SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind blètekoese mooi voor een jankbalquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende: Een veel en luid pratende vrouw: skettergat
quote:Door een storing kunnen uw gegevens niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens. U bent uitgelogd en gaat terug naar www.belastingdienst.nl.
Ahja ik twijfelde al of het hast du heard was, ik was niet zo heel goed in plat praten. Maar volgens mij kan hast wel heard ook.quote:
quote:Technische fout
Er is een technische fout opgetreden. U bent automatisch uitgelogd. Probeer het later nog eens.
Klik op Stoppen om naar www.belastingdienst.nl te gaan.
Het is Fries. Gronings zou zijn 'Hest al heurd?'quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja ik twijfelde al of het hast du heard was, ik was niet zo heel goed in plat praten. Maar volgens mij kan hast wel heard ook.
Mijn opa en oma van mijn moeders kant waren fries. Dus gaat bij mij een beetje door elkaar. Ik zei laatst tegen iemand dat het me erg voor haar begrootte, die uitdrukking kende ze niet, google zei dat het Fries was.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is Fries. Gronings zou zijn 'Hest al heurd?'
Hier zo het iets zijn van Heddet al geheurd of nie? (denkt nu aan Jeroen van Koningsbruggequote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is Fries. Gronings zou zijn 'Hest al heurd?'
Lol daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gekkie, ik heb kabouters en computerspelletjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesj0n je moet echt weer even je kalimba pakken. Binnen een kwartiertje eb je het weer te pakken
Oh ja sorrie beebquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gekkie, ik heb kabouters en computerspelletjes.
Friezen claimen allesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma van mijn moeders kant waren fries. Dus gaat bij mij een beetje door elkaar. Ik zei laatst tegen iemand dat het me erg voor haar begrootte, die uitdrukking kende ze niet, google zei dat het Fries was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |