abonnement Unibet Coolblue
pi_198279016
. „Bij sommigen kunnen bijwerkingen van het vaccin de kwetsbare gezondheid wel verslechterd hebben. Zij kregen in de dagen na vaccinatie klachten die bekend zijn als bijwerkingen, zoals koorts, misselijkheid en algemeen niet lekker voelen. Deze klachten zijn op zichzelf niet de oorzaak van overlijden, maar kunnen hier wel aan bijgedragen hebben”. :(

Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot nu toe 65 meldingen van overlijden na inenting met coronavaccins binnengekregen.

Dat zijn er 30 meer vergeleken met een week geleden. Volgens de organisatie gaat het om 55 ouderen van 80 jaar en ouder en 10 ouderen tussen de 65 en 79 jaar.

„Allen hadden een kwetsbare gezondheid vanwege heel uiteenlopende ernstige onderliggende ziekten en/of hoge leeftijd. Zij overleden binnen één tot 26 dagen na de vaccinatie”, zegt Agnes Kant, epidemioloog en directeur bij Lareb.

Zij onderstreept dat overlijden na vaccinatie niet betekent dat het is veroorzaakt door een bijwerking van het vaccin. „In Nederland overlijden per week gemiddeld 750 tot 800 mensen in verpleeghuizen en 2000 80-plussers, door allerlei oorzaken. Hier kunnen natuurlijk ook mensen bij zijn die pasgeleden zijn gevaccineerd”, aldus Kant.

Volgens de epidemioloog lijken bij het merendeel van de overledenen de onderliggende gezondheidsproblemen de meest voor de hand liggende verklaring van het overlijden. In een deel van de meldingen is er geen duidelijke verklaring voor het overlijden en de eventuele rol van de vaccinatie daarin.

Het beeld van de klachten na de vaccinatie en de onderliggende gezondheidsproblemen in deze meldingen is volgens Kant heel divers. „Bij sommigen kunnen bijwerkingen van het vaccin de kwetsbare gezondheid wel verslechterd hebben. Zij kregen in de dagen na vaccinatie klachten die bekend zijn als bijwerkingen, zoals koorts, misselijkheid en algemeen niet lekker voelen. Deze klachten zijn op zichzelf niet de oorzaak van overlijden, maar kunnen hier wel aan bijgedragen hebben”.

Lareb zegt geen patronen van klachten te zien die wijzen op ernstige bijwerkingen waaraan mensen kunnen zijn overleden.

Volgens de organisatie zijn er tot nu toe 5068 meldingen van bijwerkingen binnengekomen. Daarvan kwamen 4716 meldingen na inenting met het vaccin Pfizer/BioNTech. Daarnaast ontving het centrum 288 meldingen over bijwerkingen van het vaccin van Moderna en één bij het vaccin van AstraZeneca. Van 63 meldingen was het type vaccin niet ingevuld.

Lareb becijferde dat ongeveer 0,5 procent tot 1 procent van de gevaccineerden één of meer bijwerkingen meldt.

De meest voorkomende bijwerkingen zijn spierpijn, hoofdpijn, je niet lekker voelen en vermoeidheid. Ook reacties op de prikplek, zoals pijn, zwelling en een warmtegevoel zijn vaak gemeld. Deze klachten staan ook aangegeven in de bijsluiters. Bij de meeste mensen verlopen de klachten mild en gaan ze na een paar dagen over. Lareb ontving ook tientallen meldingen over heftige allergische reacties, zoals uitgebreide huiduitslag en zwellingen rond de ogen of keel.

Het gaat om meldingen die tot en met 21 februari zijn binnengekomen en bekeken bij Lareb. Ze hebben betrekking op ongeveer 900.000 gegeven vaccins.
https://www.rd.nl/artikel(...)ng-met-coronavaccins

:|W Eng?! Moet je je wel laten vaccineren als je toch maar een zolderkamerautist bent?
pi_198279259
Maar waarom laten mensen die sowieso zich al zwak voelen vaccineren? Raar....
Overigens hoor ik in mijn omgeving van de mensen die gevaccineerd zijn van bijna allemaal dat ze klachten hadden na afloop. Van ontzettende spierpijn tot twee dagen bed... als het daar maar bij blijft denk ik dan.
U MAD?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 00:03:01 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_198279347
55 van de 2000 klinkt me eerlijk gezegd ruimschoots binnen een standaardafwijking dus niet echt iets dat door het vaccin komt. Alhoewel als je hoort dat jonge gezonde mensen al knock-out gaan van het twee Pfizer shot, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat Oma Geur van 92 vervolgens niet meer opstaat.

quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Maar waarom laten mensen die sowieso zich al zwak voelen vaccineren? Raar....
Mja aan de ene kant zou je zeggen begin nou met 60 en ga dan omhoog in plaats van bij 90 en omlaag. Het is geen dor hout maar het is toch ook wel een beetje dor hout.
Aan de andere kant, als je nog maar een jaartje te leven hebt en je zit al die tijd opgesloten achter de geraniums, dan wil je toch zo snel mogelijk zo'n prik om nog een keer je kleinkinderen een dikke knuffel te geven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198279466
Als we een gratis sinaasappelsap programma voor miljoenen bejaarden hadden gestart hadden we nu ook al tientallen doden te betreuren gehad. Het hoort een beetje bij de doelgroep.
pi_198279480
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 00:03 schreef speknek het volgende:
55 van de 2000 klinkt me eerlijk gezegd ruimschoots binnen een standaardafwijking dus niet echt iets dat door het vaccin komt. Alhoewel als je hoort dat jonge gezonde mensen al knock-out gaan van het twee Pfizer shot, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat Oma Geur van 92 vervolgens niet meer opstaat.
[..]

Mja aan de ene kant zou je zeggen begin nou met 60 en ga dan omhoog in plaats van bij 90 en omlaag. Het is geen dor hout maar het is toch ook wel een beetje dor hout.
Aan de andere kant, als je nog maar een jaartje te leven hebt en je zit al die tijd opgesloten achter de geraniums, dan wil je toch zo snel mogelijk zo'n prik om nog een keer je kleinkinderen een dikke knuffel te geven.
Ik heb nog niks gehoord over bewusteloze jongeren. Wel een filmpje van een Amerikaanse verpleegkundige die blijkbaar wel vaker de grond opzoekt zonder vaccinatie.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 00:29:50 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_198279531
Dat was figuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198279882
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Maar waarom laten mensen die sowieso zich al zwak voelen vaccineren? Raar....
Overigens hoor ik in mijn omgeving van de mensen die gevaccineerd zijn van bijna allemaal dat ze klachten hadden na afloop. Van ontzettende spierpijn tot twee dagen bed... als het daar maar bij blijft denk ik dan.
Ik denk dat je hele afweersysteem in verzet komt na zo'n vaccinatie, dat kan spierpijn en vermoeidheid opleveren, maar geeft tevens aan dat je afweersysteem on the ball is. Ik kan me nog een of andere vaccinatie herinneren van toen ik nog klein was, en dat leverde uiteindelijk een blauwe plek op en een paar dagen het gevoel alsof je een harde stomp op je arm had gehad. Big whoop.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198280633
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 00:03 schreef speknek het volgende:
55 van de 2000 klinkt me eerlijk gezegd ruimschoots binnen een standaardafwijking dus niet echt iets dat door het vaccin komt. Alhoewel als je hoort dat jonge gezonde mensen al knock-out gaan van het twee Pfizer shot, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat Oma Geur van 92 vervolgens niet meer opstaat.
[..]

Mja aan de ene kant zou je zeggen begin nou met 60 en ga dan omhoog in plaats van bij 90 en omlaag. Het is geen dor hout maar het is toch ook wel een beetje dor hout.
Aan de andere kant, als je nog maar een jaartje te leven hebt en je zit al die tijd opgesloten achter de geraniums, dan wil je toch zo snel mogelijk zo'n prik om nog een keer je kleinkinderen een dikke knuffel te geven.
Moeilijk, moeilijk. Ik stel een compromis voor, we accepteren niet dat oude mensen aan het eind van hun leven doodgaan aan covid19, maar wel dat ze doodgaan aan een vaccin. Iedereen blij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198280668
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Maar waarom laten mensen die sowieso zich al zwak voelen vaccineren?
Misschien omdat ze bang zijn dat ze straks zonder vaccin niet uit eten mogen of een weekendje naar een hotel. Je hoort hier constant politici over. Mensen die gevaccineerd zijn moeten misschien eerder vrijheden terug krijgen.

Dit is een aanname natuurlijk, maar geeft wel aan hoe gevaarlijk dat soort voorstellen zijn. Politici dwingen mensen bijna een risico te nemen dat dodelijk kan aflopen.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:27:32 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_198280808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Moeilijk, moeilijk. Ik stel een compromis voor, we accepteren niet dat oude mensen aan het eind van hun leven doodgaan aan covid19, maar wel dat ze doodgaan aan een vaccin. Iedereen blij.
In principe wel, want vaccineren is tenminste nog een eigen keuze.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 08:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Misschien omdat ze bang zijn dat ze straks zonder vaccin niet uit eten mogen of een weekendje naar een hotel. Je hoort hier constant politici over. Mensen die gevaccineerd zijn moeten misschien eerder vrijheden terug krijgen.

Dit is een aanname natuurlijk, maar geeft wel aan hoe gevaarlijk dat soort voorstellen zijn. Politici dwingen mensen bijna een risico te nemen dat dodelijk kan aflopen.
Ik zie dat oorzaak en gevolg alweer lekker omgedraaid worden. Uitgaan of een weekendje naar een hotel is een risico dat dodelijk kan aflopen, het vaccin voorkomt dat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:31:07 #11
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_198280842
Lijkt me een mooi moment voor mensen - die bij de coronapandemie zelf, waar momenteel wekelijks zo'n 400 mensen aan overlijden, de boel de boel willen laten - om nu heel dramatisch over dat aantal te doen.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:32:22 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198280848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 08:27 schreef speknek het volgende:

[..]

In principe wel, want vaccineren is tenminste nog een eigen keuze.
[..]

Ik zie dat oorzaak en gevolg alweer lekker omgedraaid worden. Uitgaan of een weekendje naar een hotel is een risico dat dodelijk kan aflopen, het vaccin voorkomt dat.
Overlevingskans van 99,85% over alle leeftijdscategorien als je al besmet raakt.

Nee. Een etentje is niet levensgevaarlijk. Totale onzin dit gelul over dathet dodelijk kan aflopen alleen door covid. Dat kan ook andere oorzaken hebben en daarover moet je je lekker druk blijven maken, not.

Sloop de maatschappij maar voor deze onzin. Dikke overreactie dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:35:32 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_198280876
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 08:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Overlevingskans van 99,85% over alle leeftijdscategorien als je al besmet raakt.

Nee. Een etentje is niet levensgevaarlijk. Totale onzin dit gelul over dathet dodelijk kan aflopen alleen door covid. Dat kan ook andere oorzaken hebben en daarover moet je je lekker druk blijven maken, not.

Sloop de maatschappij maar voor deze onzin. Dikke overreactie dit.
Waarom doe je nou weer over alle leeftijdscategorieën? Daar gaat dit topic helemaal niet over. Over alle leeftijdscategorieën is de kans op het vaccin overleven waarschijnlijk 99.9999%.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:39:32 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198280911
Gelukkig gaan de maatregelen ook om meer dan alleen oude mensen aan het einde van hun leven redden. :)

Lekker aan het framen weer. O+

Volgens mij zijn dit absoluut geen zorgwekkende cijfers. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 09:53:33 #15
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_198281677
Straks krijgen we weer zoiets dit en dan allemaal weer janken, want niet eerlijk voorgelicht.

'Nederland aansprakelijk gesteld voor vaccinatie Mexicaanse griep https://nos.nl/artikel/21(...)exicaanse-griep.html

Ministerie trekt miljoenen uit voor schikkingen na vaccin Mexicaanse griep https://nos.nl/artikel/22(...)exicaanse-griep.html

Als je nu nog niet doorhebt dat je wordt bedonderd ben je wel echt kneus eerste klas..

Gelukkig zijn er mensen die met hun cellen iets anders doen dan nutteloze angst aanjagen en die hun emoties wel onder controle hebben.. https://www.fuellmich.com/
pi_198283214
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Ik stel een compromis voor, we accepteren niet dat oude mensen aan het eind van hun leven doodgaan aan covid19, maar wel dat ze doodgaan aan een vaccin. Iedereen blij.
Leugen; ze gaan niet dood aan het vaccin. Dat staat er ook niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 12:01:17 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198283263
Ach, komende influenza golf gaan er weer duizenden oudjes dood die nu ingeënt worden.
Daar hoor je nu ook niemand over.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198283434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 11:56 schreef The_End het volgende:

[..]

Leugen; ze gaan niet dood aan het vaccin. Dat staat er ook niet.
Aan covid, met covid, ooit covid gehad, dat doet er toch niet toe?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198283639
Als ik het coronadashboard mag geloven zijn er inmiddels 1.336.670 prikken gezet. Als je zoveel prikken zet, zullen vlak daarna altijd mensen overlijden. Vooral als er veel ouderen ingeënt zijn.
pi_198283675
quote:
„Allen hadden een kwetsbare gezondheid vanwege heel uiteenlopende ernstige onderliggende ziekten en/of hoge leeftijd. Zij overleden binnen één tot 26 dagen na de vaccinatie”, zegt Agnes Kant, epidemioloog en directeur bij Lareb.
Een collega van mij is twee weken geleden overleden een paar dagen na de vaccinatie maar ze hebben niet onderzocht of er een relatie met het vaccin is geweest.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_198283923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:34 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Een collega van mij is twee weken geleden overleden een paar dagen na de vaccinatie maar ze hebben niet onderzocht of er een relatie met het vaccin is geweest.
Ja weet niet wat iemand nog meer onder de leden heeft hè en hoe iemand overleden is.
pi_198283950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Moeilijk, moeilijk. Ik stel een compromis voor, we accepteren niet dat oude mensen aan het eind van hun leven doodgaan aan covid19, maar wel dat ze doodgaan aan een vaccin. Iedereen blij.
Ik denk dat we maar moeten accepteren dat iedereen aan het eind van zijn leven dood gaat.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_198283996
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:34 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Een collega van mij is twee weken geleden overleden een paar dagen na de vaccinatie maar ze hebben niet onderzocht of er een relatie met het vaccin is geweest.
Manier van overlijden is denk ik van belang. Als hij overleed omdat hij onder een auto kwam zal het vaccin er niks mee te maken hebben
Verder zal het gemeld moeten worden bij LAREB om onderzocht te worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198284026
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:32 schreef Gonz123 het volgende:
. „Bij sommigen kunnen bijwerkingen van het vaccin de kwetsbare gezondheid wel verslechterd hebben. Zij kregen in de dagen na vaccinatie klachten die bekend zijn als bijwerkingen, zoals koorts, misselijkheid en algemeen niet lekker voelen. Deze klachten zijn op zichzelf niet de oorzaak van overlijden, maar kunnen hier wel aan bijgedragen hebben”. :(

Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot nu toe 65 meldingen van overlijden na inenting met coronavaccins binnengekregen.

Dat zijn er 30 meer vergeleken met een week geleden. Volgens de organisatie gaat het om 55 ouderen van 80 jaar en ouder en 10 ouderen tussen de 65 en 79 jaar.

„Allen hadden een kwetsbare gezondheid vanwege heel uiteenlopende ernstige onderliggende ziekten en/of hoge leeftijd. Zij overleden binnen één tot 26 dagen na de vaccinatie”, zegt Agnes Kant, epidemioloog en directeur bij Lareb.

Zij onderstreept dat overlijden na vaccinatie niet betekent dat het is veroorzaakt door een bijwerking van het vaccin. „In Nederland overlijden per week gemiddeld 750 tot 800 mensen in verpleeghuizen en 2000 80-plussers, door allerlei oorzaken. Hier kunnen natuurlijk ook mensen bij zijn die pasgeleden zijn gevaccineerd”, aldus Kant.

Volgens de epidemioloog lijken bij het merendeel van de overledenen de onderliggende gezondheidsproblemen de meest voor de hand liggende verklaring van het overlijden. In een deel van de meldingen is er geen duidelijke verklaring voor het overlijden en de eventuele rol van de vaccinatie daarin.

Het beeld van de klachten na de vaccinatie en de onderliggende gezondheidsproblemen in deze meldingen is volgens Kant heel divers. „Bij sommigen kunnen bijwerkingen van het vaccin de kwetsbare gezondheid wel verslechterd hebben. Zij kregen in de dagen na vaccinatie klachten die bekend zijn als bijwerkingen, zoals koorts, misselijkheid en algemeen niet lekker voelen. Deze klachten zijn op zichzelf niet de oorzaak van overlijden, maar kunnen hier wel aan bijgedragen hebben”.

Lareb zegt geen patronen van klachten te zien die wijzen op ernstige bijwerkingen waaraan mensen kunnen zijn overleden.

Volgens de organisatie zijn er tot nu toe 5068 meldingen van bijwerkingen binnengekomen. Daarvan kwamen 4716 meldingen na inenting met het vaccin Pfizer/BioNTech. Daarnaast ontving het centrum 288 meldingen over bijwerkingen van het vaccin van Moderna en één bij het vaccin van AstraZeneca. Van 63 meldingen was het type vaccin niet ingevuld.

Lareb becijferde dat ongeveer 0,5 procent tot 1 procent van de gevaccineerden één of meer bijwerkingen meldt.

De meest voorkomende bijwerkingen zijn spierpijn, hoofdpijn, je niet lekker voelen en vermoeidheid. Ook reacties op de prikplek, zoals pijn, zwelling en een warmtegevoel zijn vaak gemeld. Deze klachten staan ook aangegeven in de bijsluiters. Bij de meeste mensen verlopen de klachten mild en gaan ze na een paar dagen over. Lareb ontving ook tientallen meldingen over heftige allergische reacties, zoals uitgebreide huiduitslag en zwellingen rond de ogen of keel.

Het gaat om meldingen die tot en met 21 februari zijn binnengekomen en bekeken bij Lareb. Ze hebben betrekking op ongeveer 900.000 gegeven vaccins.
https://www.rd.nl/artikel(...)ng-met-coronavaccins

:|W Eng?! Moet je je wel laten vaccineren als je toch maar een zolderkamerautist bent?
0.01% terwijl de kans op overlijden door Corona bij deze groep 3-4% (?) is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 13:10:13 #25
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198284110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Moeilijk, moeilijk. Ik stel een compromis voor, we accepteren niet dat oude mensen aan het eind van hun leven doodgaan aan covid19, maar wel dat ze doodgaan aan een vaccin. Iedereen blij.
Toch zit er een groot verschil tussn.
Iemand die sterft aan Covid is een periode daarvoor besmettelijk en kan anderen besmetten. Zo krijg je uiteindelijk een pandemie.
Iemand die sterft aan het vaccin is niet besmettelijk en neemt ongewild geen anderen mee in het graf
Of voorkomt in elk geval dat de besmettingscijfers oplopen wat tot een strengere lockdown zou leiden.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 2 maart 2021 @ 13:17:20 #26
194233 Friday12
Originele kloon
pi_198284181
quote:
klachten zijn op zichzelf niet de oorzaak van overlijden, maar kunnen hier wel aan bijgedragen hebben”. :(
next
pi_198284192
Dodental stijgt dus fors, strengere lockdown gewenst.
pi_198284211
Ow gut daar gaan we weer, vaccin is vergif etc. :')
Het is koud, het is guur....
pi_198285179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:34 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Een collega van mij is twee weken geleden overleden een paar dagen na de vaccinatie maar ze hebben niet onderzocht of er een relatie met het vaccin is geweest.
Ligt nogal aan de dood of dat überhaupt nuttig is niet? Bij de 65 in het artikel zal er vast ook een zitten die een harde aanraking met een auto ofzo had gehad.
pi_198285197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:58 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Ik denk dat we maar moeten accepteren dat iedereen aan het eind van zijn leven dood gaat.
En soms is halverwege je leven opeens toch het einde. Turbo turbo!
pi_198285290
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 14:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ligt nogal aan de dood of dat überhaupt nuttig is niet? Bij de 65 in het artikel zal er vast ook een zitten die een harde aanraking met een auto ofzo had gehad.
Schoonmaker trof haar 's morgens dood op de bank aan en voor zover ik weet zijn ze uitgegaan van een natuurlijke dood zonder aanvullend onderzoek te doen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_198287528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 14:41 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Schoonmaker trof haar 's morgens dood op de bank aan en voor zover ik weet zijn ze uitgegaan van een natuurlijke dood zonder aanvullend onderzoek te doen.
Dan had iemand het bij LAREB moeten melden.
Ik neem aan dat er sectie is verricht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198287757
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 13:10 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Toch zit er een groot verschil tussn.
Iemand die sterft aan Covid is een periode daarvoor besmettelijk en kan anderen besmetten. Zo krijg je uiteindelijk een pandemie.
Nee hoor, je krijgt een pandemie van het binnenvliegen van een epidemie.
quote:
Iemand die sterft aan het vaccin is niet besmettelijk en neemt ongewild geen anderen mee in het graf
Of voorkomt in elk geval dat de besmettingscijfers oplopen wat tot een strengere lockdown zou leiden.
Het is geen reden om met twee maten te meten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198289426
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee hoor, je krijgt een pandemie van het binnenvliegen van een epidemie.
Bijzonder. Is dat hoe ze beginnen? Dus ze ontstaan door vliegtuigen? Zijn daar de chemtrails voor?
pi_198291196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 17:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan had iemand het bij LAREB moeten melden.
Ik neem aan dat er sectie is verricht
Dat gebeurt dus niet altijd. En de verzekering dekt het ook niet altijd, dus ik kan me voorstellen dat het niet zinvol geacht was.

Maar bij twijfel zou ik het wel melden, dan kan lareb daar een conclusie uit halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')