Hmm... Weet jij nog iemand?quote:
JAquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jezus jongens dat nummer van Irama. Barbara krijgt nog serieusz concurrentie.(hopelijk)
Iets met een H en een T?quote:
Hoewel die reviews altijd het hoogtepunt van het jaar zijn, is onze @H_T natuurlijk wel een Songfestival liefhebberquote:
HeatWave?quote:
Jeangu kan niet tegenvallen lajfquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien het hoge uptempo gehalte tot dusver zijn er een hoop nummers die vocaal gezien nog flink kunnen tegenvallen live. Maar je hebt dit jaar natuurlijk nog de steun van de prerecorded back-up vocals om eventuele uitglijers op te vangen. Dus het blijft afwachten!
Ik ook! @H_Tquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel die reviews altijd het hoogtepunt van het jaar zijn, is onze @:H_T natuurlijk wel een Songfestival liefhebberMaar een apart topic met zijn reviews, ik zou ervoor tekenen
quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
De inzending van Malta
ESF / [KREVIEWS] #3 Kreator reviewt songfestival-inzendingen 2019 + 2020
Nahquote:
quote:
We hoeven ons in ieder geval niet te vervelenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan niet beseffen hoe we op dit moment op 17 nummers zitten, er nog 24 moeten komen in 11 dagenGroot deel heeft hun datum ook nog helemaal niet bekend gemaakt.
Wow damn jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan niet beseffen hoe we op dit moment op 17 nummers zitten, er nog 24 moeten komen in 11 dagenGroot deel heeft hun datum ook nog helemaal niet bekend gemaakt.
Vooral Malta is wel een land wat je snel vergeet inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow damn jamoest toevallig net aan Zwitserland denken, die was ik ondertussen compleet vergeten. Zelfde met Malta gisteren.
Gelukkig geen verplichte feestjes die die alles kunnen verpestenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hoeven ons in ieder geval niet te vervelen![]()
Het doet me nog steeds weinig en ik verbaas me er steeds over als ik zie dat het nog tweede werd.quote:
Maar wel een avond bijlessen gevenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig geen verplichte feestjes die die alles kunnen verpesten![]()
Mij ookquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Het doet me nog steeds weinig en ik verbaas me er steeds over als ik zie dat het nog tweede werd.
Ahhh noooquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wel een avond bijlessen gevenIk ga Jeangu of all people gewoon missen
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 4 maart 2021 16:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wel een avond bijlessen gevenIk ga Jeangu of all people gewoon missen
Wat tof!quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
We hoeven maar een weekje zonder mollen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |