SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik sowieso niet naar kijken.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik hoor Sylvana 1 minuut, heb alweer genoeg gehoord
Alleen wat uit d'r mond komt is zo, tsja, mehquote:Op maandag 1 maart 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Sylvana Symons ziet er nog goed uit zeg.
die fractie van een seconde tijdens 't zappen was al meer dan genoeg..quote:Op maandag 1 maart 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Zei ze wat dan?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Moet je boven staan.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen wat uit d'r mond komt is zo, tsja, meh
En cougars?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NWS / ‘Meiden verdienen tot wel 20.000 euro per maand’
Stond bij mij praktisch bovenaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Dat Volt is voor linkse begrippen best een redelijke partij
Een linkse partij die niet negatief staat tegenover kernenergie is zeldzaamquote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond bij mij praktisch bovenaan.
Ze heeft geleerd rustig te blijven lijkt het.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Vreemd genoeg heb ik me aan Sylvana minder geėrgerd dan verwacht
Normaal gaat ze standaard los tegen witmannenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze heeft geleerd rustig te blijven lijkt het.
Japanners zijn ook gewoon vreemd.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wisten jullie dat prostitutie in Japan streng verboden is. Maar dat geldt alleen voor piemel in vagina, alles mag voor de rest. Anaal, oraal, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |