Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MAIKEL VERBERK LIGT ERUIT
Ik tag hier al zijn fans:
@:el-stinho
@:wimderon
@:vriezzer
@:de_boswachter
@:tagliano
@:psvcl
@:slechtewoordgrappen
@:yannickdv
Nog genoeg succesvolle NEDERLANDersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje zaaddodend dit![]()
Is er ook een droevige vlaggetjesvolksmiley? Die hebben we nodig
Hij mag wel beginnen in de decider tegen leuke rubriek Beaton.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
McGeeney ziet er ongezond uit. We wisten het al maar het kan niet vaak genoeg worden herhaald.
wat een vreselijke pot is dat tot dusver.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij mag wel beginnen in de decider tegen leuke rubriek Beaton.
ik zeg niks meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wat een vreselijke pot is dat tot dusver.
Gelukkig gaat Beaton hem pakken
Ik lever altijd, dat weet je tochquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
We wachten op weer een overdramatiserende post van @:Scorpion_17 over de vergane glorie Beaton.
Dit is de Joekee Open.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:43 schreef wimderon het volgende:
Pieter Zjeeks besluit 104 gemiddeld te gooien @:Mani89
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
We wachten op weer een overdramatiserende post van @:Scorpion_17 over de vergane glorie Beaton.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Christus te paard. Beaton had die nooit mogen verliezen. Exemplarisch voor zijn verval dat al ruim een jaar voortduurt
Hoe gaat het eigenlijk met je journalistieke carriere?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vond hem allesbehalve saai tegen Burnett, prachtige worp ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom juichen we voor deze brok saaiheid Nentjes, @:Mani89?
Dit was een serieuze vraag trouwens. Niet iedereen zit hier om te dissen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je journalistieke carriere?
Coronagodquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Martijn overkomt niet wat Peertje wel overkwam tegen Schindler en wint de beslissende leg
De sympathieke Mitchell, de sympathieke baard, de sympathieke Karel, godstalent Rits, de sympathieke Brendan. Het gaat voorspoedig.quote:
patat aan het eten met Gijsbertquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jitse is echt monsterlijk dik.
Moedigt Gijsbert hier morbide obesitas aan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
patat aan het eten met Gijsbert
[ afbeelding ]
Gijsbert heeft zelf ook al een flinke transformatie ondergaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moedigt Gijsbert hier morbide obesitas aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |