Hoezo zoek ik iets niet goed uit? Ik had 14 dagen opzeg termijn en mij hieraan gehouden. Gewoon opgebeld of ze dit wouden doen. Is dat hbo niveau ofzo?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:23 schreef Accordtje het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die vooraf niet goed uitzoeken wat ze precies afsluiten, vervolgens hun zaken niet goed (genoeg) regelen en dan een topic aanmaken met zo'n titel en zo'n OP.
Succes ermee.
Zou ik gewoon doen, helpt altijd.quote:Voordat ik ze morgen ochtend in mijn moedertaal ga zitten uitschelden,
Na een jaar jaquote:Op maandag 1 maart 2021 23:30 schreef noodgang het volgende:
Even de TT aangepast.
Ziggo heeft standaard toch minstens een maand opzegtermijn na de looptijd van het eerste jaar?
Je zegt het zelf al:quote:Op maandag 1 maart 2021 23:25 schreef Pendule het volgende:
Hoezo zoek ik iets niet goed uit? Ik had 14 dagen opzeg termijn en mij hieraan gehouden. Gewoon opgebeld of ze dit wouden doen. Is dat hbo niveau ofzo?
Dat had je toch prima vooraf al kunnen uitzoeken.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:09 schreef Pendule het volgende:
Ik had dus bij Ziggo een abonnement afgesloten, maar me bedacht. Kon veel goedkoper namelijk aangezien ik niet al die kut zenders hoef. 20 zenders is ruim voldoende.
Hoe moet ik dat uitzoeken dan? Op hun website stond al iets verkeerd. Ze hebben me iets gegeven waar ik niet om vroeg. Een ander was daar wel duidelijk over.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:31 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al:
[..]
Dat had je toch prima vooraf al kunnen uitzoeken.
Een koop op afstand (en ook bij dergelijke diensten) herroepen is gewoon een wettelijk recht. Jij stuurt nooit een artikel retour?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:23 schreef Accordtje het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van mensen die vooraf niet goed uitzoeken wat ze precies afsluiten, vervolgens hun zaken niet goed (genoeg) regelen en dan een topic aanmaken met zo'n titel en zo'n OP.
Succes ermee.
Je kunt nog één keer bellen om de boel op te lossen en anders zou ik in dit geval storneren - en dat is serieus bedoeld. Bedenktijd, bestelling geannuleerd én bevestiging ontvangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 01:09 schreef Pendule het volgende:
Had trouwens wel een mail gehad toen dat de boel geannuleerd was.
Bron: https://www.ziggo.nl/klan(...)nnuleren-en-omruilenquote:Als je een dienst, zoals Bellen of een zenderpakket, bestelt gaat de bedenktijd van 14 dagen in zodra je de bevestigingsmail van ons ontvangt. Dat geldt ook voor wat je van ons in bruikleen krijgt: de Ziggo Mediabox XL, je modem en extra mediaboxen.
Er valt niks te storneren want heb niks op de post gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:49 schreef baskick het volgende:
[..]
Een koop op afstand (en ook bij dergelijke diensten) herroepen is gewoon een wettelijk recht. Jij stuurt nooit een artikel retour?
[..]
Je kunt nog één keer bellen om de boel op te lossen en anders zou ik in dit geval storneren - en dat is serieus bedoeld. Bedenktijd, bestelling geannuleerd én bevestiging ontvangen.
[..]
Bron: https://www.ziggo.nl/klan(...)nnuleren-en-omruilen
Oh my bad:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Er valt niks te storneren want heb niks op de post gedaan
Nam incasseren te letterlijk als automatische incasso.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:09 schreef Pendule het volgende:
Voordat ik ze morgen ochtend in mijn moedertaal ga zitten uitschelden, denken jullie dat ik veel gezeik ga krijgen hiermee? Heb gewoon afgezegd binnen de tijd, maar blijkbaar wordt er gewoon geïncasseerd. Althans, dat proberen ze. Als je inlogt bij Ziggo zie je ook dat het abonnement gewoon actief is.
Automatische incasso’s doe ik eigenlijk nooit. Ik wil alles op 1 vaste dag afschrijven. Niet verspreidt. Zo kan ik alles beter overzien.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:25 schreef baskick het volgende:
[..]
Oh my bad:
[..]
Nam incasseren te letterlijk als automatische incasso.
Dat zou normaal gezien kunnen, maar dat strookt niet met:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
Die acceptgiro van hun en jouw annulering hebben elkaar gewoon gekruisd.
Als TS heeft herroepen en daarvan een bevestiging heeft ontvangen, dan zou je verwachten dat dit administratief verwerkt is. Dan zou de status van het abonnement in het account niet op actief horen te staan. Dat de acceptgiro al in een batch mee is, zou kunnen, is aannemelijk, daar kan een paar dagen overheen gaan. Maar de vermelding van de status zou semi-realtime moeten kunnen (na een nachtverwerking of iets dergelijks).quote:Op maandag 1 maart 2021 23:09 schreef Pendule het volgende:
Als je inlogt bij Ziggo zie je ook dat het abonnement gewoon actief is.
De aansluiting is gerealiseerd doordat de annulering niet verwerkt was.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:03 schreef M1stral het volgende:
Maar de aansluiting is wel gerealiseerd? Want dan zou ik een naar rato factuur niet eens heel gek vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |