SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind blètekoese mooi voor een jankbalquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende: Een veel en luid pratende vrouw: skettergat
quote:Door een storing kunnen uw gegevens niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens. U bent uitgelogd en gaat terug naar www.belastingdienst.nl.
Ahja ik twijfelde al of het hast du heard was, ik was niet zo heel goed in plat praten. Maar volgens mij kan hast wel heard ook.quote:
quote:Technische fout
Er is een technische fout opgetreden. U bent automatisch uitgelogd. Probeer het later nog eens.
Klik op Stoppen om naar www.belastingdienst.nl te gaan.
Het is Fries. Gronings zou zijn 'Hest al heurd?'quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja ik twijfelde al of het hast du heard was, ik was niet zo heel goed in plat praten. Maar volgens mij kan hast wel heard ook.
Mijn opa en oma van mijn moeders kant waren fries. Dus gaat bij mij een beetje door elkaar. Ik zei laatst tegen iemand dat het me erg voor haar begrootte, die uitdrukking kende ze niet, google zei dat het Fries was.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is Fries. Gronings zou zijn 'Hest al heurd?'
Hier zo het iets zijn van Heddet al geheurd of nie? (denkt nu aan Jeroen van Koningsbruggequote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is Fries. Gronings zou zijn 'Hest al heurd?'
Lol daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gekkie, ik heb kabouters en computerspelletjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesj0n je moet echt weer even je kalimba pakken. Binnen een kwartiertje eb je het weer te pakken
Oh ja sorrie beebquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gekkie, ik heb kabouters en computerspelletjes.
Friezen claimen allesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma van mijn moeders kant waren fries. Dus gaat bij mij een beetje door elkaar. Ik zei laatst tegen iemand dat het me erg voor haar begrootte, die uitdrukking kende ze niet, google zei dat het Fries was.
Dan is de Friese variant in jouw geval dus meer van toepassingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Friezen claimen allesHet is ook Gronings
![]()
Mooiste vind ik altijd 'nuver wichtje' In het Gronings heb je het dan over een 'mooi meisje' in het Fries betekend nuver dat je een beetje apart bent
Rivellaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is de Friese variant in jouw geval dus meer van toepassing
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Mooiste vind ik altijd 'nuver wichtje' In het Gronings heb je het dan over een 'mooi meisje' in het Fries betekend nuver dat je een beetje apart bent
Stil.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Kun je je nieuwe verkering wel bijbenen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik klap mun nest in, de latste tijd teveul slaap verloren met gehannes, ekkes bijmaffen.
Ik volgens mij ook niet, mijn moeder dronk dat vroeger wel vaak.quote:
Wat ook vreemd is, sinds jij hier post heb ik dit nummer in mijn kopquote:
Mijn ouders hebben tegen ons eigenlijk nooit Gronings gesproken. Onderling wel en met vrienden en familie ook. Heb het zelf eigenlijk ook nooit gesproken. Als ik met mijn broertje aan het klieren ben doen we het nog wel eens voor de grapquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Merk dat ik veel van die uitdrukkingen vergeten ben maar als ik het dan lees weet ik wel precies weer wat het is. Maar wij spraken niet echt plat, denk zo inschattende bij jou thuis ook niet? Bij mijn opa en oma uit Scheemda werd er wel plat gesproken en snel ook en dan verstond ik het soms niet eens.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is, sinds jij hier post heb ik dit nummer in mijn kop
Het is een imago he... Zal vast niet nog jaren duren voordat de varkenssnuitjes niet meer parmantig naar de horizon turenquote:
ik ga misschien morgen eens kijken wat de mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij mag ik donderdag naar de kapper toe.
Ik mot geen prikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen verplicht naar de supermarkt
quote:Op woensdag 3 maart 2021 05:58 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff niks ontbijtgenot, ik ga zo gewoon weer verder slapen tot een uur of elf
Lui of gewerkt vannacht?quote:Op woensdag 3 maart 2021 05:58 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff niks ontbijtgenot, ik ga zo gewoon weer verder slapen tot een uur of elf
Ja, ik ben erachter gekomen dat ik dom ben en een rare koekwous maar dat heeft de kranten niet gehaald.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:05 schreef Koen66 het volgende:
nog wereldschokkende zaken gebeurd vannacht
ik zat gelijk te checken op nu.nl maar inderdaad, het staat er nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ik ben erachter gekomen dat ik dom ben en een rare koekwous maar dat heeft de kranten niet gehaald.
Hekel aan mist, dan is de wereld me te klein alhoewel dat in feite niet klopt want die is nog steeds even groot.quote:
Niet?quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat gelijk te checken op nu.nl maar inderdaad, het staat er niet
zou NL al die AZ vaccins overnemen die in het buitenland geweigerd worden?quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
5 UUR GELEDEN
De Jonge: begin juli minstens één prik voor iedereen die wil
Zonder problemen met de leveringen door farmaceuten kunnen begin juli alle Nederlanders die een vaccin willen, minstens één keer geprikt zijn tegen het coronavirus. Dat zei minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid in het televisieprogramma Op1.
In reactie op vragen over hoe het gaat met de Nederlandse vaccinactiecampagne, sloeg De Jonge aan het rekenen. Hij zei daarbij te denken dat van de 14 miljoen volwassen Nederlanders 80 tot 85 procent zich wil laten vaccineren. Van hen kan volgens De Jonge tweederde begin juli volledig beschermd zijn met twee doses van het vaccin. De rest zou één prik gehad kunnen hebben. Dat komt dus neer op 8 miljoen mensen die twee keer zijn ingeënt, en 4 miljoen die één prik hebben gekregen.
De minister bracht bij het rekenen in herinnering dat anderhalve week geleden de miljoenste prik is gezet. Hij verwacht de tweede miljoen half maart te bereiken en de derde miljoen verwacht hij "op de drempel maart/april".
De Jonge benadrukte wel dat de vaccinatiecampagne afhankelijk is van de leveringen door farmaceuten. Bij tegenvallers kan er meer tijd nodig zijn voordat iedereen gevaccineerd is. Eerder mikte het kabinet er nog op om voor de herfst iedereen gevaccineerd te hebben.
Ja gewoon niet naar vragen :pquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou NL al die AZ vaccins overnemen die in het buitenland geweigerd worden?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
5 UUR GELEDEN
De Jonge: begin juli minstens één prik voor iedereen die wil
Zonder problemen met de leveringen door farmaceuten kunnen begin juli alle Nederlanders die een vaccin willen, minstens één keer geprikt zijn tegen het coronavirus. Dat zei minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid in het televisieprogramma Op1.
In reactie op vragen over hoe het gaat met de Nederlandse vaccinactiecampagne, sloeg De Jonge aan het rekenen. Hij zei daarbij te denken dat van de 14 miljoen volwassen Nederlanders 80 tot 85 procent zich wil laten vaccineren. Van hen kan volgens De Jonge tweederde begin juli volledig beschermd zijn met twee doses van het vaccin. De rest zou één prik gehad kunnen hebben. Dat komt dus neer op 8 miljoen mensen die twee keer zijn ingeënt, en 4 miljoen die één prik hebben gekregen.
De minister bracht bij het rekenen in herinnering dat anderhalve week geleden de miljoenste prik is gezet. Hij verwacht de tweede miljoen half maart te bereiken en de derde miljoen verwacht hij "op de drempel maart/april".
De Jonge benadrukte wel dat de vaccinatiecampagne afhankelijk is van de leveringen door farmaceuten. Bij tegenvallers kan er meer tijd nodig zijn voordat iedereen gevaccineerd is. Eerder mikte het kabinet er nog op om voor de herfst iedereen gevaccineerd te hebben.
was er vroegah 'allergisch' voorquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hekel aan mist, dan is de wereld me te klein alhoewel dat in feite niet klopt want die is nog steeds even groot.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eindelijk weer een normaal kapsel
[ afbeelding ]
Met gehaast fietsen kreeg ik altijd wel een raar soort zuurstoftekort bij mist.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was er vroegah 'allergisch' voor
kreeg dan altijd pseudo kroep achtige verschijnselen
Hoezo vinden ze het een tokkie vaccin?quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in veel landen weigeren mensen dat tokkie vaccin
Laat groeien laat groeien dan, uncage the inner wild Buda in yourselfquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al staat dat wat langere haar me eigenlijk best wel
Mooi man doen!quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al staat dat wat langere haar me eigenlijk best wel
Zou er een wild Buda in mij zitten?quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat groeien laat groeien dan, uncage the inner wilde Buda in yourself
Klinkt leukquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi man doen!
En neem vooral ook ontslag en ga weer journalist worden en een beetje een foute het liefst. Hele dag in de kroeg en nooooit meer meetings.
Stapje voor stapje, voordat je het weet loop je op roze hoge gympen en skinny jeans te shinen man.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou er een wild Buda in mij zitten?![]()
Ik vind mezelf al living on the edge als ik een chocoladepuddinkje koop
Tuurlijk wel, jij nam met de meest gekke en gevaarlijke vrouw die je kunt bedenken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou er een wild Buda in mij zitten?![]()
Ik vind mezelf al living on the edge als ik een chocoladepuddinkje koop
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stapje voor stapje, voordat je het weet loop je op roze hoge gympen en skinny jeans te shinen man.
Patricia Paay of Hillary Clinton of wat, over wie hebben we het?quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij nam met de meest gekke en gevaarlijke vrouw die je kunt bedenken.
Komt-ie weer met z’n ouwe koeien hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij nam met de meest gekke en gevaarlijke vrouw die je kunt bedenken.
oehhh lego..quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:39 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
Lego levering vandaag![]()
Cadeautje voor de kleine z'n verjaardag eind van de maand![]()
Levering door dpd![]()
Straks trainen![]()
Nu eten
quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:39 schreef dud0r het volgende:
Levering door dpd![]()
Straks trainen![]()
Nu eten
Klinkt als een prima leefquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:39 schreef dud0r het volgende:
Levering door dpd![]()
Straks trainen![]()
Nu eten
in de media vaak als minder effectief genoemd, en een onbetrouwbare leverancierquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo vinden ze het een tokkie vaccin?
quote:
GODVERDOMMEquote:Let op: huidige opnames en geplande opnames worden dan gewist. Dus geniet de komende weken nog even van de laatste kans om die oude film of serie op je mediabox te kijken.
ah, de harddisk wordt uitgeschakeld en je gaat in de cloud opslaanquote:
Bruni de salamander(Frozen 2)quote:
ja, fijn voor ze, daar heb ik niet om gevraagd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, de harddisk wordt uitgeschakeld en je gaat in de cloud opslaan
net als wanneer je ergens "vernieuwde receptuur" op plakt, dan weet je gewoon vooraf dat het minder lekker is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het allemaal beter worden.
Vaak wel jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als wanneer je ergens "vernieuwde receptuur" op plakt, dan weet je gewoon vooraf dat het minder lekker is.
Yep.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als wanneer je ergens "vernieuwde receptuur" op plakt, dan weet je gewoon vooraf dat het minder lekker is.
helaas, klotebedrijf dat Ziggoquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, fijn voor ze, daar heb ik niet om gevraagd.
en je kan de dingen op de harddrive ook niet exporteren..
Ik trap daar dus altijd in bij de supermarktquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gebruik je dat veel?quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, fijn voor ze, daar heb ik niet om gevraagd.
en je kan de dingen op de harddrive ook niet exporteren..
Dat heb ik blij claims dat iets Biologisch is. Dan zie ik blije koeien voor me.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap daar dus altijd in bij de supermarkt
Dat viel vrij eenvoudig uit te zetten. Ik heb gelukkig al jaren een CI+ module. Als ik tv kijk wil ik gewoon live kijken zonder poespas.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas, klotebedrijf dat Ziggo
Heb zelf overigens die Mediabox XL altijd geweigerd, die 3 die ik had leken net 24/7 actieve airco's, herriebakken
Ik vind die mediabox op zich wel fijn omdat die net wat slimmer is dan mijn smart tv.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas, klotebedrijf dat Ziggo
Heb zelf overigens die Mediabox XL altijd geweigerd, die 3 die ik had leken net 24/7 actieve airco's, herriebakken
ja, ik neem best regelmatig wel dingen op.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebruik je dat veel?
Je krijgt praktisch dezelfde software als de Ziggo Next dingen, daar hebben ze er nog steeds niet goed van in huis.
heb ik ook, CI+ in m'n tvquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat viel vrij eenvoudig uit te zetten. Ik heb gelukkig al jaren een CI+ module. Als ik tv kijk wil ik gewoon live kijken zonder poespas.
Die zie ik ook weleens in de supermarktquote:Op woensdag 3 maart 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik blij claims dat iets Biologisch is. Dan zie ik blije koeien voor me.
Was gister bij de slager en ik zag boter. Ik was al een tijdje op zoek naar grasboter dus ik vraag of ze dat toevallig hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zie ik ook weleens in de supermarkt
wat is er beter aan glasvezel?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen ziggo![]()
Ziggo doet geen glasvezel voor particulieren
Lekker op de glasvezel surfen en tv kijken
quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Was gister bij de slager en ik zag boter. Ik was al een tijdje op zoek naar grasboter dus ik vraag of ze dat toevallig hebben.
Dit is goeie boter!
Ja, maar is het grasboter?
Ja euh dit is goede boter, je snijdt er zo een stukje van en dan kan je er wat in bakken.!!! Ja maar wat hebben ze te eten gekregen?
Het is goede boter, je kan er in bakken!! Jamaar! Weet je of die koeien graan of gras aten?
Ik snap echt niet wat je vraagt :'DJa geef gewoon maar mee joh
zakelijk doen ze dat ook niet toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen ziggo![]()
stel dan ook niet zo'n rare vragenquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Was gister bij de slager en ik zag boter. Ik was al een tijdje op zoek naar grasboter dus ik vraag of ze dat toevallig hebben.
Dit is goeie boter!
Ja euh dit is goede boter, je snijdt er zo een stukje van en dan kan je er wat in bakken.!!! Ja maar wat hebben ze te eten gekregen?
Het is goede boter, je kan er in bakken!! Jamaar! Weet je of die koeien graan of gras aten?
Tegenwoordig mag je al blij zijn als boter van een koe komt en niet gewoon uitgeperst gras is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit is goeie boter!
Heb je vaker last van dat soort agressieve neigingen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn arm langs dat plexiglas gestoken en haar kop ertegen gekloenkt
Truequote:Op woensdag 3 maart 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je al blij zijn als boter van een koe komt en niet gewoon uitgeperst gras is.
Heb jij überhaupt geslapen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit is goeie boter!
Alleen in gedachten vooralsnog.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je vaker last van dat soort agressieve neigingen?
Heh, wat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je al blij zijn als boter van een koe komt en niet gewoon uitgeperst gras is.
Gelijke upload en download.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er beter aan glasvezel?
Ik heb eigenlijk nooit gekeken om over te stappen.
Omdat ik ziggosport wil/moet hebben en ook vodafone heb dus daar de voordeeltjes van dubbele data en een extra zenderpakket
Zakelijk volgens mij welquote:
Adresjes willen we wetenquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
Je moet dan ook the butter van James Martin hebben, bijna zo geel als een foute pispot, gemaakt van gelukkige dikke koeien die leven op The Channel Islands
En als ze had gezegd: denk je nou echt dat je het verschil proeft, culisnob?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ik zelf weten
Zeg dan gewoon “ik weet het niet, zaaghippie!”
Ik denk dat ik wel zou komen tot een verhitte belachelijke discussie van een uur met de grasboterverkoperquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn arm langs dat plexiglas gestoken en haar kop ertegen gekloenkt
Dan had ik gelachen en meer respect voor haar gehadquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als ze had gezegd: denk je nou echt dat je het verschil proeft, culisnob?
waarom dan wel?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan had ik gelachen en meer respect voor haar gehad
En het gaat niet om smaak haha
Ingrediënten: Water, plantaardige oliën 38% (zonnebloem 15%, palm, koolzaad 6%, lijnzaad 4,8%, volledig geharde palm), calciumzouten, gemodificeerd zetmeel, zout 0,4%, emulgatoren (mono- en diglyceriden van vetzuren, zonnebloemlecithine), conserveermiddel (kaliumsorbaat), voedingszuur (citroenzuur), natuurlijk aroma, antioxidant (calciumdinatrium EDTA), vitamines A, B1, B6, foliumzuur, B12 en D, kleurstof (caroteen)quote:
Als er meer hersenen in zaten misschien. Dat had geen enkele zin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel zou komen tot een verhitte belachelijke discussie van een uur met de grasboterverkoper
Ik mis melkquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ingrediënten: Water, plantaardige oliën 38% (zonnebloem 15%, palm, koolzaad 6%, lijnzaad 4,8%, volledig geharde palm), calciumzouten, gemodificeerd zetmeel, zout 0,4%, emulgatoren (mono- en diglyceriden van vetzuren, zonnebloemlecithine), conserveermiddel (kaliumsorbaat), voedingszuur (citroenzuur), natuurlijk aroma, antioxidant (calciumdinatrium EDTA), vitamines A, B1, B6, foliumzuur, B12 en D, kleurstof (caroteen)
Goudklompjesquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.rosewoodhksho(...)hannel-island-butter
Must buy expensive buttahquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Goudklompjes
Snel wat nieuwe cursussen online gooien
quote:
quote:
Ja dat verhaal ken ik eigenlijk wel, ik pak ook altijd roomboter omdat de rest "plastic" is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vertrouwde Blue Band goede start![]()
Daarom smeer ik overal roomboter op
Don't stop, make it popquote:
Er ligt hier niet eens glasvezel, dus ga ik er niet voor betalen ook.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen ziggo![]()
Die troep eet ik niet meer. Alleen roomboterquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vertrouwde Blue Band goede start![]()
Daarom smeer ik overal roomboter op
Ehm?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijgen continu alarmen binnen van de veiligheidsregio.
Gifstoffen en al.
Vaarwel vrienden
quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Explosief afgegaan bij GGD-teststraat Bovenkarspel
Bij de coronateststraat van de GGD in Bovenkarspel is een explosief afgegaan. Dat gebeurde vanochtend om 06.55 uur, meldt de politie op Twitter.
De ramen van de teststraat zijn vernield, maar er lijkt niemand gewond te zijn geraakt. De omgeving is afgezet en agenten doen onderzoek.
Wat the actual fuckquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Bij de coronateststraat van de GGD in Bovenkarspel is een explosief afgegaan. Dat gebeurde vanochtend om 06.55 uur, meldt de politie op Twitter.
De ramen van de teststraat zijn vernield, maar er lijkt niemand gewond te zijn geraakt. De omgeving is afgezet en agenten doen onderzoek.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Gifstoffen en al.
Vaarwel vrienden
Nee dat is wel redelijk logisch 🙄quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er ligt hier niet eens glasvezel, dus ga ik er niet voor betalen ook.
It’s a good day for Armageddon, I guess.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Gifstoffen en al.
Vaarwel vrienden
Koeien weer in de wei. Vast wel wat gassen die losgelaten worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Gifstoffen en al.
Vaarwel vrienden
zal ik maar beter thuis blijven toch?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:38 schreef jerney het volgende:
[..]
It’s a good day for Armageddon, I guess.
De beren zijn ook weer bezigquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koeien weer in de wei. Vast wel wat gassen die losgelaten worden.
Might as well. Maakt niet veel uit, denk ik. Kan kwiwi even een magical tipi in het durp zetten?quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ik maar beter thuis blijven toch?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Might as well. Maakt niet veel uit, denk ik. Kan kwiwi even een magical tipi in het durp zetten?
Oh, die hoek. Dat verwondert me niet eens.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Ik heb alleen boter voor in de pan en in baksels.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die troep eet ik niet meer. Alleen roomboter
En waar het er ligt bieden ze het niet aan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's meteen de mop in een groot deel van ziggogebied, het ligt er fysiek gewoon nog niet.
Veel makkelijker toch, je abo's landelijk hetzelfde houden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
En waar het er ligt bieden ze het niet aan.
Wat ze wel doen is adverteren dat het voor 95% via glasvezel gaat. Alleen het laatste stukje van de centrale naar je huis is kabel. Maar dat staat in de kleine lettertjes
Dat schiet niet op inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel makkelijker toch, je abo's landelijk hetzelfde houden.
Het is ook dat de alternatieven hier niet beter zijn.
GerrieGas?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:01 schreef Karzai het volgende:
ah er is gas ontsnapt in hengelo zie ik op het nieuws
Naar de KAPPERquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we allemaal doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes en Haags
Giev linkjes.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
CL, kies jij even een lamp uit, ik kan niet kiezen
k twijfel tussen zo ietsquote:
Schoonmaken en nog meer schoonmaken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
Als ik op de post van dud0r klik:quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schoonmaken en nog meer schoonmaken.
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Damn Windows 98.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder wel, zodra ik een diagnostische test uitvoer werkt de wifi prima maar zodra die klaar is klapt die er weer uit![]()
macht frei en zoquote:
half dagje oid werkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
Wel een grote lamp dit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
i
[..]
k twijfel tussen zo iets
https://www.lampenlicht.n(...)eEAQYASABEgJAS_D_BwE
of zo
https://www.karwei.nl/ass(...)gnus-zwart/p/B545998
of dit
https://www.karwei.nl/ass(...)wart-eiken/p/B109459
of iets anders.
quote:Verbind uw computer met een wifi-netwerk om de wifi verbinding te testen.
liep ik net langs, zo van ze hebben vast geen plek komende weken..quote:
gewoon kabel instekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
Uitslag van de diagnostische test:
[..]
[ afbeelding ]
ja, dat is misschien een beetje overdreven, maar die bestaat ook met 4 peertjesquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een grote lamp dit.
[ afbeelding ]
die kunnen niet tegen vorst bij moeders in de tuin zijn ze ook allemaal doodquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Blij trouwens, ik was gisteren even in m'n tuin aan het gluren en het meeste doet het nog.![]()
Alleen m'n varen is echt kaduuk, maar die had er sowieso niet zoveel zin in geloof ik.
Hij had er pre-vorst ook al geen zin in (denk te weinig beschutting), dus ik was al op z'n overlijden voorbereid gelukkig. M'n Japanse esdoorn had ik meer van gebaald in ieder geval. Maar die heeft uitlopertjes.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
die kunnen niet tegen vorst bij moeders in de tuin zijn ze ook allemaal dood
Waar moet 'ie komen eigenlijk?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is misschien een beetje overdreven, maar die bestaat ook met 4 peertjes
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:58 schreef Karzai het volgende:
teven een lekker vers ham/kaas croisantje gehaald bij de bakker
Boven de eettafel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar moet 'ie komen eigenlijk?
Ik vind deze op zich wel grappig, maar ik kan niet omgaan met het loshangende snoer.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
Uitslag van de diagnostische test:
[..]
[ afbeelding ]
Met die plantjes erop.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boven de eettafel.
Ik neig ook het meeste naar zo'n model
deze heeft dat kabeltje niet.
https://www.praxis.nl/ver(...)crown-5xe27/10016774
en eigenlijk vind ik dit ook wel eleuk, maar wel meteen een stukje duurder
https://www.lampenlicht.n(...)eEAQYBiABEgIKyvD_BwE
Kunstplantjesquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met die plantjes erop.![]()
![]()
Al denk ik dat die eerste dan praktischer is. Ik zie mezelf niet planten op die hoogte in de gaten houden, plus het risico van een blaadje in m'n ontbijt.
M'n jasmijnstruik is kapotgevrorenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had er pre-vorst ook al geen zin in (denk te weinig beschutting), dus ik was al op z'n overlijden voorbereid gelukkig. M'n Japanse esdoorn had ik meer van gebaald in ieder geval. Maar die heeft uitlopertjes.![]()
Die zijn een bitch om af te stoffen.quote:
Gewoon buiten uitschudden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn een bitch om af te stoffen.
Godver nu wil ik dat, maar die pipo’s hier bakken alleen koffiekoeken.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:58 schreef Karzai het volgende:
teven een lekker vers ham/kaas croisantje gehaald bij de bakker
Gewoon even er af halen en buiten uitschuddenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n jasmijnstruik is kapotgevroren
GMTAquote:
Gewoon dagelijks douchen samen met alle kunstplanten, opgelost.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even er af halen en buiten uitschudden
En dan moeten ze eerst droog voordat je ze weer op je lamp zet. Dat klinkt helemaal als een rotklus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon dagelijks douchen samen met alle kunstplanten, opgelost.
Alles wat Karzai zegt over eten krijg je instant zin in, moet je maar eens opletten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Godver nu wil ik dat, maar die pipo’s hier bakken alleen koffiekoeken.
De vlinderstruik is ook nog twijfelachtigquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Da's met planten in pot wel een extra risico altijd.Volle grond heeft ook z'n nadelen, maar met vorst is het wel makkelijker.
Hij wordt elke dag gesponsord door een bedrijf. Dan moet hij hier iets over eten zeggen en dan wil iedereen het hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat Karzai zegt over eten krijg je instant zin in, moet je maar eens opletten.
Some kind of magic.
Heb ik wel een handje van, een probleempje binnen een seconde oplossen om vervolgens een veel groter probleem te hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan moeten ze eerst droog voordat je ze weer op je lamp zet. Dat klinkt helemaal als een rotklus.
Karzainfluencer.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij wordt elke dag gesponsord door een bedrijf. Dan moet hij hier iets over eten zeggen en dan wil iedereen het hebben.
Nee joh, gewoon lekker laten nadruppelen op de lamp, what could possibly go wrongquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan moeten ze eerst droog voordat je ze weer op je lamp zet. Dat klinkt helemaal als een rotklus.
Ik ben te realistisch geworden voor leuk spul.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker laten nadruppelen op de lamp, what could possibly go wrong
Nog eventjes en je gaat voor alles verkleinwoordjes gebruiken en dan wil je straks kindjes en lekker gezellie huismoedertje worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben te realistisch geworden voor leuk spul.
Dan kun je tegen deze al helemaal niet: https://www.kwantum.nl/ve(...)glamp-bootis-0211048quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar moet 'ie komen eigenlijk?
Ik vind deze op zich wel grappig, maar ik kan niet omgaan met het loshangende snoer.![]()
Piemeltjequote:Op woensdag 3 maart 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog eventjes en je gaat voor alles verkleinwoordjes gebruiken en dan wil je straks kindjes en lekker gezellie huismoedertje worden.
Oh, meh.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vlinderstruik is ook nog twijfelachtigDe rest loopt al uit, maar die twee zien er treurig uit en hebben nog totaal geen nieuw leven erin.
Mijn oude lamp had ook allemaal van die lossen draadjes en kabeltjes en toestanden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kun je tegen deze al helemaal niet: https://www.kwantum.nl/ve(...)glamp-bootis-0211048
Oh, nee, daar heb ik dan weer niet zoveel problemen mee.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kun je tegen deze al helemaal niet: https://www.kwantum.nl/ve(...)glamp-bootis-0211048
Engnek.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog eventjes en je gaat voor alles verkleinwoordjes gebruiken en dan wil je straks kindjes en lekker gezellie huismoedertje worden.
Is het weer die tijd van de maand, huehuequote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n braam gaat alweer als een tierelier
Ik heb al een paar bloemetjes in de aardbeien zittenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, meh.
M'n braam gaat alweer als een tierelier, volgens mij ontploft die dit jaar. M'n geraniums hebben uitlopers onder de verdorde takjes, m'n monnikskap is alweer enorm groen en m'n purperklokjes zien er gewoon nog hetzelfde uit als pre-vorst.![]()
Herfstanemonen en paddenlelie is afwachten, maar die komen sowieso later in het seizoen pas.
En uiteraard komen de brandnetels weer doodleuk op.
Aambeien horen daar niet bij hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand, huehue
Ik zou deze echt verschrikkelijk vindenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, daar heb ik dan weer niet zoveel problemen mee.Deze is sowieso wat zwieberiger, die ander is strak en dan zo'n flubbersnoer, dat contrast kan ik niet goed tegen.
Die gaan ook al goed ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een paar bloemetjes in de aardbeien zitten
Ik krijg er elk jaar meer, al die stekjes. En dan vind ik het sneu om die weg te gooienquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gaan ook al goed ja.![]()
Ik wil ze er eigenlijk uit hebben, maar Joop heeft ze geveto'd.
Ja en allemaal leuke kaarsjes en dingetjes met glittertjes en leuke fotolijstjes met frutseltjes.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik dan maar een bezoek aan de Action plannen voor m'n LiveLoveLaugh-zooi?
Ik hoef niet te weten wat ik niet moet kopen, ik moeten weten wat ik wel moet kopenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou deze echt verschrikkelijk vinden
Ik hoef 'm zelf ook absoluut niet, maar er is wat mij betreft een verschil tussen "lillijk, negeer" en "lillijk, ERGERNIS". En die van Gianni vind ik op zich wel tof, maar dus ergernis door het snoer en dat kan ik niet uitzetten in m'n hoofd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou deze echt verschrikkelijk vinden
Herkenbaar, dat eerste. Dat tweede ook trouwens.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat ik niet moet kopen, ik moeten weten wat ik wel moet kopen
best irritant: de lamp die ik mooi vind heeft de praxis met 3 peertjes of met 5.
En ik wil natuurlijk met 4
Appelbomen? Heb je een grote tuin?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet mijn appelbomen nog snoeien voordat die beginnen uit te lopen
Sowieso niet zoveel voor nodig bij deze hobbitquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wat Karzai zegt over eten krijg je instant zin in, moet je maar eens opletten.
Some kind of magic.
Als je het vergelijkt met die patio's die je bij nieuwbouwhuizen krijgt tegenwoordig wel ja, maar gewoon vrij standaard rijtjeshuistuinquote:
Perenbloesemsquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:29 schreef mschol het volgende:
wij hadden vroeger een enorme perenboom, super tof want altijd veel peren.. helaas wasssie gegeven moment dood en moestie gekapt worden.
Wel gaaf hoor, bomen in de tuin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met die patio's die je bij nieuwbouwhuizen krijgt tegenwoordig wel ja, maar gewoon vrij standaard rijtjeshuistuin
quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat nog wel een japanse kers.. roze tuin van de blaadjes
Kersenbloesemsquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat nog wel een japanse kers.. roze tuin van de blaadjes
Ok ok. Dan koop je deze:quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat ik niet moet kopen, ik moeten weten wat ik wel moet kopen
best irritant: de lamp die ik mooi vind heeft de praxis met 3 peertjes of met 5.
En ik wil natuurlijk met 4
jawel, blokkeert inkijk van de buren aan de andere kantquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Bloesems![]()
![]()
Daarna zijn ze niet leuk meer.
Soberso, hartigquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:28 schreef jerney het volgende:
Sowieso niet zoveel voor nodig bij deze hobbitIndien hartig dan. Zoet heb ik niet erg vaak zin in. Behalve Griekse yoghurt met bossies
Ik heb hetzelfde wel, stop een m&m in mijn mond terwijl ik slaap en ik spuug hem uit, stop een olijf in mijn mond en ik begin te kauwen en zachtjes te neuriënquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso niet zoveel voor nodig bij deze hobbitIndien hartig dan. Zoet heb ik niet erg vaak zin in. Behalve Griekse yoghurt met bossies
Oh ja, met je paardenbloemeninvasie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er wel foto's vanK&W / LTVDK's Tuinproject
Ja hoerig onkruidquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, met je paardenbloemeninvasie.
Dat opstapje zou m'n dood worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
how about no.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok ok. Dan koop je deze:
[ afbeelding ]
Noodzakelijk kwaad, anders zit je binnen met natte voetenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat opstapje zou m'n dood worden.
Wat een werk, maar ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig nestje voor bitterbalquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat een werk, maar ziet er mooi uit.
Whatever floats your boat dan dusquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
how about no.
Alhoewel petit friture wel een prachtige naam is voor een lamp..
Ik zou dan al meteen mn twijfels hebben bij die tentquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Er komt hier om de hoek een nieuwe sushitent van het voorjaar. Nu hou ik niet van sushi, maar ze hebben gefrituurde oreo op het menu staan als toetje.
ja nee, die lamp was gewoon spuuglelijkquote:
he watquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja nee, die lamp was gewoon spuuglelijk
En jij bent CL niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |