abonnement Unibet Coolblue
pi_199701951
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Omdat hij een andere mening is aangedaan is hij een troll?
Dan zijn grote groepen mensen een troll, want geen enkele groep heeft eenzelfde mening.
[..]

Wat wil je hier nou mee impliceren? :? Dat elke vrouw zo is en dat elke man dit moet accepteren? Dat is een onjuiste aanname en een man moet helemaal niks.

Laat iedereen in zijn eigen waarde zonder te hoeven bepalen wie een "kortzichtige visie" heeft en wie niet. Wanneer hij het niks vindt en zijn relatie daarvoor desnoods wil verbreken, dan is dat goed zijn recht.

Wat is dat toch met vrouwen die zich een leven lang aan een man willen binden en een heilig boontje uit willen hangen terwijl ze alles behalve heilig waren (geen problemen mee, wel met dat schijnheilige). Een relatie gebaseerd op leugens is (vind ik) gedoemd om te mislukken.

Maar genoeg mensen op de wereld en voor ieder wat naar smaak.
Waarom denk je dat vrouwen hierover liegen en waarom anderen hier zo op reageren? Omdat die kortzichtige visie vrouwen het leven verzuurt. Als je denk dat het gewoon is van "ieder zijn mening", ja zo is dat voor ons dus niet want die bekrompen visie wordt je langs alle kanten door de strot geramd en zorgt ervoor dat je je als vrouw moet inhouden en een bepaald onnatuurlijk beeld moet volgen. Het seksleven wordt voor veel te veel vrouwen verpest op deze manier.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 07:36:45 #152
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199702388
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Omdat hij een andere mening is aangedaan is hij een troll?
Dan zijn grote groepen mensen een troll, want geen enkele groep heeft eenzelfde mening.
[..]

Wat wil je hier nou mee impliceren? :? Dat elke vrouw zo is en dat elke man dit moet accepteren? Dat is een onjuiste aanname en een man moet helemaal niks.

Laat iedereen in zijn eigen waarde zonder te hoeven bepalen wie een "kortzichtige visie" heeft en wie niet. Wanneer hij het niks vindt en zijn relatie daarvoor desnoods wil verbreken, dan is dat goed zijn recht.

Wat is dat toch met vrouwen die zich een leven lang aan een man willen binden en een heilig boontje uit willen hangen terwijl ze alles behalve heilig waren (geen problemen mee, wel met dat schijnheilige). Een relatie gebaseerd op leugens is (vind ik) gedoemd om te mislukken.

Maar genoeg mensen op de wereld en voor ieder wat naar smaak.
Je kan ook gewoon van je fouten leren? Misschien na die periode van veel verschillende partners in bed (dit slaat op zowel mannen als vrouwen) ben je niet perse gelukkig, heb je van de ervaring geleerd en weet je wat je wel wilt?

Om het op relaties te betrekken: Na 3x een relatie met een bepaald type vrouw wist ik ook heel goed wat ik niet wilde. Dan hoeft men toch ook niet mij steeds kwalijk te nemen dat ik die fout niet nog 6x blijf maken?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 08:08:03 #153
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199702527
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij beoefent een van de meest risicovolle sporten. En conform jouw redenatie heeft hij dus een gebrek aan zelfrespect.

Misschien dat je inmiddels door begint te krijgen dat jouw redenatie niet klopt.
Hopelijk snap je wel dat sporten en seks twee hele verschillende dingen zijn? Bedoel er is niet voor niks een leeftijdgrens... Bah
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199702661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:08 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Hopelijk snap je wel dat sporten en seks twee hele verschillende dingen zijn? Bedoel er is niet voor niks een leeftijdgrens... Bah
Want als je 12 bent mag je meedoen met F1?

En leg dan eens uit waarom risico’s met je gezondheid nemen met seks anders is dan met sport. Waarom is het bij seks gebrek aan zelfrespect en bij sport normaal?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 08:56:07 #155
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199702792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Want als je 12 bent mag je meedoen met F1?

En leg dan eens uit waarom risico’s met je gezondheid nemen met seks anders is dan met sport. Waarom is het bij seks gebrek aan zelfrespect en bij sport normaal?
Bij seks loop je SOA's op en bij sport blessures. Weet je dit soort basisinformatie echt niet?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199702851
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 00:39 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Waarom denk je dat vrouwen hierover liegen en waarom anderen hier zo op reageren? Omdat die kortzichtige visie vrouwen het leven verzuurt. Als je denk dat het gewoon is van "ieder zijn mening", ja zo is dat voor ons dus niet want die bekrompen visie wordt je langs alle kanten door de strot geramd en zorgt ervoor dat je je als vrouw moet inhouden en een bepaald onnatuurlijk beeld moet volgen. Het seksleven wordt voor veel te veel vrouwen verpest op deze manier.
Alsof vrouwen het recht hebben op seks van mannen. Die vrouwen kunnen lekker losgaan als ze dat willen, dat betekent wel dat ze bij een grote groep mannen niet hoeven komen aanzetten. Andersom zijn er ook veel vrouwen met dezelfde standaarden.
pi_199703248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:56 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Bij seks loop je SOA's op en bij sport blessures. Weet je dit soort basisinformatie echt niet?
Zowel bij seks als bij sport kun je ziektes oplopen en bij de F1 kan je zelf het met de dood moeten bekopen.

Misschien moet je even teruglezen wat je zelf schreef. En zelfs al had je het niet geschreven, waarom geldt eea wel voor soa’s, maar niet voor andere ziektes? Want je blijft maar de vraag ontwijken…
pi_199703290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 09:07 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Alsof vrouwen het recht hebben op seks van mannen. Die vrouwen kunnen lekker losgaan als ze dat willen, dat betekent wel dat ze bij een grote groep mannen niet hoeven komen aanzetten. Andersom zijn er ook veel vrouwen met dezelfde standaarden.
Ach welnee. Bekrompen idioten zijn echt in de minderheid.

Het zijn vaak juist de incels die het hardst piepen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:20:32 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199703372
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ach welnee. Bekrompen idioten zijn echt in de minderheid.

Het zijn vaak juist de incels die het hardst piepen.
De zuurheid door het kilometers maken in hun eigen hand zijn er aan af te lezen ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199703385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:20 schreef Molo het volgende:

[..]

De zuurheid door het kilometers maken in hun eigen hand zijn er aan af te lezen ja
;)
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:28:05 #161
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199703422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zowel bij seks als bij sport kun je ziektes oplopen en bij de F1 kan je zelf het met de dood moeten bekopen.

Misschien moet je even teruglezen wat je zelf schreef. En zelfs al had je het niet geschreven, waarom geldt eea wel voor soa’s, maar niet voor andere ziektes? Want je blijft maar de vraag ontwijken…
Ik vind het maar een zieke gedachte dat je 12 jarige zomaar in een F1 laat stappen maar goed, soort kiest soort
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199703536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:28 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ik vind het maar een zieke gedachte dat je 12 jarige zomaar in een F1 laat stappen maar goed, soort kiest soort
Je lult er weer omheen. Waarom is jezelf blootstellen aan een soa gebrek aan zelfrespect en jezelf blootstellen aan andere ziektes dat niet?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:41:48 #163
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199703558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je lult er weer omheen. Waarom is jezelf blootstellen aan een soa gebrek aan zelfrespect en jezelf blootstellen aan andere ziektes dat niet?
Je leest niet wat ik schrijf. Beide zijn een lack aan zelfrespect. Denk je waarlijk dat ik mijn lichaam respecteer als ik allerlei ziektes mijn lichaam in zou gooien?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199704716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:41 schreef airconditioning het volgende:

Je leest niet wat ik schrijf. Beide zijn een lack aan zelfrespect. Denk je waarlijk dat ik mijn lichaam respecteer als ik allerlei ziektes mijn lichaam in zou gooien?
Het is risico nemen op.

Maar goed, dan heb jij ook geen zelfrespect, want door gewoon normaal intermenselijk contact loop je ook kans op ziektes.

Gefeliciteerd, je hebt jezelf succesvol klem geluld.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 13:32:19 #165
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199705385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is risico nemen op.

Maar goed, dan heb jij ook geen zelfrespect, want door gewoon normaal intermenselijk contact loop je ook kans op ziektes.

Gefeliciteerd, je hebt jezelf succesvol klem geluld.
Ja normaal intermenselijk contact is ook hetzelfde als seks :')
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199705914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:32 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ja normaal intermenselijk contact is ook hetzelfde als seks :')
Net nog gaf je aan dat het niet uitmaakte.

Zie je nou echt niet hoe enorm je jezelf klem hebt geluld?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:18:17 #167
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199705972
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net nog gaf je aan dat het niet uitmaakte.

Zie je nou echt niet hoe enorm je jezelf klem hebt geluld?
Dat was sarcastisch bedoeld, ik zet er de volgende keer wel een /s achter i.p.v. een :').

Ik heb gewonnen
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199708003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:18 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Dat was sarcastisch bedoeld, ik zet er de volgende keer wel een /s achter i.p.v. een :').

Ik heb gewonnen
Veel plezier met jouw bokaal voor jezelf vastlullen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:04:41 #169
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199708206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Veel plezier met jouw bokaal voor jezelf vastlullen.
Nee jij
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199710243
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 00:39 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Waarom denk je dat vrouwen hierover liegen en waarom anderen hier zo op reageren? Omdat die kortzichtige visie vrouwen het leven verzuurt. Als je denk dat het gewoon is van "ieder zijn mening", ja zo is dat voor ons dus niet want die bekrompen visie wordt je langs alle kanten door de strot geramd en zorgt ervoor dat je je als vrouw moet inhouden en een bepaald onnatuurlijk beeld moet volgen. Het seksleven wordt voor veel te veel vrouwen verpest op deze manier.
Je moet niet in de naam van alle vrouwen praten, want je representeert niet alle vrouwen. :)
Deze manier van denken is trouwens niet sexe afhankelijk, er zijn ook vrouwen die dit niet aantrekkelijk vinden.

Als een natuurlijk beeld het random mannen neukend en pijpend afwerken moet zijn, dan weet ik het ook niet meer. 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 07:36 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon van je fouten leren? Misschien na die periode van veel verschillende partners in bed (dit slaat op zowel mannen als vrouwen) ben je niet perse gelukkig, heb je van de ervaring geleerd en weet je wat je wel wilt?

Om het op relaties te betrekken: Na 3x een relatie met een bepaald type vrouw wist ik ook heel goed wat ik niet wilde. Dan hoeft men toch ook niet mij steeds kwalijk te nemen dat ik die fout niet nog 6x blijf maken?
We praten over het heden, bewust doen wat je wilt en dat niet voor een fout aanzien.
pi_199711851
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je moet niet in de naam van alle vrouwen praten, want je representeert niet alle vrouwen. :)
Deze manier van denken is trouwens niet sexe afhankelijk, er zijn ook vrouwen die dit niet aantrekkelijk vinden.

Als een natuurlijk beeld het random mannen neukend en pijpend afwerken moet zijn, dan weet ik het ook niet meer. 8)7
[..]
En jij als man weet dat natuurlijk? Je zou misschien mogen beseffen hoeveel vrouwen zich seksueel echt niet durven laten gaan doordat er op sociaal vlak een enorme druk op wordt gezet en je onmiddellijk als straathoer bestempeld wordt. Ik zeg niet dat iedereen datzelfde wil, maar voor veel te veel vrouwen is dit wel zo terwijl je je als man daar blijkbaar niet te veel van hoeft aan te trekken.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:14:27 #172
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199719220
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:08 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Dat je haar een sloerie vindt, kan ik zeker inkomen. Dat vind ik van sommige vrouwen ook, maar moet ze daarom onmiddellijk als SOA-dragend onmens aanschouwd worden? Veel te veel negativiteit over sloeries. Wat zouden we zonder moeten doen? Ik ben met zo iemand samen geweest en zou daar nooit meer een relatie mee aangaan, maar als ze dat willen mogen ze van mij. Ik moet er niet mee trouwen. En ik denk dat genoeg mannen met zelfrespect daar toch eens zouden ingaan. ;)
Inderdaad niets mis met sletjes. Voor mij niet geschikt als relatiemateriaal, maar leuk voor de uitstapjes :) En ik respecteer ze; ze doen waar ze goed in zijn, waar ze zich lekker bij voelen en waar ze blij van worden.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:17:52 #173
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199719254
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij het aangaan van een monogame relatie is 1x testen voldoende.
Denk je? Het aangaan van een relatie is een momentopname. De test rond dat moment ook.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:20:36 #174
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199719284
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 08:56 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Bij seks loop je SOA's op en bij sport blessures. Weet je dit soort basisinformatie echt niet?
Ik zie wel overeenkomsten. In beide gevallen is het een gevolg van een actie, in beide gevallen is het een handicap, in beide gevallen moet je herstellen en in beide gevallen is er een kans dat het onherstelbaar is.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:40:38 #175
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199719505
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:20 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Ik zie wel overeenkomsten. In beide gevallen is het een gevolg van een actie, in beide gevallen is het een handicap, in beide gevallen moet je herstellen en in beide gevallen is er een kans dat het onherstelbaar is.
Verschillen zijn er ook voldoende
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')