Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MAIKEL VERBERK LIGT ERUIT
Ik tag hier al zijn fans:
@:el-stinho
@:wimderon
@:vriezzer
@:de_boswachter
@:tagliano
@:psvcl
@:slechtewoordgrappen
@:yannickdv
Nog genoeg succesvolle NEDERLANDersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje zaaddodend dit![]()
Is er ook een droevige vlaggetjesvolksmiley? Die hebben we nodig
Hij mag wel beginnen in de decider tegen leuke rubriek Beaton.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
McGeeney ziet er ongezond uit. We wisten het al maar het kan niet vaak genoeg worden herhaald.
wat een vreselijke pot is dat tot dusver.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij mag wel beginnen in de decider tegen leuke rubriek Beaton.
ik zeg niks meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wat een vreselijke pot is dat tot dusver.
Gelukkig gaat Beaton hem pakken
Ik lever altijd, dat weet je tochquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
We wachten op weer een overdramatiserende post van @:Scorpion_17 over de vergane glorie Beaton.
Dit is de Joekee Open.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef wimderon het volgende:
Pieter Zjeeks besluit 104 gemiddeld te gooien @:Mani89
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
We wachten op weer een overdramatiserende post van @:Scorpion_17 over de vergane glorie Beaton.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Christus te paard. Beaton had die nooit mogen verliezen. Exemplarisch voor zijn verval dat al ruim een jaar voortduurt
Hoe gaat het eigenlijk met je journalistieke carriere?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vond hem allesbehalve saai tegen Burnett, prachtige worp ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom juichen we voor deze brok saaiheid Nentjes, @:Mani89?
Dit was een serieuze vraag trouwens. Niet iedereen zit hier om te dissen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je journalistieke carriere?
Coronagodquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Martijn overkomt niet wat Peertje wel overkwam tegen Schindler en wint de beslissende leg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |