In van die faal mmoprojectjes zeker ?quote:Op zondag 7 maart 2021 09:39 schreef Dimachaerus het volgende:
My dude, there are literally so many things to do in life. You can learn to master so many different exciting things since you have the money to do it now. Invest your money and when the pandemic is over travel. Travel. Someday you will have stories to tell. Bored is like being broke, it’s a mentality. Go master life my friend. Be water my friend.
Reizen is het mooiste wat je kan doen met je geld ja denk ikquote:Op zondag 7 maart 2021 10:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja nou reizen vind ik 1 van de mooiste dingen in het leven, maar het kost veel geld. Een manier is voor een multinational gaan werken. Nadeel is wel dat allerlei KUTlanden er ook bijhoren. Ik spreek uit ervaring.
Had het niet willen missen, maar ik hou het voorlopig even bij Noord-West Europa. Nederland en Frankrijk zolang de lockdown duurt.
In de private sale heb ik er 50k USD in gepomptquote:Op zondag 7 maart 2021 10:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
In van die faal mmoprojectjes zeker ?
Jij pompt helemaal niksquote:Op zondag 7 maart 2021 11:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In de private sale heb ik er 50k USD in gepompt
Ga denk ik de publicsale nog eens 30k USD inpompen
Solo-reizen vind ik juist te gek omdat je dan meer met locals omgaat. Van die remote dorpjes. Beetje helpen ook, zwemles geven en je krijgt de mooiste ongetrouwde meid toegewezen. Beetje mooi aankleden enzo.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Reizen is het mooiste wat je kan doen met je geld ja denk ik
Ik zou me alleen heel erg eenzaam gaan voelen denk ik
Jij bent echt basic hè.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:39 schreef Dimachaerus het volgende:
My dude, there are literally so many things to do in life. You can learn to master so many different exciting things since you have the money to do it now. Invest your money and when the pandemic is over travel. Travel. Someday you will have stories to tell. Bored is like being broke, it’s a mentality. Go master life my friend. Be water my friend.
Zeevissen in Thailand doe je zeker veel?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Solo-reizen vind ik juist te gek omdat je dan meer met locals omgaat. Van die remote dorpjes. Beetje helpen ook, zwemles geven en je krijgt de mooiste ongetrouwde meid toegewezen. Beetje mooi aankleden enzo.
Ja op 30cm diepte wel gedaan, maar ik ben uitgekeken op Thailand. Filipijnen en Vietnam vind ik leuker. Lievere mensen. Jammer van de lockdown, maar wil wel weer 'ns Scandinavië checken.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zeevissen in Thailand doe je zeker veel?
Snap ik, sommige zaken worden daar natuurlijk meer geaccepteerd dan hier in Europa.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja op 30cm diepte wel gedaan, maar ik ben uitgekeken op Thailand. Filipijnen en Vietnam vind ik leuker. Lievere mensen. Jammer van de lockdown, maar wil wel weer 'ns Scandinavië checken.
Ik zou me een verdienmodel voelenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Solo-reizen vind ik juist te gek omdat je dan meer met locals omgaat. Van die remote dorpjes. Beetje helpen ook, zwemles geven en je krijgt de mooiste ongetrouwde meid toegewezen. Beetje mooi aankleden enzo.
Wat zijn de kutlanden volgens jou dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 10:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja nou reizen vind ik 1 van de mooiste dingen in het leven, maar het kost veel geld. Een manier is voor een multinational gaan werken. Nadeel is wel dat allerlei KUTlanden er ook bijhoren. Ik spreek uit ervaring.
Had het niet willen missen, maar ik hou het voorlopig even bij Noord-West Europa. Nederland en Frankrijk zolang de lockdown duurt.
Waar zal ik beginnen?quote:
Scandinavia is wel goeie voor roadtrip tochquote:Op zondag 7 maart 2021 11:31 schreef Makrelis het volgende:
Thailand, laatste keer dat ik er was met m'n maat... We waren die thaise wijven echt zat. Dan maar een skandi op vakantie versieren. Lukte ook nog en die kopen een biertje voor jou, niet andersom.
Gekkigheid toen, maar dat is prima als je vrijgezel bent. Ik heb een relatie tegenwoordig en zij kent Scandinavië niet. Ik spreek de taal ivm studie en werk in het verleden. Dus na de lockdown even wat dingen laten zien daar. Scandinavië is adembenemend mooi. Je hoeft echt Europa niet uit om mooie dingen te zien.
Hoe danquote:Op zondag 7 maart 2021 11:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen?
Angola, Kuwait, Egypte, Turkije, Congo, Irak, Rusland... China vind ik dan nog meevallen, iets van vijf keer geweest.
Mag sowieso niet. Ik ben nl ook in eigen land strafbaar als ik zoiets elders zou doen. Hou je nou niet bezig met minderjarige meisjes. Je verdwijnt. Wet van de jungle.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Landen waar je niet vrij aan minderjarige mag zitten denk ik
15 keer in India geweest vriend. Eerste keer schok daar, tweede keer als je terugkomt. Daarna ben je gewend.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan
Jij als autist van de hoogste orde krijgt toch zieke cultuurshock in die landen
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
15 keer in India geweest vriend. Eerste keer schok daar, tweede keer als je terugkomt.
Beetje zonde dat je net 50k door de plee hebt gespoeldquote:Op zondag 7 maart 2021 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Scandinavia is wel goeie voor roadtrip toch
Ijsland wil ik ook doen
Groenland met de honden slee ook
Oh dan is er nog hoop voor mij. Ik vond 31 en nog maar een stuk of 20 landen erg poverquote:Op zondag 7 maart 2021 11:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
48 al weer. Eerste keer buiten Europa was ik 30 zoiets. Ook gelijk India. Voor het werk.
Ik wil ook nog zoveel zienquote:Op zondag 7 maart 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan is er nog hoop voor mij. Ik vond 31 en nog maar een stuk of 20 landen erg pover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |