SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ALLES quoten met alleen "ja, vind ik ook" eronderquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Stuur je toch een copy paste mailtje, dat kant noch wal raakt, terug. Doen zo’n beetje alle andere bedrijven ook.
ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ALLES quoten met alleen "ja, vind ik ook" eronder
Ik dacht dat we daar mij voor hadden?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onkruid vergaat niet
geld moet rollen
iemand moet BV Nederland draaiende houden
Mja heb het doorgestuurd naar iemand anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Stuur je toch een copy paste mailtje, dat kant noch wal raakt, terug. Doen zo’n beetje alle andere bedrijven ook.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar mij voor hadden?![]()
Beste,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ALLES quoten met alleen "ja, vind ik ook" eronder
klopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
toch maar weer een abo genomen. Fokken zonder is niet te doen.
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
@:FranticDJ
Mijn OCD wil graag de spatie tussen b ingoballenomroepster weg
nee het spijt ons helemaal niet. Krijg het lazarus met je gezeik, had je maar je goeie bank moeten kopen. Zak in de stront en krijg vlekken doei.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Beste,
Hartelijk dank voor uw aankoop. Het spijt ons dat u niet tevreden bent.
Gr gr,
S&S
ga je nu net als die dwangmatige heks die alles op alfabet wilde de SC verlaten?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:15 schreef Ygritte het volgende:
@:FranticDJ
Mijn OCD wil graag de spatie tussen b ingoballenomroepster weg
Groeten Soep & Sugocasaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het spijt ons helemaal niet. Krijg het lazarus met je gezeik, had je maar je goeie bank moeten kopen. Zak in de stront en krijg vlekken doei.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het spijt ons helemaal niet. Krijg het lazarus met je gezeik, had je maar je goeie bank moeten kopen. Zak in de stront en krijg vlekken doei.
Oh wie was dat? Namen en rugnummers aubquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je nu net als die dwangmatige heks die alles op alfabet wilde de SC verlaten?
ja kan ff niet op die naam komen..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wie was dat? Namen en rugnummers aub![]()
Nee zo dwangmatig ben ik nou ook weer niet maar ordnung mus sein! jahwol!
Twentequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat van het weekend in je achtertuin ergens...
Je weet wel daar in de 'achterhoek'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |