abonnement Unibet Coolblue
pi_198292412
@Myraela @Aure

Het is volbracht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:06:08 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198292424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Fout geschreven naam, zo herkenbaar. En dan bellen ‘je reageert niet op mijn mail’! Nee, ik heb het 3 keer gespeld en je schrijft het zelf fout.

Net een online lezing gehad over het Egyptisch museum in Caïro wat men aan het herinrichten is. Misschien daar toch maar als eerstvolgende vakantie naar toe.
Lijkt me een heel mooi museum ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198292468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Fout geschreven naam, zo herkenbaar. En dan bellen ‘je reageert niet op mijn mail’! Nee, ik heb het 3 keer gespeld en je schrijft het zelf fout.

Net een online lezing gehad over het Egyptisch museum in Caïro wat men aan het herinrichten is. Misschien daar toch maar als eerstvolgende vakantie naar toe.
Bijzonder land. Ik heb er ooit een nijlcruise gedaan en dat was fijn vakantie vieren.
Wel elke dag om 7 uur eruit om nog een beetje in de koelte naar een opgraving te gaan, maar de rest van de dag lekker varen, hangen, drankje doen en poedelen in het zwembad(je).
Wel voorzieningen en service op zijn Egyptisch. En opdringerige verkopers, maar dat ben je van eerdere vakanties vast al gewend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198292564
Cat _O_ _O_
pi_198292584
P
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:11 schreef Aure het volgende:
Cat _O_ _O_
Danku :)

Nu nog één laag te gaan. Maar die wordt minder georganiseerd opgevroten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198292729
Ik werd in Parijs al gek van de opdringerige verkopers. Denk dat ik in zo’n Egypte ofzo helemaal gek zou worden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198292779
Werkt wonderen als je in het Arabisch 'nee bedankt', kan zeggen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198292827
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
P
[..]

Danku :)

Nu nog één laag te gaan. Maar die wordt minder georganiseerd opgevroten :+
:D

Ik had maandag 3 zakjes van hema/appie gehaald en die zijn alweer bijna op :@ :@ :@

Morgen ff goed jouw lijst bestuderen en dan binnenkort maar weer een kleine wandeling naar Jamin :+
pi_198292886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Aure het volgende:

[..]

:D

Ik had maandag 3 zakjes van hema/appie gehaald en die zijn alweer bijna op :@ :@ :@

Morgen ff goed jouw lijst bestuderen en dan binnenkort maar weer een kleine wandeling naar Jamin :+
Je krijgt straks een chocolade-baby. Een soort van roze M&M. O+
pi_198292915
Ik ben er 2 keer geweest. Eerste keer was met djoser toen hun reisgids nog uit een stencil bestond :P , was een rondreis met een Egyptoloog reisleider en om de andere dag een lezing. Tweede keer was met een andere organisatie waarbij we ook de westerse woestijn bezochten, dus veel meer variatie.
Museum in Caïro is zo schitterend, en nu zijn ze bezig met het Grand Egyptian Museum waar heel veel bij elkaar komt (100.000 items) en het museum aan het Tahir plein zal wat anders worden.wanneer het weer kan ga ik gewoon een week naar Caïro, iedere dag een uur of 3 naar het GEM en de rest van de dag wat anders doen. Maar het zal nog wel even duren, ze bouwen al sinds 2002 aan dat museum en de opening is al tig keer uitgesteld
We have far more in common than that which devides us..
pi_198292920
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je krijgt straks een chocolade-baby. Een soort van roze M&M. O+
Nog in z'n vliesje zodat ik hem uit kan pakken, net als een paasei O+ :D
pi_198293010
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef Aure het volgende:

[..]

:D

Ik had maandag 3 zakjes van hema/appie gehaald en die zijn alweer bijna op :@ :@ :@

Morgen ff goed jouw lijst bestuderen en dan binnenkort maar weer een kleine wandeling naar Jamin :+
Ik ben minder heilig dan het lijkt.
Inmiddels hadden twee chocolade bollen en een lemon cake ook hun intreden in dit huishouden gedaan :@

Mijn ranking is een combinatie van persoonlijke voorkeur en smaak.
Sommige eitjes klinken heel lekker, maar smaakten nergens naar. Behalve chocolade... dus vaak minimaal een 6. En andere eitjes vond ik qua smaak niet lekker, maar daar proefde je ten minste wel wat. Dus die scoorden soms hoger.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je krijgt straks een chocolade-baby. Een soort van roze M&M. O+
Ja _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198293038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef Clubsoda het volgende:
Werkt wonderen als je in het Arabisch 'nee bedankt', kan zeggen :D
Niet als je samenreist met een vriendin die het onbeleefd vindt zoiets te zeggen. En het ook onbeleefd vindt de verkopers te negeren :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198293146
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet als je samenreist met een vriendin die het onbeleefd vindt zoiets te zeggen. En het ook onbeleefd vindt de verkopers te negeren :')
Oeh, da’s lastig ja. Ik heb in dat soort landen het onbeschofte deel van mijn karakter leren kennen en waarderen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198293374
Welterusten SC :W
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:47:04 #166
63722 z80
I fink you freaky
pi_198293398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, da’s lastig ja. Ik heb in dat soort landen het onbeschofte deel van mijn karakter leren kennen en waarderen :D
Na jaren Griekenland en een keer Turkije voor het eerst naar Azië op vakantie. Wat een genot. Niet van die opdringerige "verkopers" en "vrienden".
Enkel in HongKong lopen in bepaalde wijken "kleermakers" zich duidelijk aanwezig te laten wezen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198293413
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet als je samenreist met een vriendin die het onbeleefd vindt zoiets te zeggen. En het ook onbeleefd vindt de verkopers te negeren :')
Dat is dom :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198293634
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is dom :+
Tegen het einde van de vakantie begon ze het een beetje te snappen.

Het was wel een epische groep. Man of 20, waarvan twee koppels. Die echt samen op vakantie gingen, helaas (vooral voor hen), in een groepsreis. Deden dus hun eigen ding.
De rest klikte wonderwel. Mengeling van Belgen en ‘ollanders. Als je het over taal en dialecten hebt... het was fantastisch O+

Er was een stelletje bij, waarvan de mannelijke helft..... issues had. Druk, impulsief, niet echt sociaal invoelend, al bedoelde hij het goed en snel overprikkeld.
Dus de ene avond was hij boos op het hele land met die hitte, vreemd eten en opdringerige verkopers en schold eerst de reisleider, en vervolgens zijn vriendin uit die hem probeerde te kalmeren.
Dag erna had hij er vrienden gevonden en ging hij een handeltje opzetten en emigreren. (Spoiler... hij woont nog steeds in België)
Laatste vakantiedag heeft hij zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Beetje pijnlijk, niemand van de groep die er echt blij van werd... Maar hey, blijkbaar werkt de relatie waarin zij meer therapeut lijkt dan partner, want ze zijn nog steeds samen. Na drie jaar nog niet getrouwd, maar dat zijn details.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198293827
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:myraela @:aure

Het is volbracht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt echt een lading vieze eitjes hoge cijfers gegeven. :D

SPOILER: Mijn lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198293855
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij hebt echt een lading vieze eitjes hoge cijfers gegeven. :D

SPOILER: Mijn lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad duidelijk dat onze smaken tegenpolen zijn _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198294124
Jullie zijn het wel eens over de wasabi limoen dat die vies is :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198294369
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tegen het einde van de vakantie begon ze het een beetje te snappen.

Het was wel een epische groep. Man of 20, waarvan twee koppels. Die echt samen op vakantie gingen, helaas (vooral voor hen), in een groepsreis. Deden dus hun eigen ding.
De rest klikte wonderwel. Mengeling van Belgen en ‘ollanders. Als je het over taal en dialecten hebt... het was fantastisch O+

Er was een stelletje bij, waarvan de mannelijke helft..... issues had. Druk, impulsief, niet echt sociaal invoelend, al bedoelde hij het goed en snel overprikkeld.
Dus de ene avond was hij boos op het hele land met die hitte, vreemd eten en opdringerige verkopers en schold eerst de reisleider, en vervolgens zijn vriendin uit die hem probeerde te kalmeren.
Dag erna had hij er vrienden gevonden en ging hij een handeltje opzetten en emigreren. (Spoiler... hij woont nog steeds in België)
Laatste vakantiedag heeft hij zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Beetje pijnlijk, niemand van de groep die er echt blij van werd... Maar hey, blijkbaar werkt de relatie waarin zij meer therapeut lijkt dan partner, want ze zijn nog steeds samen. Na drie jaar nog niet getrouwd, maar dat zijn details.
Heerlijk. In Kenia hadden wij een pasgetrouwd stel (2 of 3 dagen voor de reis getrouwd) Hij woonde ten noorden van Delfzijl en zij uit Assen of Emmen. Zeer christelijk, beiden zeer bleu :D. En dan op kampeergroepsreis _O- (hij was zelfs nog nooit in het buitenland geweest muv Duitsland om de hoek).
Op een avond, zij gingen altijd heel vroeg de tent in, zaten wij nog buiten, moest hij naar de latrine, had hij een pyama aan die ik in jaren niet meer had gezien, zo’n tricot met boordjes. Bloedheet, we zaten daar bij Lake Turkana, overdag ca 40-45 graden ‘s nachts 25-35 en dan zo’n dikke pyjama
We have far more in common than that which devides us..
pi_198294559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heerlijk. In Kenia hadden wij een pasgetrouwd stel (2 of 3 dagen voor de reis getrouwd) Hij woonde ten noorden van Delfzijl en zij uit Assen of Emmen. Zeer christelijk, beiden zeer bleu :D. En dan op kampeergroepsreis _O- (hij was zelfs nog nooit in het buitenland geweest muv Duitsland om de hoek).
Op een avond, zij gingen altijd heel vroeg de tent in, zaten wij nog buiten, moest hij naar de latrine, had hij een pyama aan die ik in jaren niet meer had gezien, zo’n tricot met boordjes. Bloedheet, we zaten daar bij Lake Turkana, overdag ca 40-45 graden ‘s nachts 25-35 en dan zo’n dikke pyjama
Schattig O+ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 maart 2021 @ 22:45:39 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198294846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heerlijk. In Kenia hadden wij een pasgetrouwd stel (2 of 3 dagen voor de reis getrouwd) Hij woonde ten noorden van Delfzijl en zij uit Assen of Emmen. Zeer christelijk, beiden zeer bleu :D. En dan op kampeergroepsreis _O- (hij was zelfs nog nooit in het buitenland geweest muv Duitsland om de hoek).
Op een avond, zij gingen altijd heel vroeg de tent in, zaten wij nog buiten, moest hij naar de latrine, had hij een pyama aan die ik in jaren niet meer had gezien, zo’n tricot met boordjes. Bloedheet, we zaten daar bij Lake Turkana, overdag ca 40-45 graden ‘s nachts 25-35 en dan zo’n dikke pyjama
Brrrrrr


Ik woon naast mensen die exact dit stel zijn, maar nu 92 jaar zijn

Die waren back in the days als extreem outdated met alles wat ze deden, laat staan nu :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198294928
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Brrrrrr

Ik woon naast mensen die exact dit stel zijn, maar nu 92 jaar zijn

Die waren back in the days als extreem outdated met alles wat ze deden, laat staan nu :')
Hoe zij heette weet ik niet meer maar zijn naam was Klaas, gewoon ook alles wat je je bij een Klaas bedenkt
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')