Ik mis NAC nog in dit rijtje.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Exact. FVD, VVD, PVV, PSV, CDA, VVV, RKC, NEC, WNL, GGD, BCC, KPN, CBR, CoD. Allemaal.
Voor het AD maak ik dan graag wel weer een uitzondering.
[ afbeelding ]
Oef, dat scheelt. Maar... voornamen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Underscores zijn leestekens, geen letters. Derhalve N.v.t.
Ik heb net weer gebeld, en heb een afspraak! 18 maart. Nu maar hopen dat we dan niet weer code rood hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nog steeds niet?! hoe kan datin het noorden was steeds nog wel ruimte toch, of niet voor dat vaccin dat jij krijgt?
Dit is dubbelquote:
JAAAAAquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb net weer gebeld, en heb een afspraak! 18 maart. Nu maar hopen dat we dan niet weer code rood hebben.
en hoe zit het met mod?quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik maak me nu enigszins zorgen om @:H_T nu het stil blijft aan zijn kant
Oh oh, dat ook nogquote:
Goed zo Maaike, pak hem!quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
Krijgt gelukkig wel meteen commentaar terug vanochtend
Wat daarbij voor de FvD bots vooral een bewijs is dat de NPO en WNL opgedoekt moet worden. Die reacties eronderquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
Dat is altijd bij dit soort figurenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo Maaike, pak hem!![]()
Valt me ook op dat hij eigenlijk helemaal geen antwoord echt op de vragen geeft, maar al gauw over iets anders gaat lullen
Die kan wel op de bingokaart jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd bij dit soort figuren
Ik geloof dat ik een antwoord op mijn vraag hebquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat daarbij voor de FvD bots vooral een bewijs is dat de NPO en WNL opgedoekt moet worden. Die reacties eronder![]()
Die reacties eronder.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
Zolang hoefde je niet eens te wachtenquote:Op woensdag 3 maart 2021 11:44 schreef Em31 het volgende:
Over een kwartier weten we of er weer een land de Nieuw-Zeeland fout heeft gemaakt. Kijken of ze alle 4 slim waren
quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang hoefde je niet eens te wachtenEr is er al één gelekt.
Ja. Puur voor propaganda en om zijn achterban weer te laten zien hoe die tegen die gemene NPO durft aan te schoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een antwoord op mijn vraag heb
Echt hequote:
quote:
quote:wnl de vvd66 schaapsstal van markieee.......!
Het trollenleger mag weer los.quote:
Dan weet u dat het fake is. Gewoon rapporteren. Als genoeg mensen dat doen is iig weer een trolletje weg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
De laatste tijd op Twitter nemen de FvD-fans met Naam2382938121 ook heel erg toe, viel me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |