SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door UitStraling op 01-03-2021 19:32:47 ]
Ik moest zowat niezen met die staaf in m'n neusquote:Op maandag 1 maart 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende: [..] Nice
die corona testen waren niet fijn trouwens. 2 wattenstaafjes in de neus en 1 in de strot. (sneltest en PCR test, ademtest stappen ze wss volgende week op over) Half uur met loopneus en tranende ogen gezeten
![]()
Sprak ie wel Nederlands?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een bekende, Indo type, eeuhm ben even zijn naam kwijt.
Ja dat ookquote:Op maandag 1 maart 2021 18:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest zowat niezen met die staaf in m'n neus
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Aan een stokje in ketjapsaus.
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar, onze iglo's zijn klaar voor de zomer
[ afbeelding ]
Hebben ook teveel niet Nederlands sprekende Indiërs tegenwoordigquote:
[ afbeelding ]
Neeheequote:Op maandag 1 maart 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Aan een stokje in ketjapsaus.
[ afbeelding ]
Ook al, daar woonde Jacq toch ook al?quote:
Heeyyy een nieuwequote:
gratis vissticks voor iedereen daar?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gratis vissticks voor iedereen daar?
Maar ik wil een tuin vol met:quote:Op maandag 1 maart 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jullie nou samen een geit doen. Ieder de helft?
Als je hard je best doetquote:Op maandag 1 maart 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik beschaafd en erudiet kan zijn.
Dan wil ik mijn helft op de grill doen en haar helft moet in de wei huppelenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jullie nou samen een geit doen. Ieder de helft?
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook al, daar woonde Jacq toch ook al?
[..]
Heeyyy een nieuwe
Of was je hier ook al eerder?
Nope vanmiddag niet en nu ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
is het al iemand gelukt de belastingaangifte te doen via de app?
jaquote:Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil ik mijn helft op de grill doen en haar helft moet in de wei huppelen
hij pakt nu weer niet mijn digi d wachtwoordquote:Op maandag 1 maart 2021 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope vanmiddag niet en nu ook niet.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Het huis van Whiskers staat te huur. @:jerney, interesse in een huis met wei en paarden?
[ afbeelding ]
Zal even wat lampjes voor je ophangenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En geitjes en katten en hangmatten en lampjes
Omg wil je samenwonen met me?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En geitjes en katten en hangmatten en lampjes
Strak plan dit, vijf minuten lopen op mijn slippertjes.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Het huis van Whiskers staat te huur. @:jerney, interesse in een huis met wei en paarden?
[ afbeelding ]
Ik krijg gewoon nog steeds deze meldingquote:Op maandag 1 maart 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij pakt nu weer niet mijn digi d wachtwoord
quote:Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, klaar. Haal het zo wel weer weg. Niet quoten.
[ Bericht 84% gewijzigd door CherryLips op 01-03-2021 18:51:57 ]Tap tap tap
Dankjewelquote:Op maandag 1 maart 2021 18:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welkom
Je was toch ook een DTS regular?
Zelfs mijn kat snapte dat.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ze zelf ook al dat ze op straat staat?
quote:Er komt geen extern onderzoek meer naar de machtsstrijd van vorig jaar binnen Denk en de affaire van Kamerlid Tunahan Kuzu. Dat laat het bestuur van de partij aan de NOS weten. De leden van Denk vroegen afgelopen zomer op een ledenvergadering om zo'n onderzoek, maar het bestuur vindt dit "onnodig".
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan dit, vijf minuten lopen op mijn slippertjes.
Mja, ik snap je puntquote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]Jij hebt toch jouw deel op de grill
Oh er staat nog wel een knol, wilde eigenlijk al de fantastische Daging Rendang aanbieding bij de Wok Of Life aanprijzen deze weekquote:Op maandag 1 maart 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
@:jerney, gekleurde lampjes om je tuin
[ afbeelding ]
Halfzusjequote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Even ranten.
[yaddayadda]
Zo, klaar. Haal het zo wel weer weg. Niet quoten.
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Even ranten.Je bent volwassen, en je runt je huishouden zoals jij wil - dat is het mooie van op jezelf wonen. Je ouders runnen het het toch ook zoals zij willen? Niks van aantrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, klaar. Haal het zo wel weer weg. Niet quoten.
MAAR MISSCHIEN WEL OM VIJF OVER ACHTquote:Op maandag 1 maart 2021 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Morgenochtend komt er iemand om dingen te vervangen in de ketel. Maar echt tussen 8 en 12, zo kut altijd.Komen ze echt om 10 voor 12 ofzo waarschijnlijk.
Hey was mijn tante niet bij jou thuis vandaag?quote:
hier op fokquote:Op maandag 1 maart 2021 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt blij dat mijn vader hier bijna nooit komt.
Niet quotenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey was mijn tante niet bij jou thuis vandaag?
Dan ben ik blij want kan ik sneller richting werk.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MAAR MISSCHIEN WEL OM VIJF OVER ACHT
Ermahgerdquote:Op maandag 1 maart 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
@:jerney, gekleurde lampjes om je tuin
[ afbeelding ]
Ninja-editbal.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb het al lang weg gehaald lieve mensen
Hier niet, for a change.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
FOK! is aan het kutten weer, geloof ik
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh er staat nog wel een knol, wilde eigenlijk al de fantastische Daging Rendang aanbieding bij de Wok Of Life aanprijzen deze week
Nou inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn, je ouders, of uberhaupt familie, op FOK!
ja maar wil het maar gehad hebben.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:42 schreef Karzai het volgende:
ik doe niks meer lekker bankhangen, belasting komt volgende week wel je hebt toch twee maanden?
Nee jij en ballie zijn gewoon aan het kutten met quotesquote:Op maandag 1 maart 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
FOK! is aan het kutten weer, geloof ik
Ik zou goed opletten waar Gou Sheng is vannacht ...quote:
Tijd om de navelstreng door te knippen.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
'We zijn meer met jouw balkon bezig dan met onze tuin.'
Ja je wilde het zelf
Dat zei mijn moeder vroeger.. Ik werd gepest omdat ik wat dikker was, en dan zei zij: Ja val dan ook af.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Valt nog mee dat ze niet heeft gezegd dat ik echt te dik word.
Van sommige mensen is het makkelijker om geen hulp te aanvaardenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:44 schreef CherryLips het volgende:
'We zijn meer met jouw balkon bezig dan met onze tuin.'
Ja je wilde het zelf
Ik zat er net aan te denken om wat kabouters in Foqueville te zettenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je weer eens gaat verbouwen wil ik eigenlijk wel een kabouter in mijn tuintje
Ik slaap wel op hemquote:Op maandag 1 maart 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou goed opletten waar Gou Sheng is vannacht ...
Nog niks in je brievenbus?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je weer eens gaat verbouwen wil ik eigenlijk wel een kabouter in mijn tuintje
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zij mijn moeder vroeger.. Ik werd gepest omdat ik wat dikker was, en dan zij zei: Ja val dan ook af.
Doenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik zat er net aan te denken om wat kabouters in Foqueville te zetten
Nou jaquote:Op maandag 1 maart 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vroeger.. Ik werd gepest omdat ik wat dikker was, en dan zei zij: Ja val dan ook af.
huehuequote:
Jaaaaquote:Op maandag 1 maart 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik zat er net aan te denken om wat kabouters in Foqueville te zetten
quote:
Jeetjequote:Op maandag 1 maart 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder vroeger.. Ik werd gepest omdat ik wat dikker was, en dan zei zij: Ja val dan ook af.
Dat is gewoon dorpsprotocol hier hoorquote:
Ik wou net zeggen HELL NOquote:Op maandag 1 maart 2021 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nu Jerney in i=ons dorp woont moet ze eigenlijk ook een kabouter adopteren.
Ohquote:Op maandag 1 maart 2021 18:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen HELL NO
Ik gooi hem wel over het schrikdraad
Die heb ik niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:49 schreef jerney het volgende:
Een gargoyle wil ik welOf die van don’t blink
Niet zo raar doenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:48 schreef jerney het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo raar doenGewoon een kabouter adopteren
Is leuk
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaarquote:Op maandag 1 maart 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo raar doenGewoon een kabouter adopteren
Is leuk
Ja dat is ook de bedoeling he?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaar
Dan stuur ik hem op vakantie gewoon
Nou dat is toch primaquote:Op maandag 1 maart 2021 18:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaar
Dan stuur ik hem op vakantie gewoon
Bij lampjes wordt niet gehuild want lampjes.quote:
Huh? Wat? Hoe? Eentje die ‘s nachts mijn huishouden doet?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij lampjes wordt niet gehuild want lampjes.
Maar ik bedoelde ook een "echte" kabouter he? Geen virtuele
Mijn corona vervelingproject is dat ik kabouters maak en uitzet om op reis te gaan. Veel mensen uit deze sc hebben er een geadopteerd als in een naam, karakter en reisdoel gegevenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh weet ik toch niet
Ik woon hier pas net
Een T-800 vouwt die zo om tot een frisdrankautomaatquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
Mik net peper in m'n koffie ipv suiker
wie legt er dan ook een zakje peper op een schoteltje bij de koffie..
Whahahaha thanks!!quote:Op maandag 1 maart 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
@:Liesje1979 de eerste 2 kabouters staan in het dorp
[ afbeelding ]
Hey jij hebt fotoboek.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Huh? Wat? Hoe? Eentje die ‘s nachts mijn huishouden doet?
Wie drinkt er dan ook koffie met iets erinquote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
Scheutje melk.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie drinkt er dan ook koffie met iets erin
Ohhhhhquote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn corona vervelingproject is dat ik kabouters maak en uitzet om op reis te gaan. Veel mensen uit deze sc hebben er een geadopteerd als in een naam, karakter en reisdoel gegeven
https://reizendekabouters.nl/
mja als 't goeie koffie is hoeft 't niet..quote:Op maandag 1 maart 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook zomaar piemelpap zijn als ik het goed begrijpquote:
Oef! Mijn paard is veiligquote:Op maandag 1 maart 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
@:Liesje1979 de eerste 2 kabouters staan in het dorp
[ afbeelding ]
Niet in mijn koffiequote:Op maandag 1 maart 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook zomaar piemelpap zijn als ik het goed begrijp
Die van mij ligt serieus ergens weg te rotten of zoquote:Op maandag 1 maart 2021 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn corona vervelingproject is dat ik kabouters maak en uitzet om op reis te gaan. Veel mensen uit deze sc hebben er een geadopteerd als in een naam, karakter en reisdoel gegeven
https://reizendekabouters.nl/
Die van mij nietquote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij ligt serieus ergens weg te rotten of zo
Die ligt gewoon te krikken met andere kabouters ergens in het bosquote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen koffie.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het Thijsse ook niet goed vergaan isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen dat beton niet kan rotten maar JOUW beton kan dat natuurlijk welquote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien komt hij opeens weer eens opduiken en anders maak ik een versie 2,0 voor je.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gegluurdquote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef jerney het volgende:
[..]Veel ouwe foto’s wel hoor
Alleen de laatste twee zijn heel recent
nooit van betonrot gehoordquote:Op maandag 1 maart 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen dat beton niet kan rotten maar JOUW beton kan dat natuurlijk wel
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkoop van aromat is ingestort sinds zijn onvrijwillige vakantie
Haiquote:Op maandag 1 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij twijfel sowieso @:Anne mentionen
want @:Anne
Tuurlijk wel. Maar jij weet net zo goed als ik dat het dan niet het beton is wat aan het rotten isquote:
Wat?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkoop van aromat is ingestort sinds zijn onvrijwillige vakantie
Dat is lief van je.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien komt hij opeens weer eens opduiken en anders maak ik een versie 2,0 voor je.
Waar heb je hem gedumpt?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel dat die er voor het weekend gewoon weer isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Ja hoe wat waarom kunnen we niet bespreken.
Zal wel oproepen tot geweld jegens kaas zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Nu gaat iedereen hier natuurlijk gluren.quote:
Of te schunnige ordinaire opmerkingen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal wel oproepen tot geweld jegens kaas zijn.
Ohhh mogen we ze zelf niet uitzetten?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat weet Liesje alleen, hij was ergens op zoek naar een goudklompje.
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of te schunnige ordinaire opmerkingen.
Ik ben een kabouterquote:Op maandag 1 maart 2021 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anne moet eigenlijk ook een kabouter want Anne
hopen dat die snel terug isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Nee, hoor, ik ben niet zo hebberigquote:Op maandag 1 maart 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou allemaal gegluurd en nu willen we allemaal een stukje jerney.
Bitterbal, slijp de messen
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal, slijp de messen.
Had ie maar niet zo stout moeten zijn...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik ben niet zo hebberig
Dat vroeg ik me ook af bij het fotoboek van Bitterbal..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bomenverzameling op 01-03-2021 19:23:07 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het fotoboek van Bitterbal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trek in![]()
ik was gisteren na 21:00 buitenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We moeten wel om 21:00 weer binnen zijn.
balkonvuur dan ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes volhouden, zoals het er nu voor staat..quote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit op, lekker?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu even niet, ik heb trek in geitensaté.
geen budilikious @kwiwiquote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu even niet, ik heb trek in geitensaté.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat een nare man is het ookquote:Op maandag 1 maart 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook
ik was vergeten de groencontainer aan de straat te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het fotoboek van Bitterbal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maf geitje![]()
volgens mij ga jij vandaag gelijk hoog scoren in de lijstquote:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het fotoboek van Bitterbal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geit klinkt ergens zo taai, alsof je er zeven dagen over doet om weg te slikken bovendien krijg ik ruzie denk ik als ik in een geitje hap.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Met ketjapsausZat vroeger een Indonees hier in Dordt die dat geweldig kon maken
Ik vind dat eigenlijk over het randje qua rascisme of ik begrijp de grap verkeerd..quote:
Ik keek alleen maar om te zien wie er gegluurd haddenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal, slijp de messen.
Wat voor lijst?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij ga jij vandaag gelijk hoog scoren in de lijst
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is het voorbij denk je? Denk ik niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes volhouden, zoals het er nu voor staat..
VOlgens mij zou dan de avondklok er af gaan, Maar ik verwacht tbh ook nog verlenging hoor..quote:Op maandag 1 maart 2021 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan is het voorbij denk je? Denk ik niet.
zolang er maar geen avondklok meer is als het om 21:00 nog licht isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VOlgens mij zou dan de avondklok er af gaan, Maar ik verwacht tbh ook nog verlenging hoor..
oeh ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Wil je eerst een kopje thee misschien?
Alleen heet het dan Foqueville. Fotel Villifornia.Dinges.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is hier een soort Hotel California
Fotel Kwiwifornia dan hequote:Op maandag 1 maart 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen heet het dan Foqueville. Fotel Villifornia.Dinges.
Fine by me, ik heb toch een hekel aan verhuizen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is hier een soort Hotel California
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Heb je nog wat leuks in de aanbieding?
Ik hoorde dat jacqueline bij US woontquote:Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:shiitake en @:jacquelinehasselbaink stonden ook in de wachtrij
Oh eh sorry he gasten!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie denk je dat die huisjes steeds zo snel bouwen?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:31 schreef Koen66 het volgende:
zitten er nou nog Polen in dat Polenhotel?
Vroeger hadden we daar @goldfinger1963 voor maar die is spoorloos, @FranticDJ neemt sindsdien waarquote:
Misschien moeten we een soort asielzoekerskamp bouwen voor mensen van wie de aanvraag nog in behandeling isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doen ze al toch?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb echt het gevoel dat de overheid vandaag of morgen gaat bepalen op welke tijden je verplicht thuis moet zijn.
Is dat die serie met Ed "Al BUndy" O'Neil??quote:Op maandag 1 maart 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Modern Family seizoen 11 staat eindelijk op Netflix.. maar wat slecht zegze hadden bij 10 moeten stoppen.
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat die serie met Ed "Al BUndy" O'Neil??
Ik krijg ineens het vage idee dat knappe vrouwen voorrang krijgen bij de asielzoekersprocedure.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten we een soort asielzokerskamp bouwen voor mensen van wie de aanvraag nog in behandeling is
Weet ik veel, ik ga daar niet overquote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg ineens het vage idee dat knappe vrouwen voorrang krijgen bij de asielzoekersprocedure.
Geen slecht idee. Als mensen hier na een maand nog zijn mogen ze een huisjequote:Op maandag 1 maart 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten we een soort asielzoekerskamp bouwen voor mensen van wie de aanvraag nog in behandeling is
Ja dat moet iemand anders maar ff overnemenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar @:goldfinger1963 voor maar die is spoorloos, @:franticdj neemt sindsdien waar
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten we een soort asielzoekerskamp bouwen voor mensen van wie de aanvraag nog in behandeling is
en Sofia vergaraquote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stokerrrrrrr 🙄quote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg ineens het vage idee dat knappe vrouwen voorrang krijgen bij de asielzoekersprocedure.
Krijgen ze geen tentjes?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het asielzoekers aankomstkamp is gebouwd bij de ingang @:Dr_Flash. Als newbies er een maand overleven mogen ze een huisje
[ afbeelding ]
Kweenie hoor, krijg daar toch een raar beeld bij.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het asielzoekers aankomstkamp is gebouwd bij de ingang @:Dr_Flash. Als newbies er een maand overleven mogen ze een huisje
[ afbeelding ]
wtf, waarom moet nu juist ik naast asielzoekers wonenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, waarom moet nu juist ik naast asielzoekers wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |