7 maart 2021 12:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben al in duitsland, belgie, frankrijk en luxemburg geweest in 25 jaar dus ik haal je in vriend
Heeft MM acht afleveringen per seizoen?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja België moet ik ook nog eens heen ja
mig mother?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft MM acht afleveringen per seizoen?
Seizoen 1 wel. 2 minder. Wisselt volgens mijquote:Op zondag 7 maart 2021 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft MM acht afleveringen per seizoen?
Vindt dit echt een Uitstraling postquote:Op zondag 7 maart 2021 12:21 schreef Makrelis het volgende:
Ik was elektronica-rechterhand van de kapitein op de Flintstone (DPFPV Flintstone, staat op youtube). Stenenstorten over een elektriciteitskabel. Helft vd tijd natuurlijk stenen laden. Lig je met die boot langs de kant, maar havengebied daar ligt heel dicht bij stedelijk gebied.
Op een gegeven moment, naar de kapper. Knippen en scheren. Komt ondertussen een collega voorbijfietsen. superslank, wit haar (hij is inmiddels wel unlimited master all ships, toen derde stuurman). Zegt die kapper tegen me: 'Die gast wil ik niet meer binnen hebben, maar mijn dochter heeft behoefte ergens aan.' Ik kijk die man aan, hij trok een kop dat ie het meende. Ik zo: 'Je gaat me toch niet vertellen dat ik er ook nog voor moet betalen? Nee hoor, wel voor de knipbeurt.'
Ik mag natuurlijk niemand aan boord nemen. ISPS level 3.
Eej, douchen erbij he en een nette kamer. Ik dat vertellen aan boord. 'Kijk daar mee uit Niels' zei die ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |