abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 maart 2021 @ 18:19:36 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198288837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Gonz123 het volgende:

[..]

Serieus? :P
[..]

Ja, vertel mij wat jij het afgelopen jaar allemaal buitenshuis hebt gedaan, en dan zal ik je vertellen wat mijn alternatief was.
Maar wat doe je dan elke dag als je de hele dag binnen zit?
Gamen? Schilderen? Lezen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198288869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Gonz123 het volgende:
Ja, vertel mij wat jij het afgelopen jaar allemaal buitenshuis hebt gedaan, en dan zal ik je vertellen wat mijn alternatief was.
Are you serious?

Nou ehm. Werken. Buiten lekker wandelen. Fietsen. Hardlopen.

Waarom zou je in hemelsnaam de hele dag binnen zitten? Wat voor mongool ben je dan?
Eens kijken
  dinsdag 2 maart 2021 @ 18:28:59 #28
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198289001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:21 schreef Maharski het volgende:

[..]

Are you serious?

Nou ehm. Werken. Buiten lekker wandelen. Fietsen. Hardlopen.

Waarom zou je in hemelsnaam de hele dag binnen zitten? Wat voor mongool ben je dan?
Je bent zelf een mongool!!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198289029
Zo, zit echt te shaken hier van woede. Helemaal gek jonguh
Eens kijken
pi_198289229
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan elke dag als je de hele dag binnen zit?
Gamen? Schilderen? Lezen?
Online gamen, online lezen (pdf), online films/series kijken, online voedsel bestellen, online werken, actief meeposten op 10 verschillende Ned/Engelse platforms, rondhangen op sociale media en Youtube waar ik tienduizenden video's in verschillende afspeellijsten heb opgeslagen, tijd doorbrengen met familie, thuis sporten/fietsen, urenlang rondhangen op crypto-beurzen en traden. Ik ben al afgestudeerd (MSc) (hoef dus niet meer naar school te gaan) maar verdien zelf mijn geld online en gebruik mijn diploma nergens voor. Afspraak met tandarts (halfjaarlijkse controle) heb ik twee keer geannuleerd zodat ik niet naar buiten hoefde te gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:21 schreef Maharski het volgende:

[..]

Are you serious?

Nou ehm. Werken. Buiten lekker wandelen. Fietsen. Hardlopen.

Waarom zou je in hemelsnaam de hele dag binnen zitten? Wat voor mongool ben je dan?
Werken en sporten kan ik binnenshuis doen. Doelloos buiten rondhangen is niets voor mij.
pi_198289548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:40 schreef Gonz123 het volgende:
Werken en sporten kan ik binnenshuis doen. Doelloos buiten rondhangen is niets voor mij.
Wel eens werkelijk geprobeerd?

Zo beetje alle wetenschappelijke onderzoeken wijzen erop dat dagelijks buiten in de natuur doorbrengen en wandelen, erg gezond en goed voor je. Zowel voor lichaam als geest. Hele dagen binnen zitten daarentegen is enorm slecht voor je gesteldheid. Succes met je aankomende depressie of paniekaanvallen, als je ze al niet gehad hebt.
Eens kijken
pi_198289648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En als percentage van het aantal tests? Of vermelden we dat alleen als het er minder waren?
[..]

Nou, even heel eerlijk he. Soms gedraag ik me net als Hugo de Jonge op campagne, of als Hugo de Jonge in een winkel, of als Wopke Hoekstra en Rob Jetten, soms sta ik te praten als kamerleden die denken dat ze buiten beeld zijn, maar zoals NPO-journalisten op jacht naar Baudet, zo heb ik me dan ook weer niet gedragen.

Flikker jij even een eind op met je belerende toontje en je onzin. Ik zal nog eerlijker zijn, vanwege jouw soort nare types heb ik helemaal geen zin meer me waar dan ook aan te houden.
Zoek hulp. Serieus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198289922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:58 schreef Maharski het volgende:

[..]

Wel eens werkelijk geprobeerd?

Zo beetje alle wetenschappelijke onderzoeken wijzen erop dat dagelijks buiten in de natuur doorbrengen en wandelen, erg gezond en goed voor je. Zowel voor lichaam als geest. Hele dagen binnen zitten daarentegen is enorm slecht voor je gesteldheid. Succes met je aankomende depressie of paniekaanvallen, als je ze al niet gehad hebt.
Urenlang op straat rondhangen deed ik toen ik op de basisschool zat. Die fase ben ik inmiddels voorbij. Ik ben ook op vakantie geweest in tientallen verschillende landen. Maar sinds 2012 ben ik niet meer buiten Nederland geweest. Van mensen hoor je wel eens dat ze naar het buitenland moeten om weer 'op te laden' en om hun leven in Nederland te ontvluchten, escapisme. Daar heb ik geen behoefte aan momenteel.

Dagelijks in de natuur rondbrengen is geen garantie voor een goede gezondheid. Ik geloof wel dat je voor je body, mind and spirit moet zorgen om depressies te voorkomen en in toom te houden. Maar er is niet één remedie die werkt voor iedereen. Daar lijk jij een beetje moeite met te hebben. Je lijkt niet te begrijpen dat er verschillende soorten mensen (en breinen) bestaan.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 19:21:00 #34
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198289961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:30 schreef Maharski het volgende:
Zo, zit echt te shaken hier van woede. Helemaal gek jonguh
Neem ff een flinke slok.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198290004
Nee echt? Je zou toch niet verwachten dat de week nadat vrijwel alles dicht was vanwege sneeuw en ijs dat er dan opeens een flinke toename was in testen en dus besmettingen? Maar goed, we GAAN ALLEMAAL DOOD AAN CORONA MENSEN, WORD HEEL ERG BANG NU!. Beetje de strekking van de berichtgeving van de microbiologen en OMT leden
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 2 maart 2021 @ 19:26:25 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198290065
We have always been at war with Eastasia.
pi_198290844
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:26 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik snap je frustratie niet zo goed. Hij somt een aantal dingen op? Geen veroordelende toon of wat dan ook?
Het is angstpropaganda, het percentage positieve tests is gedaald, de R is gebaseerd op het openen van de scholen in de vrieskou. Net nadat het RIVM de sterftecijfers over het afgelopen jaar naar beneden heeft moeten bijstellen, en er grandioos naast zat met 'de Britse variant' waar we die ellendige avondklok aan te danken hebben. Net toevallig nu mensen het niet meer pikken en zich, terecht, voor de gek gehouden beginnen voelen.

En dan komt TS met een als vraag verkapte preek aan alsof we met mondkapjes en afstand houden ook maar enige invloed hebben op het feit dat meer mensen zich afgelopen week hebben laten testen en er dus meer positieven zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198290949
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 19:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is angstpropaganda, het percentage positieve tests is gedaald, de R is gebaseerd op het openen van de scholen in de vrieskou. Net nadat het RIVM de sterftecijfers over het afgelopen jaar naar beneden heeft moeten bijstellen, en er grandioos naast zat met 'de Britse variant' waar we die ellendige avondklok aan te danken hebben. Net toevallig nu mensen het niet meer pikken en zich, terecht, voor de gek gehouden beginnen voelen.
Waarmee zat het RIVM er precies grandioos naast?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:03:33 #39
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_198290958
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 18:40 schreef Gonz123 het volgende:

[..]

Online gamen, online lezen (pdf), online films/series kijken, online voedsel bestellen, online werken, actief meeposten op 10 verschillende Ned/Engelse platforms, rondhangen op sociale media en Youtube waar ik tienduizenden video's in verschillende afspeellijsten heb opgeslagen, tijd doorbrengen met familie, thuis sporten/fietsen, urenlang rondhangen op crypto-beurzen en traden. Ik ben al afgestudeerd (MSc) (hoef dus niet meer naar school te gaan) maar verdien zelf mijn geld online en gebruik mijn diploma nergens voor. Afspraak met tandarts (halfjaarlijkse controle) heb ik twee keer geannuleerd zodat ik niet naar buiten hoefde te gaan.
[..]

Werken en sporten kan ik binnenshuis doen. Doelloos buiten rondhangen is niets voor mij.
Probeer je nou je pleinvrees te verkopen als iets positiefs?
pi_198291027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Probeer je nou je pleinvrees te verkopen als iets positiefs?
Ik heb het opgezocht, ik heb geen pleinvrees.
pi_198291074
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef The_End het volgende:

[..]

Waarmee zat het RIVM er precies grandioos naast?
Ze hadden verwacht dat de britse variant inmiddels al lang dominant zou zijn, ze moesten alleen hun modelletje bijstellen toen bleek dat de britse variant niet op 43% van de gevallen zat, maar pas om 13% van de gevallen. Kleine afwijking maar, gaat slechts om enkele duizenden gevallen per week wat ze er naast zaten.

En dan hebben we het nog niet over hun achterlijke "170.000 besmettingen per dag WORD GODVERDOMME HEEL ERG BANG NU!" uitgleier waarna ze natuurlijk al helemaal niet meer serieus te nemen waren.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:10:20 #42
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198291118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 19:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is angstpropaganda, het percentage positieve tests is gedaald, de R is gebaseerd op het openen van de scholen in de vrieskou. Net nadat het RIVM de sterftecijfers over het afgelopen jaar naar beneden heeft moeten bijstellen, en er grandioos naast zat met 'de Britse variant' waar we die ellendige avondklok aan te danken hebben. Net toevallig nu mensen het niet meer pikken en zich, terecht, voor de gek gehouden beginnen voelen.

En dan komt TS met een als vraag verkapte preek aan alsof we met mondkapjes en afstand houden ook maar enige invloed hebben op het feit dat meer mensen zich afgelopen week hebben laten testen en er dus meer positieven zijn.
Mensen die me in COR hebben zien posten weten dat ik er exact zo in sta als hoe jij dat omschrijft. 100%
Maar ik had het niet zo geīnterpreteerd.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:15:31 #43
338319 ZarB
Piņa colada
pi_198291251
Ik hou me eraan waar het moet. Verder kunnen ze de pot op met hun perspectiefloze angstzaaiende beleid.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198291555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:03 schreef The_End het volgende:

[..]

Waarmee zat het RIVM er precies grandioos naast?
Voornamelijk met voorspellingen en modellen over de Britse variant ten opzichte van de Chinese. Het excuus is dat er sowieso enorme foutmarges zaten in de modellen maar dat werd niet duidelijk genoeg gemaakt toen de avonklok werd ingevoerd precies gebaseerd op deze pessimistische modellen.
pi_198291686
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:10 schreef Gunner het volgende:

[..]

Mensen die me in COR hebben zien posten weten dat ik er exact zo in sta als hoe jij dat omschrijft. 100%
Maar ik had het niet zo geīnterpreteerd.
Het is ook niet helemaal fair dat @chatlander de wind zo van voren krijgt want er zit wel meer achter dan alleen zijn OP.. Maar anderzijds is hij wel ook onderdeel van het probleem.

[ Bericht 6% gewijzigd door Weltschmerz op 03-03-2021 10:34:17 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198291810
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Socios het volgende:
De komende twee weken worden cruciaal.
Deze man weet.
pi_198291837
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Socios het volgende:
De komende twee weken worden cruciaal.
Ja net als dat er een MEGA piek zou komen door kerst. En wat te denken van NYE!!!!!

:O
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198291930
Goede reden om de avondklok te verlengen tot eind mei ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2021 20:47:05 ]
pi_198292047
quote:
80s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef okselzweet het volgende:
Goede reden om de avondklok te verlengen tot eind mei ^O^
DOEI
pi_198292382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:08 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ze hadden verwacht dat de britse variant inmiddels al lang dominant zou zijn, ze moesten alleen hun modelletje bijstellen toen bleek dat de britse variant niet op 43% van de gevallen zat, maar pas om 13% van de gevallen. Kleine afwijking maar, gaat slechts om enkele duizenden gevallen per week wat ze er naast zaten.

En dan hebben we het nog niet over hun achterlijke "170.000 besmettingen per dag WORD GODVERDOMME HEEL ERG BANG NU!" uitgleier waarna ze natuurlijk al helemaal niet meer serieus te nemen waren.
Heb je een bron? Of roep je maar wat?

De berekening gaf aan dat de Britse variant op 2 februari op 47,6% zat, terwijl men dacht dat het 53,7% was.

Bron:

https://www.ad.nl/binnenl(...)-voorspeld~aabb17cd/

quote:
Een week later, op 9 februari, kwam het RIVM met een iets voorzichtigere inschatting. Volgens de rijksdienst was van alle mensen die op 2 februari hun eerste ziektedag beleefde 53,7 procent besmet met de Britse variant.
In berekeningen die afgelopen dinsdag gepubliceerd zijn, is die schatting verder bijgesteld: nu denkt het RIVM dat dat op 2 februari nog maar voor 47,6 procent van de besmette Nederlanders gold.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')