abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 maart 2021 @ 20:36:55 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198307996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik zit net even na te denken over het feit dat Trump in januari nog even werd gevaccineerd. Trump was toch in oktober vorig jaar besmet met het virus? Net als melania. Waarom heb je dan nog een vaccin nodig?? Of was het een fake besmetting om medelijden te wekken bij zijn achterban? Dat zou eigenlijk onderzocht moeten worden, de behandeling van Trump heeft de belastingbetaler namelijk een half miljoen gekost!
Daarnaast gebruikt hij dagelijks die malariamedicijnen....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 3 maart 2021 @ 20:39:10 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198308035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
Oh god, Jim Jordan :') Dat hele cancel culture gebeuren is zo dom. Alweer een echt probleem dat nu niet meer serieus genomen kan worden omdat idioten als Jordan er mee bezig zijn.
Fijn dat je het een echt probleem vindt, maar het spreekt toch juist tegen het hele idee dat die malloten ermee bezig zijn. Net als Nazi's tijdens de 6e. Als ik daar gelopen had en die Nazi's (met shirt aan dat 6 miljoen dode Joden niet genoeg waren) had gezien (of de actie daarna bij het Capitool) was ik lekker weggegaan, omdat ik daarmee niet gezien wil worden.

Vrijheid van meningsuiting werkt twee kanten op. Gedraag jij je als een klootzak, dan zullen mensen je ook als een klootzak behandelen.

Als Jim Jordan het met je eens is, dan weet je dat je blijkbaar dom bepaalde sites aan het nalullen bent. Verder durf ik te stellen dat je zelf nog nooit met 'cancelen' te maken hebt gehad, maar eerder liet je al zien geen fuck te weten van het hele dr Seuss gebeuren, maar je er wel gelijk een grote mond over had.

Als ik jou 'een domme (vul hier iets ergs in)'in je huis zou noemen, laat jij waarschijnlijk ook niet meer binnen. Cancel Culture?

Dezelfde figuren die huilen over cancel culture vinden dat populisten als Trump gedemoniseerd worden en dat de media en overheid pertinent slecht en tegen jou zijn. De 'MSM' wordt in die groep halve garen al jaren gecanceled. Of Rutte. Of Akwasi. Of Anouk. Of de Hema (wegens niet verkopen van zwarte piet)....

[ Bericht 7% gewijzigd door Vis1980 op 03-03-2021 20:47:27 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198308737
twitter

Goed nieuws!
pi_198309130
Antifa!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:27:00 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198309254
quote:
12s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws!
Een beetje een stijve vooruitgang, maar in (pak hem beet) 30 minuten ben je zo klaar. Daarnaast is vaccineren handenarbeid. Toch denk ik dat J&J weinig ballen toont.

Toegift: Dat zijn nog eens harde cijfers!

[ Bericht 3% gewijzigd door Vis1980 op 03-03-2021 21:32:01 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198309667
Er zijn qanongelovigen die hopen dat Trump op 4 maart een staatsgreep uitvoert ?
Of zijn dat slechts een paar mafketels die dat willen denken ?
  woensdag 3 maart 2021 @ 21:46:14 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198309689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
Er zijn qanongelovigen die hopen dat Trump op 4 maart een staatsgreep uitvoert ?
Of zijn dat slechts een paar mafketels die dat willen denken ?
Die groep wordt steeds kleiner, lijkt mij. Maar in BNW zijn er nog een paar die het vol proberen te houden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:04:30 #33
458679 Ruse
Super, man
pi_198310042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Fijn dat je het een echt probleem vindt, maar het spreekt toch juist tegen het hele idee dat die malloten ermee bezig zijn. Net als Nazi's tijdens de 6e. Als ik daar gelopen had en die Nazi's (met shirt aan dat 6 miljoen dode Joden niet genoeg waren) had gezien (of de actie daarna bij het Capitool) was ik lekker weggegaan, omdat ik daarmee niet gezien wil worden.

Vrijheid van meningsuiting werkt twee kanten op. Gedraag jij je als een klootzak, dan zullen mensen je ook als een klootzak behandelen.

Als Jim Jordan het met je eens is, dan weet je dat je blijkbaar dom bepaalde sites aan het nalullen bent. Verder durf ik te stellen dat je zelf nog nooit met 'cancelen' te maken hebt gehad, maar eerder liet je al zien geen fuck te weten van het hele dr Seuss gebeuren, maar je er wel gelijk een grote mond over had.

Als ik jou 'een domme (vul hier iets ergs in)'in je huis zou noemen, laat jij waarschijnlijk ook niet meer binnen. Cancel Culture?

Dezelfde figuren die huilen over cancel culture vinden dat populisten als Trump gedemoniseerd worden en dat de media en overheid pertinent slecht en tegen jou zijn. De 'MSM' wordt in die groep halve garen al jaren gecanceled. Of Rutte. Of Akwasi. Of Anouk. Of de Hema (wegens niet verkopen van zwarte piet)....
ze (rechts populisten) zijn gewoon dom

elke keer blijkt het weer. ongeïnformeerd. meeloperig. kort door de bocht. hypocriet zonder dat ze het zelf door hebben. zichzelf tegensprekend. discriminerend. ondemocratisch.

laten we het gewoon noemen wat het is

dom
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:36:38 #34
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198310781
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Tweek het volgende:

[..]

De behandeling die Trump had gehad was ook met synthetische anti lichamen, je lichaam maakt er dan zelf waarschijnlijk minder van aan en je afweersysteem wordt niet goed getraind. Een vaccinatie is dan geen overbodige luxe.
In Trump's geval wel. IMHO
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198311302
twitter


Beetje politieke spelletjes spelen over de ruggen van mensen die de hulp hard nodig hebben :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198312648
twitter

Democratie ten top.

Wat een gek land en nog gekkere bewoners van tegenstellingen.
Meisje verkoopt limonade om een hersenoperatie te bekostigen.
De gemeenschap zamelt $ 300.000 in en 8 maart is de eerste ingreep.
  donderdag 4 maart 2021 @ 00:45:29 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198312722
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 00:34 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Democratie ten top.

Wat een gek land en nog gekkere bewoners van tegenstellingen.
Meisje verkoopt limonade om een hersenoperatie te bekostigen.
De gemeenschap zamelt $ 300.000 in en 8 maart is de eerste ingreep.
Niet iedereen is een klootzak. Er wonen alleen zoveel mensen. Lekker lange rijen maken en geen water mogen aanbieden is natuurlijk heel erg gewenst. #shithole country
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 4 maart 2021 @ 01:39:09 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198312980
quote:
81s.gif Op woensdag 3 maart 2021 22:58 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Beetje politieke spelletjes spelen over de ruggen van mensen die de hulp hard nodig hebben :')
En de tax cuts van Trump moesten er met stoom en kokend water doorheen, weet je nog :'). Medewerkers van Democratische Congresleden waren nog amper klaar met het printen van die meter papier of de stemming stond al gepland.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 4 maart 2021 @ 08:56:05 #39
458679 Ruse
Super, man
pi_198314545
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 00:34 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Democratie ten top.

Wat een gek land en nog gekkere bewoners van tegenstellingen.
Meisje verkoopt limonade om een hersenoperatie te bekostigen.
De gemeenschap zamelt $ 300.000 in en 8 maart is de eerste ingreep.
hoe leg je zoiets uit in de house of representatives? 8)7

v: "'waarom zou het een misdrijf zijn om mensen eten en drinken te geven?"
a: "ehhhm..."
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:00:29 #40
458679 Ruse
Super, man
pi_198314581
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 08:56 schreef Ruse het volgende:

[..]

hoe leg je zoiets uit in de house of representatives? 8)7

v: "'waarom zou het een misdrijf zijn om mensen eten en drinken te geven?"
a: "ehhhm..."
wat achtergrond:

https://www.foodandwine.c(...)w-secretary-of-state

'line warming' wordt het genoemd, ze zijn natuurlijk bang dat als er lange rijen door het restricted voting ontstaan, demcoraten eten uit gaan delen en zo sympathy votes krijgen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_198315432
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:00 schreef Ruse het volgende:

[..]

wat achtergrond:

https://www.foodandwine.c(...)w-secretary-of-state

'line warming' wordt het genoemd, ze zijn natuurlijk bang dat als er lange rijen door het restricted voting ontstaan, demcoraten eten uit gaan delen en zo sympathy votes krijgen
Gewoon shirts met opdruk "Vote blue, Vote red, Vote independent, Vote Blanco. We support you!" aan doen en daar de pizza mee uitdelen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:31:12 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_198315612
Kijk ik snap het wel, mogelijk gebruiken ze het voedsel voor mind control om het stemmen te beïnvloeden, dit zijn serieuze aangelegenheden want een eerlijk verloop van stemmen is het allerbelangrijkste in het land. Wat zeg je, we ondersteunden een gewapende opstand om het stemproces ongedaan te maken en een dictator te installeren, Unity mensen, Unity, zo kun je niet samenwerken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 maart 2021 @ 10:52:02 #43
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_198315928
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:00 schreef Ruse het volgende:

[..]

wat achtergrond:

https://www.foodandwine.c(...)w-secretary-of-state

'line warming' wordt het genoemd, ze zijn natuurlijk bang dat als er lange rijen door het restricted voting ontstaan, demcoraten eten uit gaan delen en zo sympathy votes krijgen
Ik weet ook nog wel een revolutionaire oplossing: gewoon zorgen dat er voldoende stemlokalen zijn zodat er geen rijen meer zijn 😉
  donderdag 4 maart 2021 @ 11:04:04 #44
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198316102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 10:52 schreef Aikara het volgende:

[..]

Ik weet ook nog wel een revolutionaire oplossing: gewoon zorgen dat er voldoende stemlokalen zijn zodat er geen rijen meer zijn 😉
Ja maar dan heb je kans dat er boel kleurlingen meestemmen. En dat willen ze niet in een land die nog maar net een halve eeuw de segregatie wetten hebben afgeschaft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198316113
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 09:00 schreef Ruse het volgende:

[..]

wat achtergrond:

https://www.foodandwine.c(...)w-secretary-of-state

'line warming' wordt het genoemd, ze zijn natuurlijk bang dat als er lange rijen door het restricted voting ontstaan, demcoraten eten uit gaan delen en zo sympathy votes krijgen
Dat kunnen ze zelf ook wel doen. Het zal dus echt meer zitten in de gedachte dat het zo klote mogelijk gemaakt moet worden om in de rij te wachten en bovendien hebben ze ook macht om deze rijen re creëeren.
pi_198319234
Is dit nog niet gepost? :o

twitter


Zelfde wijn, nieuwe kruiken.
pi_198319263
Nog een voorbeeld uit Arizona: een advocaat van de GOP die bij een hearing van de Supreme Court ronduit toegeeft dat ze voordeel hebben bij het zoveel mogelijk beperken van de mogelijklheden om te stemmen.

In Supreme Court, GOP attorney defends voting restrictions by saying they help Republicans win

Met daaruit:

quote:
“What’s the interest of the Arizona RNC in keeping, say, the out-of-precinct ballot disqualification rules on the books?" Justice Amy Coney Barrett asked, referencing legal standing.

“Because it puts us at a competitive disadvantage relative to Democrats,” said Michael Carvin, the lawyer defending the state's restrictions. “Politics is a zero-sum game. And every extra vote they get through unlawful interpretation of Section 2 hurts us, it’s the difference between winning an election 50-49 and losing an election 51 to 50.”

The response was a remarkable moment at a pivotal time for voting rights: state Republicans have advanced a spate of restrictive voting bills in the wake of former President Donald Trump's loss and monthslong attack on mail-in voting. Advocates have warned that fighting discriminatory election laws is increasingly difficult, too, since the Supreme Court gutted Section 5 of the Voting Rights Act in 2013.

Arizona was a key battleground in the 2020 election, too, with Joe Biden winning by approximately 10,000 votes.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 15:13:27 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198319620
Goh, je verwacht het niet, Elaine Chao aka Mrs McConnell gebruikte DOT resources voor persoonlijke doeleinden. En die van haar bedrijf.

quote:
Elaine Chao Used DOT Resources For Personal Errands, Family Business, IG Report Says

In her time as former President Donald Trump's Transportation Secretary, Elaine Chao repeatedly used her position and agency staff to help family members that run a shipping business with ties to China, in potential violation of federal ethics laws, according to an inspector general report.

The findings were uncovered in a Transportation Department's inspector general report released Wednesday that detailed the office's investigation into Chao's dealings as secretary.

The inspector general referred the findings to the Justice Department in December 2020. But with the Trump administration coming to a close, the DOJ declined to open its own investigation into the matter citing "there is not predication" to do so.

https://www.npr.org/2021/(...)usiness-inspector-sa
Nog verassender, Trumps Justice Department weigerde vervolging in te stellen. Ik ben diep geschokt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198319756
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:13 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, je verwacht het niet, Elaine Chao aka Mrs McConnell gebruikte DOT resources voor persoonlijke doeleinden. En die van haar bedrijf.
[..]

Nog verassender, Trumps Justice Department weigerde vervolging in te stellen. Ik ben diep geschokt.
Ja Rachel Maddow had er ook een item over. Chao is de vierde (na Wilkie, Zinke en Acosta) in Trump's kabinet waarvan het DOJ ervan afzag om de zaak te vervolgen:



Beetje corruptie moet kunnen toch? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198319900
En Jim Jordan mag zich ook gaan verantwoorden over de uitgave van campagnegelden:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')