abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 3 april 2021 @ 10:31:59 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198830972
twitter


Jasper weer terug bij 2 ^O^
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:00:01 #52
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_199028897
Zo, lekker subtiele opmerking van Eddy net richting Annemieke.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_199028931
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:00 schreef Againzender het volgende:
Zo, lekker subtiele opmerking van Eddy net richting Annemieke.
Die 'ware het anders.."?
Niet heel veel anders dan zijn standaard repertoire.
pi_199029035
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:00 schreef Againzender het volgende:
Zo, lekker subtiele opmerking van Eddy net richting Annemieke.
Wat dan?
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:50:21 #55
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_199029457
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Die 'ware het anders.."?
Niet heel veel anders dan zijn standaard repertoire.
nee, de opmerking over haar alcoholinname.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_199029494
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:50 schreef Againzender het volgende:

[..]

nee, de opmerking over haar alcoholinname.
Die hoeveelheden kwamen van haar.
De opmerking hoe ze er zo slank uit blijft zien en dat hij haar 'onder andere omstandigheden' wel zou raken, ok..
  woensdag 21 april 2021 @ 21:31:00 #57
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_199103752
Distant sun!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 27 april 2021 @ 13:48:58 #58
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_199178807
Die Gijs mag ook wel oprotten, voegt weinig toe met z'n schijtlollige fragmenten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199179152
Polle Eduard - Ik wil jou.

Echt al lang niet meer gehoord :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_199362696
Wat een ellende momenteel.. Annemieke, daarna Gijs en dan meneer'ik-ben-al-14-jaar-single' met suffe mopjes..

Veel van het ge-OH gaat langs mij heen op mijn werk, maar ondanks de gruwelijke jingle van het Platenpaleis kwam er wel lekkere muziek voorbij. Ik blijf aan voor Matijn...
  Redactie Sport maandag 10 mei 2021 @ 19:51:36 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199362771
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat een ellende momenteel.. Annemieke, daarna Gijs en dan meneer'ik-ben-al-14-jaar-single' met suffe mopjes..

Veel van het ge-OH gaat langs mij heen op mijn werk, maar ondanks de gruwelijke jingle van het Platenpaleis kwam er wel lekkere muziek voorbij. Ik blijf aan voor Matijn...
Annemieke vind ik qua muzieksmaak op zich wel prima, maar nu wordt ze in het verplichte lunchshowformat gegooid en zit Gijs op het uur dat normaal iets meer muzikale vrijheid biedt met zijn beperkte smaak en beperkte.... alles.

Dat figuren als Gijs en Eddy scoren is echt treurig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199364438
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:47 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat een ellende momenteel.. Annemieke, daarna Gijs en dan meneer'ik-ben-al-14-jaar-single' met suffe mopjes..

Veel van het ge-OH gaat langs mij heen op mijn werk, maar ondanks de gruwelijke jingle van het Platenpaleis kwam er wel lekkere muziek voorbij. Ik blijf aan voor Matijn...
Matijn? Wat is daar nou leuk aan.
pi_199366456
en dan ook nog Coldplay tot topsong bombarderen, hebben ze dat nummer wel gehoord voordat ze erop stemden. Ook komende week geen Radio2 op kantoor.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Redactie Sport maandag 10 mei 2021 @ 23:33:20 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199366465
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:32 schreef pipster het volgende:
en dan ook nog Coldplay tot topsong bombarderen, hebben ze dat nummer wel gehoord voordat ze erop stemden. Ook komende week geen Radio2 op kantoor.
Nietszeggend nummer vooral, je hebt ook wel eens ergere topsongs.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199371541
Al bekend wanneer Rob bij Veronica begint ?
Annemiek van 12 tot 2 meh, veel te veel opvulling met nieuwsitems ed.
En dan Gijs van 2 tot 4 die gewoon al z'n items/spelletjes heeft meegenomen...
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:00:32 #66
487165 Tussle266
Albumversie
pi_199371912
Het probleem met die Topsongs is vooral dat het eigenlijk nooit voldoet aan wat de doelstelling zou moeten zijn. Er staat zelfs letterlijk in de omschrijving dat het een nummer moet zijn 'dat het verdient om op NPO Radio2 gedraaid te worden'. Volgens mij is dat een hele andere insteek dan, pak 'm beet, de Alarmschijf. De eerste Topsong was ooit Michael Jackson & Justin Timberlake. Sindsdien tot Coldplay nu is het ze maar bar weinig gelukt om een plaat te kiezen die niet toch al gedraaid zou worden zonder dat labeltje een week lang erop, op een enkele uitzondering na.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_199379877
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef Bronson het volgende:

[..]

Matijn? Wat is daar nou leuk aan.
Matijn is de leukste.
Gerda is helaas niet meer, dat maakte zijn nieuwslezingen nog leuker..
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:44:56 #68
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_199381603
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nietszeggend nummer vooral, je hebt ook wel eens ergere topsongs.
Het is muzikaal behang, past prima bij zo'n TROS zender als Radio 2 toch blijft kennelijk. Maar beter dan weer zo'n kansloze verzameling Nederlandstalige artiesten.

Radio 2 gaat er qua muziek en programmering niet op vooruit. Annemieke is een prima DJ, maar zie haar liever een programma doen waarin de muziek meer centraal staat. Voor haar is dit natuurlijk een dik verdiende promotie, maar had haar liever 5 dagen A Lijst zien doen.
Gijs op 14-16 is middelmatige radio. Altijd goed voor een magere 7, maar een dikke 8 zal hij nooit scoren. Weinig spannends.
Eddy Keur zit natuurlijk maar tijdelijk op de plek van Ruud (laten we dat hopen voor Ruud!), dus dat is een kwestie van luisteraars vasthouden. Je moet er van houden, ik vind het niet saai in ieder geval, maar erg lang moet k er niet naar luisteren. Waar ik benieuwd naar ben is of 16-18 de goede luistercijfers vasthoudt als 14-16 minder luisteraars gaat trekken door het vertrekken van Stenders.

Ik ben radio 2 aan het afbouwen. 's Ochtends luister ik naar KINK, middagshow vaak 3FM. 's Avonds luister ik nog wel naar 2, maar nu met Frank na 22 uur ben ik ook afgehaakt (Paul was ook al niet best, maar Frank heb ik ook definitief afgeschreven).
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 08:32:11 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199383910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:34 schreef ddx het volgende:
Al bekend wanneer Rob bij Veronica begint ?
Annemiek van 12 tot 2 meh, veel te veel opvulling met nieuwsitems ed.
En dan Gijs van 2 tot 4 die gewoon al z'n items/spelletjes heeft meegenomen...
Annemieke vulde altijd al wel een beetje op tussen 2 en 4, maar deed dat vaak met items waarbij mensen liedjes moesten aanvragen. Nu is dat een beetje weg. En zij is gewoon meer een arbeidsvitamen-DJ, niet een DJ voor al dit soort schijtlollige items. Ik vind het jammer dat ze haar in zo'n format hebben gegooid (of misschien wilde ze dat zelf)

En Gijs is een vreselijke kwal en dat ie zijn items gewoon heeft meegenomen is echt een Paul Rabberingetje. Ik denk dat luisteraars nu al weg gaan trekken, ook omdat de muziekmix gewoon een stuk minder interessant is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:00 schreef Tussle266 het volgende:
Het probleem met die Topsongs is vooral dat het eigenlijk nooit voldoet aan wat de doelstelling zou moeten zijn. Er staat zelfs letterlijk in de omschrijving dat het een nummer moet zijn 'dat het verdient om op NPO Radio2 gedraaid te worden'. Volgens mij is dat een hele andere insteek dan, pak 'm beet, de Alarmschijf. De eerste Topsong was ooit Michael Jackson & Justin Timberlake. Sindsdien tot Coldplay nu is het ze maar bar weinig gelukt om een plaat te kiezen die niet toch al gedraaid zou worden zonder dat labeltje een week lang erop, op een enkele uitzondering na.
Dat is ook bij de 3FM Megahit. Er is gewoon een bepaalde circlejerk aan artiesten die zelfs als ze een drol zouden draaien op het toilet en dat op plaat zouden zetten een megahit/topsong zouden scoren. Die artiesten zijn per zender een beetje anders (bijv Billie Eilish op 3 en Racoon op 2), maar ik vind dat al jaren een slechte zaak.

Af en toe zit er wel iets tussen wat je niet altijd veel zou hebben gehoord (Yola zie ik nu niet veel gedraaid worden op Radio 2, Arlo Parks heb ik daarna niet 1x meer gehoord op 3), maar meestal is het allemaal heel veilig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:44 schreef Againzender het volgende:

[..]

Het is muzikaal behang, past prima bij zo'n TROS zender als Radio 2 toch blijft kennelijk. Maar beter dan weer zo'n kansloze verzameling Nederlandstalige artiesten.

Radio 2 gaat er qua muziek en programmering niet op vooruit. Annemieke is een prima DJ, maar zie haar liever een programma doen waarin de muziek meer centraal staat. Voor haar is dit natuurlijk een dik verdiende promotie, maar had haar liever 5 dagen A Lijst zien doen.
Gijs op 14-16 is middelmatige radio. Altijd goed voor een magere 7, maar een dikke 8 zal hij nooit scoren. Weinig spannends.
Eddy Keur zit natuurlijk maar tijdelijk op de plek van Ruud (laten we dat hopen voor Ruud!), dus dat is een kwestie van luisteraars vasthouden. Je moet er van houden, ik vind het niet saai in ieder geval, maar erg lang moet k er niet naar luisteren. Waar ik benieuwd naar ben is of 16-18 de goede luistercijfers vasthoudt als 14-16 minder luisteraars gaat trekken door het vertrekken van Stenders.

Ik ben radio 2 aan het afbouwen. 's Ochtends luister ik naar KINK, middagshow vaak 3FM. 's Avonds luister ik nog wel naar 2, maar nu met Frank na 22 uur ben ik ook afgehaakt (Paul was ook al niet best, maar Frank heb ik ook definitief afgeschreven).
Ik luister in de avond nooit radio, maar de DJs die er staan trekken me ook niet. Sophie vind ik ook geen fijne DJ (ik luister juist in de ochtend naar 3), maar Radio 2 heeft zijn piek ook wel gehad. Hopelijk kan dat het op het moment veel interessantere/relevantere 3fm weer een beetje uit het slop trekken, maar ik verwacht dat dat ook een verloren zaak is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199384133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:44 schreef Againzender het volgende:
's Avonds luister ik nog wel naar 2
Enige waar ik 2 nog voor aanzet: Staat van Stasse _O_
Heerlijke radio, chaotisch, raar, humor.

Verder ben ik weg bij 2 (weer naar Kink voor nu), afwachten wat Stenders gaat doen op V.
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:49:30 #71
469185 DJ11
Radio 49
pi_199387077
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:32 schreef pipster het volgende:
en dan ook nog Coldplay tot topsong bombarderen, hebben ze dat nummer wel gehoord voordat ze erop stemden. Ook komende week geen Radio2 op kantoor.
Ik lees net dat Marco Borsato, Rolf Sanchez en John Ewbank samen een single hebben uitgebracht. Die is door Radio 2 alweer enthousiast ontvangen, dus maak je borst maar nat voor de volgende Topsong... :X
https://www.nporadio2.nl/(...)n-voor-nieuwe-single
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:52:30 #72
469185 DJ11
Radio 49
pi_199387132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:00 schreef Tussle266 het volgende:
Het probleem met die Topsongs is vooral dat het eigenlijk nooit voldoet aan wat de doelstelling zou moeten zijn. Er staat zelfs letterlijk in de omschrijving dat het een nummer moet zijn 'dat het verdient om op NPO Radio2 gedraaid te worden'. Volgens mij is dat een hele andere insteek dan, pak 'm beet, de Alarmschijf. De eerste Topsong was ooit Michael Jackson & Justin Timberlake. Sindsdien tot Coldplay nu is het ze maar bar weinig gelukt om een plaat te kiezen die niet toch al gedraaid zou worden zonder dat labeltje een week lang erop, op een enkele uitzondering na.
De Topsong is meestal een gevestigde buitenlandse artiest (grote naam, veilige keuze) of Nederlands product dat de middelmaat niet ontstijgt. Nederlandse radiozenders zijn totaal blind voor kwaliteit van elders en negeren zelfs een aantal Nederlandse artiesten die goede muziek uitbrengen.
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:58:12 #73
469185 DJ11
Radio 49
pi_199387214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dat is ook bij de 3FM Megahit. Er is gewoon een bepaalde circlejerk aan artiesten die zelfs als ze een drol zouden draaien op het toilet en dat op plaat zouden zetten een megahit/topsong zouden scoren. Die artiesten zijn per zender een beetje anders (bijv Billie Eilish op 3 en Racoon op 2), maar ik vind dat al jaren een slechte zaak.
Coldplay is deze week zowel Radio 2 Topsong, 3FM Megahit, 538 Favourite als Q Music Alarmschijf.

Ben het verder helemaal met je eens.
pi_199388181
Wat is dat nou met die appservice waar je de dj's nu over hoort.
Je kon toch altijd al berichtjes via de app sturen ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')