abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8102817
(Dit topic is vooral bedoeld voor de meiden, maar jongens mogen ook reageren.)

In hoeverre versta jij de edele kunst van het manipuleren van andere mensen door middel van jou uiterlijk, en zet je je vrouwelijke charmes in? Pas je je aan aan wat de maatschappij van je verlangt, om zo meer kans te maken op werk en relaties, of blijf je helemaal jezelf?

Kortom: doe je weleens aan acteerwerk (zowel gedrag als uiterlijk) om te krijgen wat je wilt?

Ik: Ja, maar alleen als het me erom gaat om maatschappelijk gezien verder te komen (lees: financieel gezien). Dan speel ik qua uiterlijk gewoon het spelletje mee (aangepast aan de situatie) en doe ik wat 'hoort', tot aan een bepaalde grens die ligt bij waar ik me echt niet meer lekker bij voel. Verder dan die grens ga ik niet. Op het soort baantjes waar dat bij nodig is solliciteer ik sowieso niet.

Zeg nou zelf, je zou als je verkoopsters zocht voor een trendy kledingwinkel ook niet die onopgemaakte griet in haar wijde skate-broek aannemen.

Bij relaties pas ik mezelf slechts zeer beperkt aan. Ik ben liever alleen dan dat ik mezelf helemaal moet veranderen om een eventuele vriend tevreden te stellen.

pi_8103083
Dit kan interesant worden
Was getekend:,
pi_8103118
krijg ik eindelijk de kans om jullie te begrijpen
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8103123
Van binnen blijf ik altijd mezelf, een verrotte klootzak, maar van buiten ben ik net een kameleon, ik pas me helemaal aan om te krijgen wat ik wil.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  zaterdag 25 januari 2003 @ 16:59:59 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8103790
De meeste vrouwen duiken maar wat graag met de directeur in bed om hogerop te komen, daarom komen ze ook het liefst in strakke rokjes met laag uitgesneden decolleté op gesprek. En aangezien het werkt geef ik ze groot gelijk.... trouwens ,een bepaald type- mannen doen dat ook.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8103801
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meeste vrouwen duiken maar wat graag met de directeur in bed om hogerop te komen, daarom komen ze ook het liefst in strakke rokjes met laag uitgesneden decolleté op gesprek. En aangezien het werkt geef ik ze groot gelijk.... trouwens ,een bepaald type- mannen doen dat ook.
Dan zal het ook wel een bepaald type vrouw zijn die dat doet heh...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:03:21 #7
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8103823
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Pffff, wat een onzin zeg. Iemand die zich zo 'opwerkt' valt binnen no-time door de mand.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8103856
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:03 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Pffff, wat een onzin zeg. Iemand die zich zo 'opwerkt' valt binnen no-time door de mand.

Inderdaad, wat nou 'de meeste vrouwen'? Waar haal je die onzin vandaan. Tegenwoordig zijn vrouwen over het algemeen minstens net zo goed opgeleid als mannen, dus we hebben zulke onzin echt niet nodig hoor!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:08:00 #9
22259 Fogerty
slapende account
pi_8103876
Manipulatie zie je overal om je heen en heeft doorgaans weinig te maken met lage decollete's of hoge hakken. Het is meer een soort van interessantdoenerig gedrag dat door het doelwit niet als zodanig herkend wordt. Het is een talent om mensen te manipuleren op een manier die zij niet doorhebben, en afgaand op hoe vaak ik het om me heen zie gebeuren hebben mensen het maar bijzonder weinig door. Hetgeen mij af en toe zeer frustreert, want ik bezit dit talent dus helaas niet
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:10:13 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8103890
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:06 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Inderdaad, wat nou 'de meeste vrouwen'? Waar haal je die onzin vandaan. Tegenwoordig zijn vrouwen over het algemeen minstens net zo goed opgeleid als mannen, dus we hebben zulke onzin echt niet nodig hoor!

zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken.. veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties... Je kan wel als rechtgeaarde opzij vrouw tegen beter weten in roepen dat het niet zo is, maar zo zijn de feiten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:16:17 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8103943
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken.. veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties... Je kan wel als rechtgeaarde opzij vrouw tegen beter weten in roepen dat het niet zo is, maar zo zijn de feiten.
Als je er goed uitziet, heb je inderdaad meer kans op een betere functie, ondanks dat die andere misschien wel veel beter is in zijn/haar werk. Sorry hoor, maar als je werkelijk gelooft dat veel vrouwen rustig met de directeur ofzo het bed inuiken voor promotie, dan zou ik je toch echt aanraden om drank en drugs eens een paar jaar te laten staan, goed te ontnuchteren en vervolgens eens weer te gaan kijken met een heldere blik. Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het is echt een uitzondering.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:21:00 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8103986
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:16 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Als je er goed uitziet, heb je inderdaad meer kans op een betere functie, ondanks dat die andere misschien wel veel beter is in zijn/haar werk. Sorry hoor, maar als je werkelijk gelooft dat veel vrouwen rustig met de directeur ofzo het bed inuiken voor promotie, dan zou ik je toch echt aanraden om drank en drugs eens een paar jaar te laten staan, goed te ontnuchteren en vervolgens eens weer te gaan kijken met een heldere blik. Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het is echt een uitzondering.

het is eerder een uitzondering dat het niet gebeurd. Niet alle vrouwen zijn in de gelegenheid natuurlijk, maar ze doen het bijna allemaal als de kans daar is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:23:40 #13
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8104013
quote:

[..]

Laat die feiten eens zien dan. Feiten kun je immers zo staven met bewijs.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:25:50 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8104036
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:23 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Laat die feiten eens zien dan. Feiten kun je immers zo staven met bewijs.

Gisteren zag ik bijvoorbeeld nog dat blonde vrouwtje van sbs6 op tv... (ben de naam ff kwijt) die gaf gewoon toe dat ze met Fons van Westerloo had liggen krikken.

die dus:

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-01-2003 17:29]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:26:38 #15
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8104049
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is eerder een uitzondering dat het niet gebeurd. Niet alle vrouwen zijn in de gelegenheid natuurlijk, maar ze doen het bijna allemaal als de kans daar is.
Ik vraag me echt af wanneer je nu eindelijk eens een keer wakker wordt. Eigenlijk vraag ik me af waarom ik hier nog op reageer...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:33:26 #16
17061 mvt
blame Canada
pi_8104129
quote:

[..]

zeker niet, het is algemeen bekend dat mensen die er aantrekkelijk uitzien veel sneller carriere maken..

En dan ben je topmanager en je baas gaat naar een ander bedrijf wat snel gebeurt als je baas bent van zo'n bedrijf dan kan je de rest van je leven weer verder als typemiep aangezien je geen genotsknots meer hebt om aan te zuigen.

Vrouwen worden eerder beoordeeld op hun werk, hooguit is een beetje meer inkijk handig op strategisch gekozen momenten

We were to understand there would be pie and punch?
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:43:07 #17
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8104245
Even ontopic:
Tijdens een sollicitatiegesprek zorg ik natuurlijk dat ik er goed verzorgd uitzie, echter ga ik niet in bepaalde kleding waar ik me niet lekker in voel. Kledingvoorschriften vind ik nog niet zo erg, mits ik maar niet in pak hoef te lopen. Acteren is niet echt m'n sterkste punt en dat doe ik dus ook zo min mogelijk.

In een relatie wil ik best concessies doen, maar er moet ruimte blijven om mezelf te zijn. Dat heb ik wel gemerkt met m'n vorige relatie waarbij ik continu op m'n tenen moest lopen (figuurlijk dan).

pi_8104297
quote:

[..]

*proest*

dream on BHFH...

fake a dream
pi_8104467
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:46 schreef Kimmie het volgende:

[..]

*proest*

dream on BHFH...

BHFH kan bijna onmogelijk echt zijn.

Of een kloon van een hele normale user, die zich elke keer dat iemand op BHFH-berichten reageert in zijn vuistje zit te lachen, of hij is afkomstig van een andere planeet.

(en nu weer on-topic)

zaterdag 25 januari 2003 @ 19:02:35 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8105243
Inhoudelijk was Ad Melkert veel sterker dan Wouter Bos, maar omdat ie niet aantrekkelijk is en zich geen houding weet te geven wordt ie uitgehoond in plaats van op de schouders geheven... De één de besmeurde verliezer en de ander de glorieuze winnaar en dat met nagenoeg hetzelfde program.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 25 januari 2003 @ 19:05:01 #21
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8105267
quote:

[..]

maar zo zijn de feiten.

Ik wil echt bewijs zien

Want dit vind ik een onzinverhaal, er zouden best vrouwen zijn die zo zijn, maar dat is denk ik echt een minderheid hoor

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8105741
quote:

[..]

Jij bent echt niet helemaal lekker he. 'algemeen bekend', 'zo zijn de feiten', 'veel vrouwen'. Kom alsjeblieft met literatuur, en daarmee bedoel ik geen panorama of playboy, maar wetenschappelijk onderzoek, betrouwbaar en valide graag. Ik kan ook wel gaan roepen dat alle mannen dom zijn en zeggen dat dat algemeen bekend is, dat slaat helemaal nergens op. Bovendien ben je wel erg kortzichtig als je mij rechtgeaarde opzij vrouw noemt, puur en alleen omdat ik je er op wijs dat je uit je nek lult. Wedden dat jij geen vriendin hebt? Anders praat je namelijk niet op deze manier over vrouwen. Denk dat hier een brok frustratie aan het licht komt. Beetje respect graag.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 22:05:10 #23
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8107666
Mooi hoofd, meer poen?

On topic, tot op bepaalde hoogte zie ik ook niet in waarom je geen gebruik zou mogen maken van je kwaliteiten, uiterlijk en innerlijk vallen daaronder.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8107802
Iets voor R&P misschien?
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:23:38 #25
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_8108859
quote:

veel vrouwen combineren dat met strategische uitstapjes naar het bed van invloedrijke personen, of handige connecties...

Vandaar dat ze nooit met jou naar bed gaan
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  zondag 26 januari 2003 @ 10:22:36 #26
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_8113498
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 19:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Inhoudelijk was Ad Melkert veel sterker dan Wouter Bos, maar omdat ie niet aantrekkelijk is en zich geen houding weet te geven wordt ie uitgehoond in plaats van op de schouders geheven... De één de besmeurde verliezer en de ander de glorieuze winnaar en dat met nagenoeg hetzelfde program.
Verkeerde thread BHFH
fake a dream
  maandag 27 januari 2003 @ 20:35:43 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8140302
En wat vinden jullie dan hier van:

Het is een feit dat vrouwen maar kans op succes bij het auto rijexamen hebben dan mannen.
En al zeker wanneer zij korte rokjes e.d. dragen.

pi_8144819
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:35 schreef Ixnay het volgende:

Het is een feit dat vrouwen maar kans op succes bij het auto rijexamen hebben dan mannen.

Talk to the hand
Hoewel..ik ben lekker wel in 1x geslaagd ooit
  maandag 27 januari 2003 @ 23:40:07 #29
35363 Nawijnschenk
Rechts heeft voorrang!
pi_8144981
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:33 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Talk to the hand
Hoewel..ik ben lekker wel in 1x geslaagd ooit

precies, en het is een feit dat vrouwen niet kunnen rijden dus moet het wel door je uiterlijk komen
[url=http://web.planet.nl/news/achterhetnet/ondertussen/flash/300802_ondertussen.swf]Nawijn komt zonneschijn![/url][br][br]Never get in a discussion with Farzin, he will bring you down to his level, and beat you with experience
  maandag 27 januari 2003 @ 23:42:54 #30
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8145045
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:35 schreef Ixnay het volgende:

Zijn mannen werkelijk zo dom dat ze daar intuinen? Lijkt me sterk hoor.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8148812
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:42 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Ach laat ze in hun waan, ze hebben toch een excuus nodig waarom ze allemaal zakken. Stiekem weten ze ook wel dat vrouwen gewoon beter rijden.
pi_8150987
Ja, ik doe mezelf wel eens mooier voor dan dat ik werkelijk ben voor een baan bijvoorbeeld. Als zoiets maar niet te veel/overdreven wordt anders is er een 100% kans dat je vreselijk door de mand valt en ben je alsnog terug bij af en zolang je het niet doet bij mensen die je er pijn mee kan doen zoals vrienden ofzo.

Wat relaties betreft wil ik me aanpassen maar ik ga niet iemand zijn die ik niet ben, als mijn karakter iemand toch niet zo aanstaat zijn we duidelijk niet voorelkaar bestemd lijkt me.

;)
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:24:55 #33
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8151707
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:42 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe wij ingepalmd worden. Bij de een werkt het meteen met een kort rokje, bij de ander wint de vrouw het vertrouwen van de man en gaat over tot het tuiten van lippen en grote onschuldige ogen.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:35:56 #34
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8151875
Ik ken heel veel vrouwen die echt niet kunnen rijden, en toch pas geleden zijn geslaagd, in 1 keer. Ik zou er echt niet bij in de auto durven te zitten.

Terwijl ik een jongen ken die er 5 keer over heeft moeten doen, en bij de eerste keer al beter reed als die wijven nadat ze al een half jaar het rijbewijs hadden.

En ik ken nog iemand die nu al 3 keer gezakt is, en altijd gewoon foutloos rijdt, maar omdat die examinator (?) altijd ingrijpt terwijl het helemaal niet nodig was is hij alsnog steeds gezakt.
Terwijl bij meerdere vrouwen, hetzelfde verhaal gebeurde, en die slaagde wel.

dinsdag 28 januari 2003 @ 13:45:09 #35
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8152042
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 17:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Gisteren zag ik bijvoorbeeld nog dat blonde vrouwtje van sbs6 op tv... (ben de naam ff kwijt) die gaf gewoon toe dat ze met Fons van Westerloo had liggen krikken.

die dus:
[afbeelding]

ow die is wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')